fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Svíčky???
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=2225
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 14 dub 2005 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Svíčky???

Mám takový dilema, od tý doby, co jsem vyměnil svíčky tak se mi autí zdá nějaký divný, táhne (o tom se dá polemizovat) míň, což je na můj výkon ještě horší představa, jak jezdit na kole.

Předtím tam byly na prvním a čtvrtém válci Brisk premium a bylo to lepší.

Zvažuju koupi: Brisků na všechny čtyři, nebo mi ještě kámoš nabízel nějaké svíčky co mají nějak naštíplou tu elektrodu vedoucí ke kraji. Prej si je nemůže vynachválit, ale já si nejsem tak jist.
Do svíček s iridiovým hrotem se mi nechce, jednak koštujou víc, a na tom mým přibližovátku by to pozbylo smyslu (jestli se vůbec vyráběj, mám menší závit - jako moto).

Za rady dík.

Autor:  Mr.fiesta [ 14 dub 2005 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem předtím uvažoval o Denso Iridium, ale jak jsem zjistil kolik stojí, tak jsem od toho hned upustil. Na 1,1 to nemá cenu. Já mám Brisk Premium a jsem spokojen. Jinak příště asi zkusím NGK. Teda jestli se dělají na tenhle motor.
Původní jsem měl BERU a taky to jelo.
Nechápu jak můžeš mít na každém válci jiné svíčky :?
Já na tvém místě bych měnil všechny 4 a ne jen 2.

Autor:  Návštěvník [ 14 dub 2005 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

No tam byly dvě obyčejné a dvě briskovního typu, a tak jsem vyměnil všechny, ale jen za obyčejné, tak doufám, že když dám všechny brisky nebo všechny jiné ale lepší tak to pojede líp, podle mě svíčky udělají docela hodně, jak ve spalování, tak i na výkonu, samozřejmě jen v mezích možností tak malého rozdílu.

A ty NGK, to je co zač???

Autor:  dj.DEKL [ 14 dub 2005 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Mít každou svíčku jinou no to je mazec! :D Skoro jako vrtaný kotouče jednoho člena :twisted:

Autor:  Zdechlina [ 14 dub 2005 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj! No ze všech stran slyšim, že je ford hooooooodně háklivej na svíčky....
někde se tu i na fóru doporučovalo vyhodit všechno ostatní a dát tam originál Motorkraft. Já jsem je byl včera koupit a jsem zvědavej jestli to bude lepší chytat a vůbec...
Stály u forda 108/ks

Autor:  Mr.fiesta [ 14 dub 2005 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Mít každou svíčku jinou no to je mazec! :D Skoro jako vrtaný kotouče jednoho člena :twisted:

Víme o kom je řeč :D :D :D
meteorik: já měl po montáži Brisků sice pocit že to jede jako drak, ale spíš asi subjektivní. Ve skutečnosti na našem velmi slabém motoru toho asi moc nezvýšíme.

Autor:  Návštěvník [ 14 dub 2005 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

to že svíčkama zvýším výkon o strašné koňě jsem si vědom, a ani bych nedoufal. Zrovna před pár minutama jsem se bavil s kamošem, že se mu po platinových svýčká cca 110kš/ks snížila spotřeba o 2litry, tak asi špatné nebudou, co vy na to??

Autor:  Mr.fiesta [ 14 dub 2005 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Meteorik píše:
to že svíčkama zvýším výkon o strašné koňě jsem si vědom, a ani bych nedoufal. Zrovna před pár minutama jsem se bavil s kamošem, že se mu po platinových svýčká cca 110kš/ks snížila spotřeba o 2litry, tak asi špatné nebudou, co vy na to??


jaká to je značka? o 2 litry? to by naše 1,1 tím pádem jezdila teoreticky za 3,5l (moje konečně za 5,5l :lol: )

Autor:  Návštěvník [ 14 dub 2005 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

To nevím, asi to s tou spotřebou nebude až tak horké, protože to má na 3l sigmě a dělal tam i jiné opravy, ale cca 0,5l kdyby to dalo???

Zjistím, co to jsou přesně za značku. Nějaké platinovky z rýhou v vnější elektrodě.

Autor:  Mr.fiesta [ 15 dub 2005 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Meteorik píše:
To nevím, asi to s tou spotřebou nebude až tak horké, protože to má na 3l sigmě a dělal tam i jiné opravy, ale cca 0,5l kdyby to dalo???

Zjistím, co to jsou přesně za značku. Nějaké platinovky z rýhou v vnější elektrodě.

Fajn, zjisti jestli se dělají na náš motor a přesnou cenu :wink:

Autor:  Wolf [ 17 dub 2005 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

Preferuji origo svíčky Motorcraft,po mích zkušenostech jednoznačně !!!

Autor:  PH [ 24 dub 2005 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

na tohle tema uz jsem se bavil s hodne lidmi a krome zivotnosti v tech svickach v podstate rozdil neni. Svicka vykon motoru urcite neprida a poku, tak jen v zanedbatelne mire. Samozrejme je rozdil mezi normalni treba NGK a Denso Iridium po 30tkm. ale vzhledem k cenam Dansa si radeji 5x koupin nove obycejne.

Autor:  deekay [ 25 dub 2005 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

zvlast zetecy jsou haklivy na svice, NGKcka Platinum me vydrzely cca 35tisic a pak normalne popraskaly, ted sem nahodil motorcrafty uvidime jak dlouho vydrzi

Autor:  PH [ 25 dub 2005 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Svicky jsou spotrebni zbozi a 35tkm je tak akorat co vydrzi normalne.

Autor:  carPWR [ 26 dub 2005 08:44 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
na tohle tema uz jsem se bavil s hodne lidmi a krome zivotnosti v tech svickach v podstate rozdil neni. Svicka vykon motoru urcite neprida a poku, tak jen v zanedbatelne mire. Samozrejme je rozdil mezi normalni treba NGK a Denso Iridium po 30tkm. ale vzhledem k cenam Dansa si radeji 5x koupin nove obycejne.


...svicka asi moc vykonu neprida, ale blba svicka hodne vykonu ubere!!

...jinak kamarad vymenil normalni svicky za ty s "celoobvodovou" elektrodou a prej auto jde lip do otacek, ale vykon to nezvedlo, ale ma lepsi akceleraci, jinak ja bych do esca jiny nez motorcraft platinum nedal...

Autor:  JanRypal [ 23 led 2006 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Takže to shrneme...jaký je váš názor na tyhle? Má to cenu (za tu cenu)?
http://www.brisk.cz/index.php?page=tuni ... um_zc.html

Autor:  PH [ 23 led 2006 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Brisk jsou takove... ehm... hodne kvalitni... Do auta bych je rozhodne nedal.
Doporucuju NGK, Bosch, Motorcraft.... A hlavne nelaborovat a spis se starat o to aby byly v pohode. Normalni svicky pokud pali normalne, tak jsou naprosto dostacujici. Vic elektrod se projevi mozna tak v pomalejsi opotrebeni, ale vic jisker naraz to stejne neda.

Autor:  Lajla [ 23 led 2006 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Mužu li taky řict svůj naázor tak ja měl ve svym xr3i, když jsem ho koupil CHAMPIONY, bylo to špatny, pak jsem zainvestoval koupil jsem všemi opěvovaná densa iridium a mé zklamání nemělo konce. Byly seřízené ale auto bylo strašně tupé. Tak jsem je střelil, koupil original Motorkrafty a jsem maximalně spokojen. Cus

Autor:  Návštěvník [ 06 úno 2006 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Na starém motoru jsem jezdil na 2 Brisk a 2 NGK. Pak jsem je vyhodil a dal 4x NGK - zdálo se mi, že šly líp volnoběžné otáčky i akcelerace (ale jen hodně málo znatelný rozdíl). Nedávno jsem měl z "nového" motoru svíce, co tam byly snad ze studené války (BOSCH) a pěkně se lámaly (popraskaly snad všechny) a byly tam kurewsky zaražené. Dal jsem tam NGK (ty z předchozího motoru - mírně jeté cca 8T) a o něco se zlepšil tah motoru z nižších otáček. Asi to bylo i tím, že 1 svíčka BOSCH neměla žádný odrth - byl úplně na elektrodě.
Ale jak zaznělo výše - asi nemá cenu pro slabou Fiestu 1,1 kupovat zbytečně drahé svíčky - výkonu to nepřidá :-(

Autor:  Pajas [ 31 říj 2006 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ve fordech nejlip slapou svicky Motorcraft Platinum ja je tam mam a bez problemu muzu jen doporucit hlavne nekupovat brisky ty tam nevydrzej cau

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/