fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
jak ho tam dostal http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=2432 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 07 kvě 2005 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | jak ho tam dostal |
kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie |
Autor: | slava [ 07 kvě 2005 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak ho tam dostal |
doktor píše: kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie Viděl jsem... co dodat. |
Autor: | dj.DEKL [ 07 kvě 2005 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co taková Š120 1.8T ? To musí bejt taky slušnej mazec... |
Autor: | bibo [ 08 kvě 2005 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je tak když motor předjíždí podvozek |
Autor: | Návštěvník [ 08 kvě 2005 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ono je to sice hezke si to mastit S 120 pres 160km/hod..ale co mu je to platny, kdyz to neubrzdi. Je jak nerizena strela. |
Autor: | carPWR [ 08 kvě 2005 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
..no me staci kdyz se svoji standartni 120cou jedu 150, uz tam je citit, ze to auto neni na to staveny...myslim, ze nema vubec smysl mit jinej motor, je to o drzku, kdyz srovnam, ze pri 160 je v escu uplna pohoda tichoucko, fakt pohadka a ve 120ce se modlis, boze at se to nerozpadne, at nezafouka bocni vitr atd atd..... |
Autor: | dj.DEKL [ 08 kvě 2005 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím že tyto "lehce" přemotorizovaný Š120 nemaj standartní podvozek a brzdy... mají minimálně velký chlazený kotouče vpředu a kotouče i vzadu a pak to určitě brzdí lépe než Esco 1.6 |
Autor: | Návštěvník [ 08 kvě 2005 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: ..no me staci kdyz se svoji standartni 120cou jedu 150, uz tam je citit, ze to auto neni na to staveny...myslim, ze nema vubec smysl mit jinej motor, je to o drzku, kdyz srovnam, ze pri 160 je v escu uplna pohoda tichoucko, fakt pohadka a ve 120ce se modlis, boze at se to nerozpadne, at nezafouka bocni vitr atd atd.....
presne tak )) Jedou jsem jel s borcek ve S 120 110km/hod mel jsem toho plne oci. Lital po silnice jak streleny prase, nemluve jak to rvalo. Zazitek Ja osobne 120 niky nemel no, tak si uzivak kazdou prilezitos ) |
Autor: | -petr- [ 08 kvě 2005 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takový auto může tak akorát jak 120tka vypadat, ale co se kontrukce celého auta týká, musí být patřičně upravená, aby se s tím dalo vůbec jezdit. Přehodit jen motor, to snad nikdo kdo má rozum neudělá. Kdosi tady u nás v ČR přestavěl Rapida na super kočár s motorem 2.0i z Vectry. Na první pohled vyfešákovaný Rapid, ale s Rapidem to mělo společný tak akorát základní tvar karoserie. U té 120 Tdi bych to viděl stejně... Mimochodem docela by mě lákalo něco takového mít, spíš teda z recese, ale může to být dost dobrá sranda ukázat s Rapidem záda kdejaké Octávce, Golfu, Escortu... |
Autor: | Mr.fiesta [ 09 kvě 2005 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak ho tam dostal |
doktor píše: kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie Jojo má to borec z Bohumína. Myslim že tam toho má víc než jen ten motor. Na volnoběh to má nádherný tichounký zvuk. Ne jak stará shadovka. Doma mám někde fotku |
Autor: | Karel [ 09 kvě 2005 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matty:Musim se skodovek zastat!Ja mel (nez mi ji ukradli) Š125 a za komancu jsem ji zkousel a mel jsem prumer 120km/h, pri ceste Praha - Brno.5 kvalt tam delal zazraky.Jen ta hlucnost byla vyssi.Nejvic jsem ji roztah na 185(tachometrovejch) z tahlyho kopce a to jsem teprv mel smrt v ocich.Nutno dodat ze jezdila na Castrol a to 5000Km a vymena a sestelovana na vykon.O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.Jinak Do dneska me mrzi, ze jsem se nezadluzil a nekoupil S130RS,kdys byla moznost. |
Autor: | Mr.fiesta [ 09 kvě 2005 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Matty:Musim se skodovek zastat!Ja mel (nez mi ji ukradli) Š125 a za komancu jsem ji zkousel a mel jsem prumer 120km/h, pri ceste Praha - Brno.5 kvalt tam delal zazraky.Jen ta hlucnost byla vyssi.Nejvic jsem ji roztah na 185(tachometrovejch) z tahlyho kopce a to jsem teprv mel smrt v ocich.Nutno dodat ze jezdila na Castrol a to 5000Km a vymena a sestelovana na vykon.O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.Jinak Do dneska me mrzi, ze jsem se nezadluzil a nekoupil S130RS,kdys byla moznost.
Za kolik jsi mohl mit S130RS? Rachot ve Škodárně je fakt šílený. já měl Š120 s motorem Favorit 136 (legálně, 5kvalt, brzdy RApid atd.) a jel jsem s tím nejrychleji necelých 160km/h. Jela víc než Fiesta . Ale v té rychlosti to vypadalo že se to rozsype (a to byla téměř bez koroze) |
Autor: | Karel [ 09 kvě 2005 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bylo to tesne pred vojnou a chteli 40K,coz bylo pri vydelku 2500-3000 dost..Jimak ja tech 185 z kopce a na rovince tak 150.Podotykam puvodni motor.A rachot jen z motoru.Kastli jsem veril,zadne tahnuti bokem, ale motor by me asi predbeh po chvily. |
Autor: | midar [ 10 kvě 2005 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.
Zkus se podivat sem http://gallery.automedia.cz/ Kopřivnice Motor Show 2005, str 5. Je to ona? |
Autor: | Mr.fiesta [ 10 kvě 2005 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
midar píše: Karel píše: O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci. Zkus se podivat sem http://gallery.automedia.cz/ Kopřivnice Motor Show 2005, str 5. Je to ona? Jo je to ona. Modrá s červeno-modrýma světlama. |
Autor: | King [ 28 črc 2005 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ked mate niekto doma kablovku a program DISCOVERY tak tam bol jeden maniak a ten dal do Š 120 motor z jaguara... ale dopredu ma tušim tam bolo zrýchlenie 0-100 za 4,2 sec a maximalka bola asi 240 km v hod celkovo to vypadalo ako Š 120 ale iba kasňa ... ale pri jazde po dialnici vídíš iba kasňu a nie čo je pod ňou.. a asi by ma nápalilo keby som išiel 150 km/hod a šmykla by ma Š-120 a po chvilke by zmizla z obzoru |
Autor: | M. [ 28 črc 2005 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono kdyz clovek mel v poradku tlumice i brzdy, tak to zas az tak o hubu v te 120ce nebylo. A kdyz bylo v kufru aspon 20kg zateze, tak to na silnici drzelo. 130ky s vleckou pak uz byly taky o necem jinem. kazdopadne se na 120ky dela mnoho sportovnich veci a da se to nejak zmastit, ze to neni ani line, ani vylozene nebezpecne. Ale porad je to papirova skorapka a hlavne, za ty prachy to nestoji. ja na svoji 125ku vzpominam jen v dobrem, nikdy me to nenechalo ve stychu, jezdilo to za 6-7l, motor na svoji kubaturu tahl taky jakztakz docela dobre a jak uz rikal muj strejda, zlata udrzovana 125ka, nez prvni favority... ale je to samozrejme vec nazoru. |
Autor: | Návštěvník [ 28 črc 2005 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
u nás jezdí jeden ze zelenou a má v ní motor z oktávky RS kompletně jí rozebraly a vystužily.Lítá to hezky. |
Autor: | Dawe [ 29 črc 2005 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak ho tam dostal |
doktor píše: kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie Nic vyjimecnyho. Uz jsem videl ve 120ce VR6ku, TDIcko, 1.8Tcko, Fordackou 3.0 V6, 2.5 z E30 325i, atd.... Me uplne stacilo, kdyz si kamos narval do svy 105ky casti motoru ze 130RL, sportovni Weber a par dalsich uprav - 120 koni zmerenejch brzdou - verte mi , bylo to hodne o zivot. Policajti nechapali, kdyz ho vyfotili na sjezdu z Nuselaku na Vysehrad v rychlosti 117 km/h - tam ja nejezdim ani 70kou..... Jinej kamos zase vrazil do rapida zavodni hlavu, poladil, apod - Rapid lital nalozenej po dalnici 170-180 km/h jakoby no problem. Ovsem dokud mu neruplo rizeni a pak jeden drift nevodsraly vobe napravy. Tohle neni muj salek caje. |
Autor: | Návštěvník [ 29 črc 2005 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
na nějakém tuningovém webu bylo Erko ( Š 110 R ) a motor z Tatry 613 EIII Seděl na zadní nápravě jako v originále. Prostě autíčko pro dva |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |