fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

jak ho tam dostal
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=2432
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 07 kvě 2005 13:45 ]
Předmět příspěvku:  jak ho tam dostal

kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte :shock:
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie

Autor:  slava [ 07 kvě 2005 14:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak ho tam dostal

doktor píše:
kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte :shock:
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie



Viděl jsem... co dodat. :shock:

Autor:  dj.DEKL [ 07 kvě 2005 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

a co taková Š120 1.8T ? To musí bejt taky slušnej mazec... :twisted:

Autor:  bibo [ 08 kvě 2005 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

no to je tak když motor předjíždí podvozek :-D

Autor:  Návštěvník [ 08 kvě 2005 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

No ono je to sice hezke si to mastit S 120 pres 160km/hod..ale co mu je to platny, kdyz to neubrzdi. Je jak nerizena strela.

Autor:  carPWR [ 08 kvě 2005 10:47 ]
Předmět příspěvku: 

..no me staci kdyz se svoji standartni 120cou jedu 150, uz tam je citit, ze to auto neni na to staveny...myslim, ze nema vubec smysl mit jinej motor, je to o drzku, kdyz srovnam, ze pri 160 je v escu uplna pohoda tichoucko, fakt pohadka a ve 120ce se modlis, boze at se to nerozpadne, at nezafouka bocni vitr atd atd.....

Autor:  dj.DEKL [ 08 kvě 2005 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že tyto "lehce" přemotorizovaný Š120 nemaj standartní podvozek a brzdy... mají minimálně velký chlazený kotouče vpředu a kotouče i vzadu a pak to určitě brzdí lépe než Esco 1.6 :?

Autor:  Návštěvník [ 08 kvě 2005 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
..no me staci kdyz se svoji standartni 120cou jedu 150, uz tam je citit, ze to auto neni na to staveny...myslim, ze nema vubec smysl mit jinej motor, je to o drzku, kdyz srovnam, ze pri 160 je v escu uplna pohoda tichoucko, fakt pohadka a ve 120ce se modlis, boze at se to nerozpadne, at nezafouka bocni vitr atd atd.....


presne tak :))) Jedou jsem jel s borcek ve S 120 110km/hod mel jsem toho plne oci. Lital po silnice jak streleny prase, nemluve jak to rvalo. Zazitek :) Ja osobne 120 niky nemel no, tak si uzivak kazdou prilezitos :o)

Autor:  -petr- [ 08 kvě 2005 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Takový auto může tak akorát jak 120tka vypadat, ale co se kontrukce celého auta týká, musí být patřičně upravená, aby se s tím dalo vůbec jezdit. Přehodit jen motor, to snad nikdo kdo má rozum neudělá. Kdosi tady u nás v ČR přestavěl Rapida na super kočár s motorem 2.0i z Vectry. Na první pohled vyfešákovaný Rapid, ale s Rapidem to mělo společný tak akorát základní tvar karoserie. U té 120 Tdi bych to viděl stejně...
Mimochodem docela by mě lákalo něco takového mít, spíš teda z recese, ale může to být dost dobrá sranda ukázat s Rapidem záda kdejaké Octávce, Golfu, Escortu... :-D

Autor:  Mr.fiesta [ 09 kvě 2005 16:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak ho tam dostal

doktor píše:
kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte :shock:
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie


Jojo má to borec z Bohumína. Myslim že tam toho má víc než jen ten motor. Na volnoběh to má nádherný tichounký zvuk. Ne jak stará shadovka. Doma mám někde fotku

Autor:  Karel [ 09 kvě 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Matty:Musim se skodovek zastat!Ja mel (nez mi ji ukradli) Š125 a za komancu jsem ji zkousel a mel jsem prumer 120km/h, pri ceste Praha - Brno.5 kvalt tam delal zazraky.Jen ta hlucnost byla vyssi.Nejvic jsem ji roztah na 185(tachometrovejch) z tahlyho kopce a to jsem teprv mel smrt v ocich.Nutno dodat ze jezdila na Castrol a to 5000Km a vymena a sestelovana na vykon.O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.Jinak Do dneska me mrzi, ze jsem se nezadluzil a nekoupil S130RS,kdys byla moznost.

Autor:  Mr.fiesta [ 09 kvě 2005 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Matty:Musim se skodovek zastat!Ja mel (nez mi ji ukradli) Š125 a za komancu jsem ji zkousel a mel jsem prumer 120km/h, pri ceste Praha - Brno.5 kvalt tam delal zazraky.Jen ta hlucnost byla vyssi.Nejvic jsem ji roztah na 185(tachometrovejch) z tahlyho kopce a to jsem teprv mel smrt v ocich.Nutno dodat ze jezdila na Castrol a to 5000Km a vymena a sestelovana na vykon.O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.Jinak Do dneska me mrzi, ze jsem se nezadluzil a nekoupil S130RS,kdys byla moznost.


Za kolik jsi mohl mit S130RS? Rachot ve Škodárně je fakt šílený. já měl Š120 s motorem Favorit 136 (legálně, 5kvalt, brzdy RApid atd.) a jel jsem s tím nejrychleji necelých 160km/h. Jela víc než Fiesta :? . Ale v té rychlosti to vypadalo že se to rozsype (a to byla téměř bez koroze)

Autor:  Karel [ 09 kvě 2005 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Bylo to tesne pred vojnou a chteli 40K,coz bylo pri vydelku 2500-3000 dost..Jimak ja tech 185 z kopce a na rovince tak 150.Podotykam puvodni motor.A rachot jen z motoru.Kastli jsem veril,zadne tahnuti bokem, ale motor by me asi predbeh po chvily.

Autor:  midar [ 10 kvě 2005 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.


Zkus se podivat sem http://gallery.automedia.cz/
Kopřivnice Motor Show 2005, str 5. Je to ona?

Autor:  Mr.fiesta [ 10 kvě 2005 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

midar píše:
Karel píše:
O te TDi skodovce jsem cetl a moc bych ji chtel videt na vlastni oci.


Zkus se podivat sem http://gallery.automedia.cz/
Kopřivnice Motor Show 2005, str 5. Je to ona?


Jo je to ona. Modrá s červeno-modrýma světlama.

Autor:  King [ 28 črc 2005 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

No ked mate niekto doma kablovku a program DISCOVERY tak tam bol jeden maniak a ten dal do Š 120 motor z jaguara...
ale dopredu ma tušim tam bolo zrýchlenie 0-100 za 4,2 sec a maximalka bola asi 240 km v hod :!:
celkovo to vypadalo ako Š 120 ale iba kasňa ...
ale pri jazde po dialnici vídíš iba kasňu a nie čo je pod ňou..
a asi by ma nápalilo keby som išiel 150 km/hod a šmykla by ma Š-120 a po chvilke by zmizla z obzoru :shock:

Autor:  M. [ 28 črc 2005 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ono kdyz clovek mel v poradku tlumice i brzdy, tak to zas az tak o hubu v te 120ce nebylo. A kdyz bylo v kufru aspon 20kg zateze, tak to na silnici drzelo. 130ky s vleckou pak uz byly taky o necem jinem.
kazdopadne se na 120ky dela mnoho sportovnich veci a da se to nejak zmastit, ze to neni ani line, ani vylozene nebezpecne. Ale porad je to papirova skorapka a hlavne, za ty prachy to nestoji.
ja na svoji 125ku vzpominam jen v dobrem, nikdy me to nenechalo ve stychu, jezdilo to za 6-7l, motor na svoji kubaturu tahl taky jakztakz docela dobre a jak uz rikal muj strejda, zlata udrzovana 125ka, nez prvni favority... ale je to samozrejme vec nazoru.

Autor:  Návštěvník [ 28 črc 2005 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

u nás jezdí jeden ze zelenou a má v ní motor z oktávky RS kompletně jí rozebraly a vystužily.Lítá to hezky. :lol:

Autor:  Dawe [ 29 črc 2005 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: jak ho tam dostal

doktor píše:
kdyby vás na dálnici předjížděla při 160 tce modrá Š 120 tak se nedivte :shock:
dnes 12,35 ČT1 Auto Moto Revue tuningové setkání nadšenců všech značek Kopřivnice - Š 120 s motorem 1,9 TDi z Octavie


Nic vyjimecnyho.

Uz jsem videl ve 120ce VR6ku, TDIcko, 1.8Tcko, Fordackou 3.0 V6, 2.5 z E30 325i, atd....

Me uplne stacilo, kdyz si kamos narval do svy 105ky casti motoru ze 130RL, sportovni Weber a par dalsich uprav - 120 koni zmerenejch brzdou - verte mi , bylo to hodne o zivot. Policajti nechapali, kdyz ho vyfotili na sjezdu z Nuselaku na Vysehrad v rychlosti 117 km/h - tam ja nejezdim ani 70kou.....

Jinej kamos zase vrazil do rapida zavodni hlavu, poladil, apod - Rapid lital nalozenej po dalnici 170-180 km/h jakoby no problem. Ovsem dokud mu neruplo rizeni a pak jeden drift nevodsraly vobe napravy.

Tohle neni muj salek caje.

Autor:  Návštěvník [ 29 črc 2005 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

na nějakém tuningovém webu bylo Erko ( Š 110 R ) a motor z Tatry 613 EIII
Seděl na zadní nápravě jako v originále. Prostě autíčko pro dva :P

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/