fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výfuk z motorky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=20781 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Leny [ 12 pro 2008 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Výfuk z motorky |
Zdar, co si o tom myslíte? Už jsem tu někde pár vět o tom viděl, ale nevím v jakém tématu a rád bych to trochu rozvedl. Nemám rád, když auto moc řve, což je podle mě případ mého cabria. Je tam origo výfuk bez katu a na konci nějakej "laděnej" univerzál, opticky paráda ale... Zvenčí pěknej zvuk ale uvnitř je to děs (teda jen se střechou nahoře), hučí to a není to na dálku, jinak je z toho hlava jak pátrací balón.. Nedávno jsem se v tom po delší době svezl a oproti o 10let mladší fiestě mi to přišlo hrozně "kraksnovitý". Rád bych tichý auto (neřešme pleas hydroštely ), ale origo tlumič s hnusnou koncovkou a k tomu na autě bez katu podle mě nebude ideální. Rád bych něco, co bude mít maličko zkuk, ale spíš NE, než ANO (doufám že mi rozumíte, je to myšlenkový pochod ve stavu beztíže). NApadl mě výfuk z motorky, ale co myslíte? Aby to bylo tiché, tak nějaký neladěný nebo laděný? Bojím se, aby to s laďákem na moto moc neřvalo, ale přece jen jde o auto které má tak 2x míň max. otáček. Uvítám rady, zkušenosti a vychytralé řeči Dík L. |
Autor: | Borko [ 12 pro 2008 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm podla mňa to bude hučať viac než dosť aj ked ako píšeš je tam menej otáčiek ale aj ta to bude robiť kraval ale chcel som to aj ja skúsiť ale na turbo motori |
Autor: | angličák [ 12 pro 2008 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
...mel jsem na aute vyfuk z CBR 900 RR, auto melo kat, ale bez stredoveho tlumice, motor byl 1.8 16V 105 HP, tudiz obdobna konfigurace co ty a v beznem rozsahu otacek to bylo pomerne tiche, rekl bych az moc a pred omezovacem to zacalo pekne jecet, ale i tak zadne H/C nebo S/M....musim rict ze taky nesnasim urvane vyfuky a todle mi maximalne vyhovovalo, motoru to nevadilo....bylo to fakt naproste v pohode, doporucuji....vubec bych se toho nebal... Priste mi rovnou zavolej, vis ze vim vsechno.... |
Autor: | angličák [ 12 pro 2008 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
...jo, paradox byl ten ze se stredem to rvalo trochu vic bez nej...ale jinak to bylo tiche...a velmi prijemne...navic ty vyfuky sou nerezove, takze nadhera...nehnije to...ten muj existuje dodnes na bratrankove aute a i na nem je to prijemne... FAKT DOPORUCUJI!!!! |
Autor: | Leny [ 12 pro 2008 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Borko: No podle mě taky ale chce to vyzkoušet Angli: Origo z tý moto nebo laděnec? Jinak nevím jakej rozdíl je bez katu + střed jako to mám já nebo kat + jen tlumič na konci - co víc řve, rezonuje, škodí motoru? Možná to až moc řeším ale nechci aby to řvala ale obyč. plech. zvuk na kabro nechci.. |
Autor: | Leny [ 12 pro 2008 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže myslíš radši vrátit kat, pak trubku a nakonec tohle? |
Autor: | Leny [ 12 pro 2008 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
třeba tohle? http://www.aukro.cz/item452948243_vyfuk ... ml#gallery |
Autor: | angličák [ 12 pro 2008 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
...kat je podle mne velmi podstatna cast vyfukoveho systemu, ten bych rozhodne neodstranoval...stred muze jit klidne pryc...a dat rovnou trubku...zalezi fakt na tom koncaku...ten dovede odvezt tu nejvetsi praci se zvukem... ....to co jsem mel ja byl origo vyfuk z te motorky, zkousel jsem i ladeny z te stejne a bylo to silene....rvalo to jak WRC...to se fakt nedalo...ujel jsem s tim asi 3 km a ihned jsem ho silne otreseny vratil.... ...je pravda ze tomu kamosovi to rvalo ukrutne i na te motorce...hlavne diky tomu ze v tom tlumici skoro nic nebylo.... ..jak nad tim premyslim a ctu to po sobe, asi bude brzy bratranek bez koncaku.... ...proc ho vlastne nemam na RS? |
