fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
RS 2000 dodání turba?? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=24349 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SONIC [ 29 čer 2009 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | RS 2000 dodání turba?? |
Mám dotaz jestli ro RS2000 r.v.91 pásne z něčeho turbo a jak k tomu uzpůsobit vstřiky. pokud to nějak jde. Díky za info |
Autor: | mariS [ 29 čer 2009 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
turbicko z diesela a vstriky prevrtnout vetsim vrtakem chlape.. myslis ze oturbit motor je jen otazka turba a velikosti vstriku? co treba komperesni pomer? privod a odvod oleje turba? N7A ma sice MAP senzor ale celkem pochybuju ze jednotka umi pracovat s pretlakem misto podtlaku.. myslis ze ti to zvladne palivovy cerpadlo? k tve otazce pokud to nejak jde mam odpoved: "nejak to jde" ale neni to fakt jen otazka nabastleni turba a vetsich vstriku turbo muzes pouzit takovy aby davalo dostatecnej tlak, na cosworthech bylo Garrettacky T25 nebo T35, v Escortech 1,6 RST byly Garretty T3 a ve Fiestach 1,6 RST byly T2.. cim vetsi turbo tim vetsi potencial na vykon motoru ale ma to primou umeru na turbodiru.. cim vetsi turbo tim dyl trva nez se roztoci.. proste si musis vybrat co chces? aby turbo tlacilo co nejdriv a reagovalo lip na plyn na ukor toho ze budes moct mit jen treba 250 koni a nebo turbo kterymu chvili trva nez se roztoci ale pak ti natlaci tolik baru ze se ta tvoje 2,0 roztrhne vejpul a kdyz vynechas mechanicky casti motoru a budes tlacit minimum jen aby to jelo trochu lip tak musis snizit kompresni pomer na nejakych 8-8,5:1.. to zalezi na tom jaky budes jezdit palivo, jakej tlak turba budes chtit tlacit, vstriky by mely byt cca o 25procent vetsi kapacity nez jakej chces konecnej vykon jinak ti ve vysokych otackach budou zustavat otevreny uplne a nebudes mit optimalni A/F pomer - coz ti znici motor jednotka musi umet pracovat s pretlakem coz fordacka neumi.. bud musis pouzit jednotku s managementem z auta ktery turba ma (fiesta turbo, cosworth a podobne) a nebo pouzit nejakou programovatelnou ale pokud mas zbytecnych 150-200 tisic tak se do toho pust, motor si myslim ze si necha libit do nejakych 220-230 koni i bez vymeny vnitrnosti pokud nemas motor uplne v riti podivej se na www.hechts-tuningschmiede.de je to sice v mk4 escu ale ma tam rs2000turbo s nejakyma 260konema.. ale nema tam rozpis co vsechno predelal |
Autor: | Honza [ 29 čer 2009 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stejně je u RS 2000, největší problém, tam to turbo napasovat. Znám jediného člověka, který to řešil a vyřešil a musel kvůli turbu posouvat přední příčku a chladič. |
Autor: | mariS [ 29 čer 2009 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honzo: a nevejde se treba nad prevodovku? udelat jinak svody a vyfuk natahnout rovnou za motorem dozadu.. kdyz das pryc airbox tak tam misto urcite je kazdopadne to neni otazka par tisic korun a par dnu prace aby to za neco stalo |
Autor: | Honza [ 29 čer 2009 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://passionford.com/forum/restoratio ... enchy.html |
Autor: | Honza [ 29 čer 2009 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale mluvil jsem o člověku tady u nás v česku. |
Autor: | m@rekR$ [ 28 črc 2009 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honza píše: Ale mluvil jsem o člověku tady u nás v česku.
Con! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |