fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Odklony kol! Reseni?!?.. :)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=21019
Stránka 1 z 2

Autor:  crazyape [ 02 led 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Odklony kol! Reseni?!?.. :)

Takze vaham....

jak uz vsichni vite, musim vyresit odklony. V hlave se me honi 2 reseni a nevim ktere si vybrat.

Jista anglicka firma nabizi "excentricke silentbloky" jsou to spise excentricke unibally me tak prijde.
Reseni me prijde vcelku zajimave ale.... pujde s tim vubec jezdit? Ted taky kolik takovej "excentrickej uniball" vydrzi? Parkrat dira a bude v cudu? nebo se to odrazi zase na jinych komponentech?

Obrázek

Tady je odkaz -> http://www.area-six.co.uk/Adjustable%20 ... 20Arms.htm

Dalsi varianta je kompletni set PU silentbloku na auto od Powerflexu. A odklony vyresit napr "posunovanim cepu" - puvodni ulozeni se zvetsi/profrezuje a mohl by se tam hodit excentricky sroub kterym by se stelovala vzdalenost cepu. Jenze ted jde i o to jestli by to ty srouby vydrzely a casem se nehnuly.... dalsi vec je, jestli se dela tak "maly" excentr sroub?

Obrázek

http://cgi.ebay.de/POWERFLEX-BUSHES-FOR ... m153.l1262

Chci vedet vase nazory na to. Nejvic predpokladam ze bude vedet asi Futura,Milosh a Anglan kterej zase napisu co tady picuju a radsi at prijedu :D

A teoretici typu: no jo, dal si tam velke kola,snizil to tak co cekas. DEKUJI ale vase rady taky nepotrebuju, uz jich bylo myslim DOST! Jestli chcete porad prudit, nepiste to sem. Dekuji.

Autor:  Jenda080 [ 02 led 2009 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Muzu neco napsat vůbec nevim o co jde ale prudit nechci jakto ze me se ramena nevyjebaly a jsou to obcas takovy mrdy ze ve vypadne kaslim rosekam si zumy atd a nic geo v poho volant nika netaha jedu si a cau a to tam mam 215/50 R 17 :roll:

Autor:  Kesam [ 02 led 2009 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jako nevím ale tahle firma je dost dobrá co jsem o jejich výrobkach četl dělaji snad všechny silembloky tedka mě to taky čeka kolik za to chtěji???? A kolik stoji origo nebo kopie nechat nalisovat cena tech silembloku jenom diky nemužu to nikde najít.

Autor:  Kesam [ 02 led 2009 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ty kravo 3 litry na fiestu. kOLIK stoji origo.

Autor:  crazyape [ 02 led 2009 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Kesame ted nejak nevim o cem mluvis. Tohle jsou Polyurethanove silentbloky.... ktere jsou za 2 casti a jsou TVRDE! Takze se nemuze vytrhnout jako normalni.

Nemuzes to srovnavat s origo! Jsou mnohem pevnejsi a pri dnesnim kurzu si myslim ze za sadu na celej podvozek (esco MK5) neni cca 5500,- zase tolik ne? :)

Autor:  pbjun [ 02 led 2009 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

No hele u fiesty se mi taky blbe sjizdely gumy kdyz sem dal 185/60/14 tak sem to vyresil jak si psal, posunutim cepu... A zadne problemy s tim nebyly.

Autor:  Kesam [ 02 led 2009 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Když dá podložky a nahodíš kola tak máš jít na geometrii nebo se ti slitaji vnitřky
Ja myslel jen do tech ramn ty 4 silembloky.

Autor:  Kesam [ 02 led 2009 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Mě zajimakdyž pujdu do elitu kolik tam stoji normalni klasicky ty silembloky do ramen ty 4 ks

Autor:  crazyape [ 02 led 2009 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Walker prisel s dobrym napadem :)

vyfrezovat nyty cepu. Vyndat cep, zvetsit ovalne diry cepu samozrejme smerem dovnitr. Hodit tam poradne srouby + podlozky. Poradne dotahnout, nastavit odklony a az to bude vse nastavene tak podlozky zavarit k ramenu aby nedoslo k uvolneni. A hlavne potom ten cep pujde normalne vymenit kdyz se vytluce :)

Myslim ze docela levny a efektivny reseni.

Kesam: jsi nejak mimo hele :D mam takovej pocit ze moc nevis co tady resim hele :)

Autor:  Kesam [ 02 led 2009 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Na obrázku řešíš 1,2 ne? to řeším já:-)

Autor:  karel84 [ 02 led 2009 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

Crazy: Az ty tenhle problem vyrsis tak uz budes sedivej dedek :D no nejlespi by bylo nejakej podvozek se serizenim odklonu v hornim ulozeny tlumice....pak si to muzes nastavit primo na aute jak chces ty

Autor:  mariS [ 02 led 2009 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

crazy: Walkeruv napad je super.. jestli to s autem myslis vazne tak bych sel cestou powerflexu a protahnuti der na cepy a navareni tech podlozek.. bude to podle me tvrdsi, geometrii nastavis jak bude potreba a pritom se s tim bude dat jeste jezdit na silnicich

osobne jednou taky vyresim powerflexy, ale zatim penize investuju jinde a na mk4 nejsou samostatny cepy v ramenech takze muzu jedine dat stavitelny ramena za nejakych 6000,-/par.. ale mam novy ramena takze az nekdy priste

Autor:  pbjun [ 03 led 2009 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

crazy: ano toto reseni zcela vyborne funguje. Najezdil sem s tim 30tis km bez jakychkoli problemu na fieste. Menil sem akorat co 20tis ty mensi silentbloky v ramenech jinak nic.

Autor:  Mišell [ 06 led 2009 00:04 ]
Předmět příspěvku: 

Crazy: Teď na Rallybazaru maj akci na Powerflex...-25% z ceníkový ceny,to už by se možná i trochu blížilo ceně z ciziny a nemusíš řešit dopravu:)
http://speedpro.cz/ford-sportovni-silen ... p-866.html
http://speedpro.cz/download/powerflex/f ... eedpro.pdf

edit: tak ne,ty ceny tam jsou za jeden kus:)

Autor:  Borko [ 06 led 2009 05:09 ]
Předmět příspěvku: 

každopádne dik za typ.. asi stade hned niečo poobjednávam len zistím či sa mi to viacej neoplatí v UK

Autor:  crazyape [ 14 led 2009 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

SIce to neni na esco ale... :)) ale tezko rict jestli se s tim srat... zvetseni der na cepy asi bude jednodussi ale co sem tak koukal tak se bude muset trosku zkratit rameno... kdyz se to urizne a znovu zaboduje... zmeni to nejak pevnost?

Obrázek

Obrázek

Autor:  Bumerank [ 14 led 2009 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

kdeže - jak by se mohla změnit pevnost?!? :-D
nevim jsetli ti něco říká kalení / popouštění atd. já v tom teda nejsem nějak odborník, ale cosi si ještě pamatuju...pokud je rameno spíše na tvrdost (jakože asi jo), tak by se to mělo svašovat vcelku blbě a naví ten svár by nebyl tak tvrdý, respektive svár není ani moc pružný...od toho je právě popouštění, čímž se svařovaný obrobek (nebo jak to mám napsat) stane pružnější, pak se upraví (svařuje / vrtá / frézuje a já nevim co ještě) a pak se kalením vrátí na přibližně původní tvrdost :)

Autor:  Honza [ 15 led 2009 07:10 ]
Předmět příspěvku: 

Pevnost ramena je daná tím jak je naprofilované z lisu z výroby. Svařovat se dá v pohodě, sám jsem je zpevňoval bočníma svárama. Ale ztratíš pevnost v tom místě kde ho uřízneš. Bude to jako by si ho naperforoval.

Autor:  crazyape [ 15 led 2009 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak napad s soupanim cepu je dobry ovsem asi taky k nicemu.... kdo by se potom sral s nastavenim tech odklonu? na geo urcite ne... kdyz auto stoji tak s tim ani nehnou....

dalsi varianta je udelat sroubovatelny, uprostred ramene trubka se zavitem.. ovsem tady je problem najit cep ktery bude sroubovatelny.... tzn bude mit vnejsi zavit....

a dalsi jsou jak jsem jiz psal stelovatelne misky...

Autor:  ČUMHO [ 13 dub 2009 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Co dát místo čepu tohle? Asi jsi tohle už viděl:
https://www.burtonpower.com/product_mai ... Code=PC160

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/