fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 kvě 2024 00:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 čer 2009 23:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
Pánové,
potřeboval bych poradit...

Mám na autě na přechodnou dobu laminátovej nárazník, podařilo se mi ho křupnout a je tam prasklina, nechybí žádnej kousek.
Pro začátek sem ho vyztužil (jedná se o úplně spodní část - lízatko/spojler whatever..) ale chtěl bych to nějak slepit a pak vyrovnat a laknout.

Tady teda několik otázek:
-čím to slepit, aby to drželo?
-čím to zarovnat a jakým postupem
-jakej základ, aby na tom držel lak?
-přelaknout to pak bezbarvým lakem?

K čemu přesně slouží plnič a jaký používat kit/tmel na pozink plech?

Je to trošku obsáhlejší, ale než zakládat milión témat :-)

Mám sice audi, ale u nás se moc "netuní" plastově, tady je vás tunerů spousty, tak proto se ptám tu jako bývalý Forďák :-)

Díky za rady, fota dodám snad zítra :-)

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 00:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2006 13:21
Příspěvky: 596
Bydliště: Č.B-D.B
Laminátem
Broušením
plnič
pokud to nejni metalítza tak nemusíš.
Plnič slouží jako poslední část před lakem která zakryje zaleje po smyrku rýhy.
Kit na laminátové spoje použij s vlasem pak jemnej (bez vlasu a pak plnič a lak)

_________________
Fordfiesta MK3 r.v.96 styling. Modrej lak kola 15 BBS RM zlaté šrouby leštěné límcepodvozek SS 60/60 dolu bílej interier lakované podvozkové části na rok 2011 větší přestavba už 3tí během 4 let nárazníky,už plastové předek FF 2002 zadek Futura přední světla pug 306 atd mnoho uprav muzika atd více na http://www.kesam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 12:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
Kde koupit laminát? Vůbec se v tomhle nevyznám, tak se možná ptám jak debil, ale nemám zkušenosti...

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 12:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
v drogériích byla jednoho času k mání laminovací sada.Tkanina+epoxy pryskyřice.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 14:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2006 13:21
Příspěvky: 596
Bydliště: Č.B-D.B
Tayk to dej někomu kdo to dělá :-) laminát polyesterovej epoxidem je to na dlouho.Barvy laky májí tam všechno.

_________________
Fordfiesta MK3 r.v.96 styling. Modrej lak kola 15 BBS RM zlaté šrouby leštěné límcepodvozek SS 60/60 dolu bílej interier lakované podvozkové části na rok 2011 větší přestavba už 3tí během 4 let nárazníky,už plastové předek FF 2002 zadek Futura přední světla pug 306 atd mnoho uprav muzika atd více na http://www.kesam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 17:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
Kesam: chci aby byl v celku nic vic, za dva mesice tam pujde origo S naraznik, tos se mi do toho soucasnyho nechcou vrazet prachy, ale nerad bych, aby se hned rozpadl...

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2007 20:17
Příspěvky: 1756
Bydliště: u Hořic v podkrkonoší
:wink: ..já používám Glassfázu s lam.vláknem/zelená/-drží.Potom dokytnout
jemným kytem,plničem nakonec-dorovná před lakem.... :wink:

_________________
TOTO VLÁKNO JSEM ZALOŽIL - JAKO VAROVÁNÍ
1. viewtopic.php?f=23&t=25996
2. http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=27&t=1897
-Jak je i vidět, leží některým v žaludku... Myslím, že vše tu napsané,
pomohlo hodně lidem ušetřit peníze a hlavně nervy...
.A TO JE TEN HLAVNÍ CÍL.A VYHRÁLI JSME!!!.

P O Z O R ! FIRMA SE PŘEMENOVALA-
oknocent.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
laminat vem z http://www.havel-composites.com .. klasickou praskovou skelnou rohoz treba 225g/m2, polyesterovou pryskyrici HAVELpol. 1 a peroxid K1 k vytvrzovani epoxy pryskyric (redil sem to v pomeru 10:1 a super).. timhle slaminujes fakt ledasco
a pak klasika brouseni - tmel s vlaknem (na hodne hruby veci asi nepotrebujes), plnici tmel a jemnej.. nakonec plnic pod lak

rohoze spotrebujes prd a pryskyrice si vem max litr.. to ti na nejakej detail bude stacit a pouzij ho treba na dvakrat, kdyby se to nahodou nepovedlo hned na poprve

na pozink nefunguje skoro nic.. zkouseli sme i zaklad na zinek a stejne se casem oloupal, chce to aby ten zinek byl zaslej casem, pak nema takovy tendence se loupat

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2009 22:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
mariS: dík chlape, ono se to dnes vyřešilo za mě :-) Sehnal jsem origo Skovej nárazník.
Každopádně jsi mě zaskočil s tím lakováním na pozink.

Jde mi o tohle: kdysi sem to měl ťuknutý, a někdo opravoval blatník, ale špatně...tyhle Audiny jsou celopozink, tak je mi jasný, zbrousit na plech a pak co?
Prý existuje nějakej kit na pozink? Na to plnič, zabrousit do jemna a na to pak už lak? A poté bezbarvej? A v kolika vrstvách? :-)))

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 00:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
S tim pozinkem máš pravdu: rok, dva klidně drží a pak se oloupe. Jen by mě zajímalo, co používaj ve fabrikách, kde pozinkujou karoserie?

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 02:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 22:02
Příspěvky: 330
Bydliště: Prostějov - Brno KrPole
nejde mi o pozink. Ta kastle jiz pozinkovana je, veskere dily. Ale jakej kit na to? Pry musi byt nejaky special,kdyz se da normal, tak to pak praska...

_________________
ex: MK4,3dr,1.4i,
Fünfzylinder power 2309ccm 100kW/190Nm + LPG
Prodej ND: Audi 80/90 B3, Coupe, B4, 100/200/V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 07:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ja bych se na to vyprdnul a opravil to jako obyc plech.. rozbrousil, pretmelil a nalakoval.. pokud na tom nebudes mit centimetr kytu tak nevidim duvod proc by to melo odpadnout
a lakovani delam podle potreby 2-4 vrstvy barvy a 2-3 cire.. nejsem profi lakos ale neco malo uz sem nalakoval a docela to slo.. tu cirou pak muzes vzdycky rozlestit

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Oprava
PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 23:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2007 19:14
Příspěvky: 904
Bydliště: Štíty
Jestli můžu poradit na rozink je nejlepší galvinol. Prodávají ho všude kde jsou barvy laky. Je to taková modrá sračka a fakt to vydrží.

_________________
Ford Mondeo MKI 1.8 16v (social verze, ale krasavec)
Ford Scorpio MKI 2.0 1986(konečně mám starého dobrého Forda)
Minulost:
Ford explorer 4.0 V6
Ford Galaxy 98 1.9 ropa

Opel Zafira 2.2 automat, LPG:)
Ford Mondeo 2.5V6
Grand Voyager 2.5TD

KIA CARNIVAL 2.9 TDI
Ford Scorpio MKI 2,8V6
Ford Escort cabrio MKIII
Ford escort RST S2
Ford Scorpio 2.0 16v automat
Ford Escort combi MKIV 1.6
Ford Escort combi MKVI 1.8 16v
Ford Escort combi MKVII 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2009 01:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
Mozna nekoho pobavim ale na pozink plech pouzivam Eternal, je to vodak s doporucenim davat na zasly pozink a drzi to zatim na vsem a vic nez ty 2 roky... Pokud to neni mech. namahany tak se to proste neoloupe.
Je toho vic druhu ale v kazdym vetsim obchode barvy-laky poradi..
Anebo jsem videl u nas reaktivni zaklad na hlinikovy povrchy - sprej, ale stoji cca 250...

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2009 23:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
"Nátěr klempířských prvků

Provádí se na suchý, odmaštěný povrch zbavený všech nečistot. Povrch musí být připraven dle normy umytím 5 % čpavkovou vodou s přídavkem saponátu. Po dokonalém vysušení se dle zvolené technologie provede základní reaktivní nátěr S 2008, (S2003), který není odolný povětrnosti a musí se co nejdříve přetřít dalším nátěrem. Ten ovšem částečně naleptá povrchovou vrstvu pozinku a tím částečně sníží jeho životnost.

Při nátěrech pozinkovaného plechu je nutno si uvědomit, že zde nejde o ochranný nátěr, (ochrana je zaručena již samotným pozinkováním) ale především o estetickou úpravu materiálu. Zde je nutno mít na zřeteli, že tloušťka nátěrového filmu má vliv na přilnavost k pozinku. Čím se provede více nátěrů, tím se zvyšuje riziko odlupování se nátěrového systému. Toto je způsobeno vnitřním pnutím těchto jednotlivých vrstev na hladkém povrchu, kde není takřka žádná možnost zakotvení základních nátěrů do samotného pozinku. Proto se zpravidla provádí jednonásobný reaktivní nátěr a potom dle barevného dispozičního řešení emailový nebo v nutnosti jeden základní a jeden emailový nátěr v co nejtenčí mikronové vrstvě.

V poslední době se na trhu častěji objevují speciální barvy určené přímo k nátěrům pozinkovaného plechu. Nátěrové systémy jsou většinou dražší, ale záruka a rychlost provedení jejich cenu snižuje. Tyto se provádí dle kryvosti materiálu v jedno až dvojnásobné vrstvě přímo na holý odmaštěný a čistý pozinkovaný plech."

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz