fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Chip Tuning http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=2433 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Nitro [ 07 kvě 2005 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | Chip Tuning |
Co říkáte na čip tuning? Ted jsem o tom četl na www.chipcar.cz Sice tam není escort ale rikají že i když tam to auto není, že staci zavolat a oni to provedou. Auto co tam jsou a mají výkon 66kw, tak tam jsou vypadění až na 84kw, což už muže byt dost sila. Co si o tom myslíte? |
Autor: | dj.DEKL [ 07 kvě 2005 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
U motorů bez turba to nemá skoro cenu čipovat... rozdíl je minimální. |
Autor: | MV [ 07 kvě 2005 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: U motorů bez turba to nemá skoro cenu čipovat... rozdíl je minimální.
Přesně. No hlavně za ty prachy je to podle mě neefektivní investice. Taky záleží, jakej motor čipuješ, některý mají rezervu a něco získáš, jindy skoro nic. |
Autor: | carPWR [ 08 kvě 2005 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
to nitro: presne tak, napriklad u felicie zistas asi 8k a jeste min tocaku a vycalujes nekolik litru a pritom poznas prd, to bych radsi vymenil motor z 1.6ky za 1.8mu...zo se da za nejakejch 10 litru udelat..zalezi na stesti, kde ho sezenes taky no.... |
Autor: | Nitro [ 09 kvě 2005 07:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, jo už jsem to taky zjistil, že tam čipujou jenom auta s turbem. Tak se nic nedá dělat, holt ty bavoraky nikdy nepředjedu. Jinak díky za infa |
Autor: | Návštěvník [ 15 srp 2005 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | chip tuning |
Zdravím, na webu firmy abc tuning jsem vyhledal FORD motor 1,4 55kW a tvrdí tam, že zvednou výkon na 74kW, pokud ne, vrátí jednotku do původního stavu a prachy do vašich peněženek... hodně o tom přemýšlím. |
Autor: | Psycho [ 15 srp 2005 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chip tuning |
monroe píše: Zdravím, A životnost motoru?
na webu firmy abc tuning jsem vyhledal FORD motor 1,4 55kW a tvrdí tam, že zvednou výkon na 74kW, pokud ne, vrátí jednotku do původního stavu a prachy do vašich peněženek... hodně o tom přemýšlím. |
Autor: | mrazik [ 15 srp 2005 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to bych chtěl na vlastní oči vidět. Vždyť to je nárůst přes 30% a pokud je to pouze čipem, pak se obávám, že to je blbost. Pokud by teda zaplatili změření výkonu před a po čipu, pak bych to zkusil, ale stejně bych se obával o motor. |
Autor: | Mr.fiesta [ 15 srp 2005 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě, že nevim o nikom, kdo by čipoval můj typ motoru. Ono to asi stejně nejde Ale docela by mě zajímalo, kolik by se z toho dalo vycucnout |
Autor: | Návštěvník [ 16 srp 2005 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
pozeral som na to a nemyslím si že by robili 1.4 PTE ... a určite nie na 74 kW. 1.4 PTE nemá 123 Nm ale 109, a 155 Nm po úprave je ozaj dosť, pochybujem o tom |
Autor: | Návštěvník [ 16 srp 2005 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co jsem se bavila s jednim typoněm z Brna co chipujou auta tak u mýho Esca 1.8 16V by se zvýšil výkon tak o 7 PS. Kámoš si nechal nachipovat transportera u jedný firmy u nás v Budějovicích a po nachipování zjistil že mu nachipovali 0 koní.vytáhli z něj prachy a toť vše. Takže když chipovat tak nejdřív změřit výkon před a pak po nachipování. |
Autor: | carPWR [ 16 srp 2005 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem se koukal na abctuning.com a nechapu, jak na tohle nekdo muze naletet...fakt tam pisou z 1.4/55kw udelaji 74kw a tocak jak 1.8ma jak pise caty.cat, chipovanim atmosferickyho benzimu se dostaneme tak o 5-10 koni vejs, a to neni skoro poznat...staci dat lepsi benzin, novy filtr a svicky a poradnej olej nez delat nejakej blbej chip tuning... |
Autor: | Návštěvník [ 16 srp 2005 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Katy.cat píše: Co jsem se bavila s jednim typoněm z Brna co chipujou auta tak u mýho Esca 1.8 16V by se zvýšil výkon tak o 7 PS.
Kámoš si nechal nachipovat transportera u jedný firmy u nás v Budějovicích a po nachipování zjistil že mu nachipovali 0 koní.vytáhli z něj prachy a toť vše. Takže když chipovat tak nejdřív změřit výkon před a pak po nachipování. sám by som to nepovedal lepšie ... akurát to meranie by som robil pre istotu v inej firme |
Autor: | Návštěvník [ 16 srp 2005 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | chip tuning |
vážení, jen jsem vám doporučil odkaz na tuto firmu... abyste viděli, co nabízej. Uvádí tam zachování životnosti motoru. A hlavně po přečipování je nutné tankovat N98, aby měl motor lepší vlastnosti. To se tam také uvádí. Sám tomu moc nevěřím, ale přečtěte vše, co se týče zárkuky a uvidíte, že jen tak se naletět nedá, pokud si člověk nenechá mazat Mogul po hlavě, samozřejmě. A propo... nemáte někdo 10 000? že bych to průbnul... |
Autor: | MV [ 16 srp 2005 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Načipovat třeba TDi se vyplatí, tam je nárůst docela slušnej(u VW) - otázka je pak životnost a taky to není levná záležitost, takže další otazník je efektivita investice. U benzínu můžeš něco navíc dostat, slíbit můžou cokoliv, ale těžko ti někdo zaručí kolik opravdu. Je to vždy nejistá investice, prostě zajíc v pytli, navíc za ty prachy. Jak tu někdo psal ideální by bylo mít záznam z brzdy před/po očipování - to by mě samotnýho zajímalo, kolik lze reálně z nějakýho běžnýho benzín.motoru dostat koní navíc(taky sázím na těch 5-10%). Já osobně bych do chiptuningu nešel. |
Autor: | carPWR [ 16 srp 2005 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: Načipovat třeba TDi se vyplatí, tam je nárůst docela slušnej(u VW) - otázka je pak životnost a taky to není levná záležitost, takže další otazník je efektivita investice.
U benzínu můžeš něco navíc dostat, slíbit můžou cokoliv, ale těžko ti někdo zaručí kolik opravdu. Je to vždy nejistá investice, prostě zajíc v pytli, navíc za ty prachy. Jak tu někdo psal ideální by bylo mít záznam z brzdy před/po očipování - to by mě samotnýho zajímalo, kolik lze reálně z nějakýho běžnýho benzín.motoru dostat koní navíc(taky sázím na těch 5-10%). Já osobně bych do chiptuningu nešel. to mas pravdu s TDI, ale je tam nevyhoda, ze to nejde overit, pac uz standardni TDi (treba 100k PDcko) ma na brzde kolem 120k, takze kdyz te to radoby cipnou a nameris 125k ???? |
Autor: | milos.l [ 16 srp 2005 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
obecne se nedoporucuje cipovat starsi motory, tak pres 40000km, hlavne na takhle starej uz nikdo neda zaruku nebo se to svede na neco jinyho tech 5% je realnejch, vic uz musi vest ke snizeni zivotnosti (u NA motoru) takze radsi bych tech 10kkč vrazil do oprav, filtru atd... |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 16 srp 2005 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
za 10000 si koupis vzduchovej filtr jinej a budes dlouhou dobu lejt misto 95 naturalo Shell V-Power racing a mas to na stejno a motor neznicis:) |
Autor: | M. [ 17 srp 2005 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky mi ten chiptuning prijde jako neefektivni investice. u atmosferaku se da honit vykon spis otackama nez tocakem a to clovek pak normalne ani nevyuzije, nehlede na to, ze kdyby vyuzival otacky pres 6000, tak ten motor pujde za chvili do kopru... a spotrebu bych taky nechtel videt |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |