fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Motorovej prostor http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=24197 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kesam [ 19 čer 2009 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | Motorovej prostor |
Tak zadeklováno:-) http://www.autohificlub.cz/forum/10/113 ... -hotovo-/0 |
Autor: | Package [ 19 čer 2009 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
a k cemu je to dobry??zbytocna zataz a vec na cistenie...inak ale pekne spravene..vidiet ze si sa vyhral..mas to aspon vymyslene tak ze to odvadza teplo prec od motora?? |
Autor: | Kesam [ 20 čer 2009 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne je to vymyslené tak aby se na to dalo koukat. to je jako když se tě zeptám třeba k čemu je imitace coswort??? na čumendu ale coswort to nejni |
Autor: | Package [ 20 čer 2009 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to mas pravdu...ale imitace znamena ze su hodne podobne...a navyse ziadna zataz ani nic podobne...ako na pozeranie je to pekne...tak ako som napisal uz predtym..len by si to mal asi trochu domysliet aby to odvadzalo vrely vzduch od motora prec popripade aby to privadzalo studeny na chladenie...ja mam napr spravene otvorene sanie ktore som odelil od motora hlinikom a ten som este zaizoloval lepiacov izolaciou ktora ma na vrchu hlinikovu foliu..na privod vzduchu k filtru som spravil privadac od prednej mriezky aby slo do sania co najchladnejsi vzduch..je to ucelne a navyse to vcelku dobre funguje..ak mas zadeklovany motor a budu sa ti zohrievat sacie hadice a filter tak budes mat menej kysliku a pojde to horsie a navyse sa to bude viac zohrievat ako normal a v kolone a podobne ti budu bezat neustale ventilatory..popripade to mozes uvarit. neber ma ze som ta kritizoval len ja som viac za praktickost ako za estetiku.. ale opakujem mas to spravene ozaj pekne.... |
Autor: | PumaDedek [ 20 čer 2009 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motorovej prostor |
Kes@m píše: Tak zadeklováno:-)
http://www.autohificlub.cz/forum/10/113 ... -hotovo-/0 |
Autor: | Kesam [ 21 čer 2009 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
hELE VZDUCHU STUDENÉHO TAM BUDE DOST se neboj. |
Autor: | P3RF3KT [ 22 čer 2009 01:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
na ahc byla vetsi chvala me se to ale stejne libi! |
Autor: | mktune [ 22 čer 2009 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kes@m neber ty rejpaly vážně.Motorovej prostor se prostě povedl. |
Autor: | Kesam [ 22 čer 2009 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
jako tak já beru každej názor. Díky hoši. |
Autor: | Michal Ševeček [ 22 čer 2009 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
máš to hezkýýýýýý ale co tak tam šupnou aj něco ostřejšího časem když se s tím tak pipláááš k dokonalosti? určo by ji to prospělo a zasloužila by si to |
Autor: | Kesam [ 22 čer 2009 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale jo aleproblem se zapsáním jsou jak magoři prej. |
Autor: | Michal Ševeček [ 22 čer 2009 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to problém asik bude ale je to opravdu škoda |
Autor: | Kesam [ 22 čer 2009 23:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | Wizzy [ 23 čer 2009 07:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to je problém sehnat nějakou zrezlou modrou hajtru s papírama s větším motorem a udělat "GO karoserie"? |
Autor: | EwanS50 [ 23 čer 2009 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam je pak zas ale nějakej problém s EKO daní myslim. 1,6 XR2i nemá žádný Euro a 1,8 má možná €1, ale spíš ne |
Autor: | KKKuba [ 23 čer 2009 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
ta 1.8 bude mit tak euro 2,je to Efi,kdyz ja mam cfi a je to euro 1... |
Autor: | EwanS50 [ 23 čer 2009 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak podle němců by měla mít 1,8l 16V Euro 1. např. http://www.ford-forum.de/showthread.php?t=34045 Oni to tam teď řeší kvůli těm známkám, to je taky přeci jenom trochu lepší řešení než platit 5t. abych moh jezdit... |
Autor: | Kesam [ 23 čer 2009 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No možná to nechám jak je to pak to rozeberu a seru na to udělám nějakého hot roada .-) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |