fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS2300 prestavba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=22907
Stránka 1 z 3

Autor:  Frosty [ 12 dub 2009 13:03 ]
Předmět příspěvku:  RS2300 prestavba

Caute! Skusali ste uz niekto prerobit rs2000 na 2.3L zo scorpia/galaxi???

Autor:  Borko [ 12 dub 2009 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

takže Frosty ? :-D

Autor:  angličák [ 12 dub 2009 23:58 ]
Předmět příspěvku: 

...a jejej...a mas blok 2.3? Az ho sezenes, tak se optej znovu... :-D

Autor:  fonz [ 13 dub 2009 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  WOKY ( bejwalej fiat) [ 13 dub 2009 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

leda ze by ho koupil s celym skopkem :D

Autor:  LeMans [ 14 dub 2009 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes není už problém ten blok sehnat otázka zní úplně jinak: kolik si představuješ, že tě tahle sranda bude stát?

Autor:  angličák [ 14 dub 2009 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

...problem je co ten blok stoji...a tim blokem to jen zacina...neni to sice zadna z extremne drahych uprav....ale penize jsou rozhodne potreba...a ne malo, pokud ta prestavba ma mit nejaky dlouhodoby smysl...slozit dva predsmrtne motory neni to prave orechove...

Autor:  LeMans [ 14 dub 2009 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

no právě proto se ho tážu na finance, když hodí cifru 10- 15 litrů tak nemá cenu se dál snažit :D

Autor:  LeMans [ 16 dub 2009 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

cifru radši ani nehodil :)

Autor:  Jimmy [ 16 dub 2009 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jste ještě neviděli, tak to stojí za shlédnutí....sice v Anglii tohle není úplně nevídané, ale třeba to někoho tady nainspiruje nebo naopak
http://www.passionford.com/forum/showth ... p?t=183756

Autor:  LeMans [ 17 dub 2009 08:57 ]
Předmět příspěvku: 

ošklifej jimmy.... tohle sem neměl vidět.. kuafix.

Autor:  Wizzy [ 17 dub 2009 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Za linkování na PF by se mělo tělesně trestat.... Nicméně na druhou stranu jsem si oipět potvrdil, jak jsem udělal dobře, že jsem vždycky odolal nutkání si dát na Escorta rs prahy...

Autor:  Jimmy [ 17 dub 2009 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

:-D No ale projekt je to krásný. Nicméně zatím jsem na PF viděl dva projekty, kdy dávali 2.3 do RS a vždycky použili celý motor ze Škopka, čili jak blok, tak i hlavu - jen hlavu osadili kompletně komponentama z RS. A pokud ten blok má větší průměr válců, tak na to ani 2.0 hlava pasovat nemůže - jedině, že by ten objem 2,3 byl dán větším zdvihem při stejném průměru válců, ale nevím až takhle jsem ty motory nezkoumal a neporovnával.

Autor:  milos.l [ 17 dub 2009 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mě to přesvědčilo že je úplně fuk jestli máš escorta mk1 nebo 7, shnilý jsou totiž všechny stejně :D

A jinak bych řekl že kdo do toho chce jít tak koupí správný scorpio klidně celý, pokud to myslí vážně. Vždyť se to dá koupit do 30 a ještě se z toho snad dost věcí rozprodá. By mě zajímalo kde skončilo naše ex scorpio 2,3... Asi jedno z mála s tímhle motorem kupovanejch u nás nový. Tmavě zelená metla ghia se světlym látkovym interiérem kdyby to někdo potkal...

Autor:  LeMans [ 17 dub 2009 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

džime, je lepší použít hlavu z RSa lze to a a je méně úprav s lepším efektem hlava tam pasuje, pouze je potřeba poté tankovat jedině natural 98 kvůli většímu kompresnímu poměru či co. případně se to údajně dá řešit podložkou... dále je třeba přehodit olejovou vanu a dodělat takovej bazmek v jednom místě, kde to nepasuje, to je asi tak hlavní. při přehození hlavy ze škopka ztrácíš pár koní tusím snad kvůli kanálům a musí se přebastlovat i sání jesi si to dobře pamatuju. A je toho ještě víc. je to prostě výrazně pracnější než použít RS hlavu. Není to úpe jednoduché ale ani příliš složité nejhorší jsou v tomhle případě skutečně finance, motory se dají sehnat, ale jsou dost ošklivě drahé. plus pár nákladů k tomu jako rozvody, těsnění bastlení toho bazmeku atd.

Autor:  crazyape [ 02 úno 2010 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: RS2300 prestavba

Trosku sem hledal....

ten bazmek co sem tak dobre pochopil je tento aby pasovala vana

Obrázek

Obrázek


dalsi vec co sem koukal tak galaxy/scorpio blok na ve dalsi klikovej hridel... proc?
Obrázek

Obrázek

Kdyz odstranim vanu z 2,3 a dam vanu z z 2,0 pres ten mezikus je treba jeste neco udelat? jelikoz 2,0 nema ten hridel tak je potreba nejak upravovat rozvody?. Je me jasny ze budu muset dat saci kos z 2,0 pro olejovy cerpadlo.. Potom sem koukal ze se musi udelat jeste jinde jimka pro plejovou merku

Obrázek

A tohle je predpokladam hlava z 2,3 se zadelanym kanalkem kvuli sani z 2,0? Jestli ano tak proc sani z 2,0 a ne rovnou hlavu z 2,0? Kvuli kompresnimu pomeru? Tzn hlava z 2,3 s tamtim zavarenym sracem ale vnitrek (vacky,ventily) a sani z RS? Potom se muze pouzivat N95 a ne N98? Nekde sem videl ze by pak mel byt kompresni pomer stejny jako u RS s 2,3 hlavou..
Nezmeni se tema vnitrnostma nejak casovani ventilu?

Obrázek

Obrázek

Co RJ? Jakou RJ pouzit.... da se jit seriovou cestou a nebo je potreba ji preprogramovat pripadne dat programovatelnou? A co jeste vubec tato uprava motoru obnasi?

Diky

Autor:  karel84 [ 02 úno 2010 09:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: RS2300 prestavba

Jdes do toho Crazy cooo ? :D

Autor:  crazyape [ 02 úno 2010 09:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: RS2300 prestavba

nene jen takova uvaha,... zajima me to

Autor:  fonz [ 02 úno 2010 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: RS2300 prestavba

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  karel84 [ 02 úno 2010 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: RS2300 prestavba

na forech sem prave nekde videl ze se dali rs hlava a nekdou 2,3 hlavu s rs komponentama... no je to boj :-)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/