Autor: | Leny [ 12 pro 2008 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hahaa, teď díky mě přijde Tvé příbuzenstvo o orgány z auta Kat je podstatná část? Jsem měl za to, že to je jen výmysl ochránců životního prostředí a motor akorát škrtí..? Sorry ale tomuhle natolik nehovím. Takže jdu shánět origo výfuk z moto, dám tem jen rouru a uvidíme.. Apropo, je velkej rozdíl mezi výfukem třeba na 600 nebo 900 moto? |
Autor: | vylefi [ 12 pro 2008 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
A "nezadusí" to ten výfuk z motorky? Jestli bude odvádět dobře splodiny... Já bych tam hodil nějaký neladěný a netestoval výfuk z motorky. |
Autor: | Leny [ 12 pro 2008 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spíš naopak.. origo je hnus, a když na něj dáš jen nějakou koncovku tak to je jak plechová garáž ve větru |
Autor: | Borko [ 12 pro 2008 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja by som dával s väčšieho obsahu ..najlepšie napr yamaha R1 toe 1000cm3 ale však musíš vyskúšať a sám uvidíš čo to povie |
Autor: | angličák [ 13 pro 2008 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
vylefi + borko u mne to mam otestovane dlouhodobe a rozhodne se to nedusi, mel jsem to na 1.8 105 HP, na 1.8 130 HP i na RS a myslim ze bych nejaky neblahy vliv rozhodne poznal....furt lepsi reseni nez vsechny ty tuningove koncaky co akorat delaji bordel a to je vse....ono se muze zdat ze vyfuk z motorky s mensim obejemem motor z auta udusi, ale tak nejam si myslim ze to je blbost...motorka zas toci dvakrat tolik otacek...takze to asi napisu tak ze mne asi zas par lidi zneguje....tudiz za stejny casovy usek dvakrat vetsi objem vzduchu..takze treba ta 900 teoreticky v pohode staci na 1.8 - 2.0- co se tyce prutoku spalin.... Netaham si tydle informace z nosu, nybrz z hlavy....fakt sem to na aute vozil a zkousel ruzne varianty a kombinace... |
Autor: | Leny [ 13 pro 2008 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Super super.. Apropo, nemá někdo nějakej volnej konec aspoň z osmikila moto? |
Autor: | wwollff [ 13 pro 2008 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kamarád měl kombinaci Punto 1,0 a výfuk z R1, zvuk nádherný, pak ho dal na 1.8 16V Xsaru a nevěřil jsem jaký příjemný zvuk to udělalo, taky už o tomto řešení chvilku přemýšlím |
Autor: | Borko [ 15 pro 2008 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
angličák ja netvrdím že by sa to malo dusiť ..to ee a niedel som čítal že ty si mal výfuk s moto takže otom viem že si to neťaháš s nosu ale s vlastnej skúsenosti.. aj ja som nadtým rozmýšlal s dovodu mojho tlmiča čo mám na aute...aj kvoli podvozku čo je nízky ako nabúchané prasa stále mi to miestami šúcha zadný tlmič s výfuku bo je nenormálne velký... tak preto ma tieš napadlo dať tam koncový tlmič s motorky... už ho aj mám odložený je to s nejakej YAMAHI YZF 1000 tak som pak sám zvedavý čoto ako sa to bude správať ... |
Autor: | Jenda080 [ 15 pro 2008 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele tak me tak napadlo co treba vyhazet tlumice napalit tam rezonator+nejakej ten konus a neresit to??mam to tak a je fakt ze jet snim celej den pod plnym tak jsem bez hlavy alůe kdyz tomu nedavas tak si to jen tak klidne prede a neni to moc hlasity |
Autor: | ČUMHO [ 18 pro 2008 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na 1,4 52kw jsem měl kat pak i pryč, střed nechaný a zadek pryč ( koncovka ve středu 2x90) a byl to hluboký ton a hukot jak prase. Pak kat bez středu a s origo koncem. To bylo o hodně příjemnější. Třetí evoluce:kat, bez středu a na konci jsem měl ze Suzuki SV 650 a zvuk se měnil krásně podle otáček. Nebylo to nijak uřvané a nic se nedusilo. Takže střed pryč zadek moto a nic špatného se neděje |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |