fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozpěrná tyč na Fiestu MK3 1.6 16V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=20630
Stránka 1 z 1

Autor:  larin [ 03 pro 2008 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Rozpěrná tyč na Fiestu MK3 1.6 16V

Nevíte někdo kde by šla sehnat rozpěrná tyč na moji fiestu, nemám na těch dorazech žádné šrouby, a vrtat do toho diry nechci. Diky
http://img516.imageshack.us/my.php?image=motorgc2.jpg

Autor:  futura [ 03 pro 2008 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Aby to fungovaslo, tak musis vrtat, nebo varit uchyty. A na tenhle motor jsem nikde nevidel, je to rozdilny od CVH nebo OHV, takze udelat doma.

Autor:  balosh [ 03 pro 2008 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

Kurňa patří tenhle motor do fiesty vubec? Podle fotky mě napadlo, že se tam ta tyč ani nemusí vejít zkus si to nejdřív kolik pod kapotou zbejvá místa třeba zjistíš, že to nejde a nemusíš se s ničim sr.....

Autor:  larin [ 03 pro 2008 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Motor je original z vyroby, posledni inovovaná serie Fiesty MK3 jine blatniky a narazniky a par dalších detailů 1994-1995. Jinak taky mě to napadlo... s tim mistem :wink:

Autor:  milos.l [ 03 pro 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

V jednom autě jsem ji měl, vede mezi sáním a přepážkou, moc místa tam není a hlavně rozpěra je už tak ohnutá že moc nevěřím v její funkci. Myslím že OMP. Ale nečekej od toho vůbec nic :-D

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

ale cekat muze.. kdyz to do nej nekdo rachne z boku tak mu pres tu vzperu zrusi i druhej podbeh a uchyt tlumice :-D
do komplet vyramovanyho zavodaku kvuli vyztuzeni kastle klidne ale do normalniho provozu je to dvousecny.. "lepsi" jizdni vlastnosti vs. zboreni celyho predku pri bouracce.. to je na zvazeni kazdyho soudruha

Autor:  Kesam [ 07 pro 2008 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jako Maris

Autor:  Wizzy [ 08 pro 2008 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

mariS píše:
ale cekat muze.. kdyz to do nej nekdo rachne z boku tak mu pres tu vzperu zrusi i druhej podbeh a uchyt tlumice :-D
do komplet vyramovanyho zavodaku kvuli vyztuzeni kastle klidne ale do normalniho provozu je to dvousecny.. "lepsi" jizdni vlastnosti vs. zboreni celyho predku pri bouracce.. to je na zvazeni kazdyho soudruha

Marisu....máš pravdu...ale když ti někdo řachne do auta z boku tak, že ti zruší jeden závěs kola, tak už je to uuuuplně jedno, jestli zruší jen jeden, nebo oba... Auto je na odpis a 90% plechovek, se kterými tu lidi jezdí (včetně toho mojeho zgarbu) se v ten okamžik nevyplatí opravovat....při těch dnešních cenách...
Jestli se mi ji podaří někde splašit za rozumný peníz (jedna mi utekla na aukru), tak si ji vemu, už mě ten vrtuloidní charakter auta přestává bavit.

Autor:  futura [ 08 pro 2008 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy, naprostej souhlas a znat to je i pri beznym jezdeni.

Autor:  capri [ 19 pro 2008 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
mariS píše:
ale cekat muze.. kdyz to do nej nekdo rachne z boku tak mu pres tu vzperu zrusi i druhej podbeh a uchyt tlumice :-D
do komplet vyramovanyho zavodaku kvuli vyztuzeni kastle klidne ale do normalniho provozu je to dvousecny.. "lepsi" jizdni vlastnosti vs. zboreni celyho predku pri bouracce.. to je na zvazeni kazdyho soudruha

Marisu....máš pravdu...ale když ti někdo řachne do auta z boku tak, že ti zruší jeden závěs kola, tak už je to uuuuplně jedno, jestli zruší jen jeden, nebo oba... Auto je na odpis a 90% plechovek, se kterými tu lidi jezdí (včetně toho mojeho zgarbu) se v ten okamžik nevyplatí opravovat....při těch dnešních cenách...
Jestli se mi ji podaří někde splašit za rozumný peníz (jedna mi utekla na aukru), tak si ji vemu, už mě ten vrtuloidní charakter auta přestává bavit.



pánové, proto se dělají hliníkový nebo duralový, ty se při bourání ohnou nebo zlomí
druhá věc, když už ocelovou tak ji na dvou místech rozříznout v a svařit a zabrousit při nárazu praskne ve sváru

Autor:  mariS [ 20 pro 2008 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

capri píše:
Wizzy píše:
mariS píše:
ale cekat muze.. kdyz to do nej nekdo rachne z boku tak mu pres tu vzperu zrusi i druhej podbeh a uchyt tlumice :-D
do komplet vyramovanyho zavodaku kvuli vyztuzeni kastle klidne ale do normalniho provozu je to dvousecny.. "lepsi" jizdni vlastnosti vs. zboreni celyho predku pri bouracce.. to je na zvazeni kazdyho soudruha

Marisu....máš pravdu...ale když ti někdo řachne do auta z boku tak, že ti zruší jeden závěs kola, tak už je to uuuuplně jedno, jestli zruší jen jeden, nebo oba... Auto je na odpis a 90% plechovek, se kterými tu lidi jezdí (včetně toho mojeho zgarbu) se v ten okamžik nevyplatí opravovat....při těch dnešních cenách...
Jestli se mi ji podaří někde splašit za rozumný peníz (jedna mi utekla na aukru), tak si ji vemu, už mě ten vrtuloidní charakter auta přestává bavit.



pánové, proto se dělají hliníkový nebo duralový, ty se při bourání ohnou nebo zlomí
druhá věc, když už ocelovou tak ji na dvou místech rozříznout v a svařit a zabrousit při nárazu praskne ve sváru


Capri: ja myslel ze vetsinou jsou svary pevnejsi a praskne material hned vedle toho kde se teplem zhorsi jeho vlastnosti.. ale je fakt ze hlinikova by se mohla uhnout
osobne pokud se mi nejak rozpera kolem motoru vejde tak do ni jdu taky.. jak psal Wizzy, kdyz uz nejak borenej predek tak to opravovat vetsinou nema moc smysl.. ale ja to bourat nechci :-D

Autor:  ČUMHO [ 20 pro 2008 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Rozpěru rozhodně ANO! Na felině jsem měl origo rozpěru. Trefil mě s Peugeotem 605 na levý blinkr = motor+ převodovka utrženo, celé auto do luku+ vrtule, levý nosník obtočený kolem motoru .... auto na šrot, ale my živí .... rozpěra hodně posunula ten pravý nosník(do luku). Sice se prolomila na dvou místech, ale pobrala a přesunula dost energie!

Autor:  Kesam [ 24 pro 2008 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych ji dal do 1,3 taky ale tedka tram morduji svařuji pasuji sani madein home tuning :-) tak nevim jak se to tam pak vejde :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/