fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Odlehcene remenice
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=24987
Stránka 1 z 1

Autor:  josefosmy [ 12 srp 2009 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Odlehcene remenice

Zdar kluci, jakej kdo mate nazor na to, kdyz se vytoci na soustruhu podle originalu remenice z hliniku na klice, servu a alternatoru ??? Melo by to pridat az nekolik koni a Nm a motor reaguje rychleji na pridani poynu. Myslite, ze to ten hlinik v pohode vydrzi??? Popripadne kdo to nekdy delal, tak jestli sel citit i nepatrny narust vykonu. Diiiik

Autor:  tomin [ 12 srp 2009 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jako ze usetris par deka na remenickach a dole se ti toci dvacetikilovej strvak na spojce ? :lol:

Autor:  angličák [ 12 srp 2009 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nejak....a vubec bych necekal nekolik koni....

Autor:  josefosmy [ 12 srp 2009 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak muzes usterit i neco pres kilogram. Na ostatnich forech co sem cetl, tak s tim meli docela pozitivni zkusenosti. Tak me zajimal nazor tady.

Autor:  pbjun [ 12 srp 2009 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Na motoru ktery najel 5000km nez se menil sem mel odlehcene remenice na vackach... Po nastartovani to nedrzelo volnobeh - do forda a nastavit volnobeh cervikem na volnobeznaku, pocitove to slo trochu lip do otacek, ale kone necekej, spise cekej zlepseni pruznosti motoru. Jinak remenice by mely byt kupovane a ne vyrabene, preci jen jsou to rotacni veci a musi mit pevnostni vlastnosti a taky musi byt vyvazene atd atd...

Autor:  josefosmy [ 12 srp 2009 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jako jasny, na Vačce bych si to netroufnul, ale na Altiku a na Servu + na Klice je to neco jineho. Neni to z moji hlavy, jak sem psal... na jinem foru to uz parkrat uspesne delali. A to to delali normalka na soustruhu a z hliniku.

Autor:  milos.l [ 12 srp 2009 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

kde by se ten kůň vzal? obecně na to abysme dostali nějakej výkon musíme spálit nějaký množství směsi, když chceme víc výkonu musíme dostat do spalováku víc směsi... to asi řemenice nezvládne

zlepšení pružnosti, o tom už by se dalo mluvit, ale jestli má origo řemenice kilo a průměr 10cm a setrvák má 10kg a 30cm? to tam asi ta řemenice moc velkou roli hrát nebude, co? jen to někdo spočítejte

čím nějakýho koně ne přidáš, ale ušetříš, tak když dáš na kliku menší řemenici, altík a vše kolem se sice bude točit o něco pomaleji, což je žádoucí u motorů který točej víc než série, a všechno to sežere o něco míň výkonu, to by ťřeba koně ušetřit mohlo... btw už sem viděl na závodním vysokootáčkovým motoru jak se narovnala chladící vrtulka na alternátoru :-D
právě velká řemenice na klice a malá na altíku

jinak bych se to nebál vytočit z nějakýho běžnýho duralu, když to bude mít smysluplnej tvar, na tý 10cm řemenici bych se odstředivý síly ani házení moc nebál

horší to bude asi s životností

klidně to zkus, ale nic od toho nečekej, sám takovýhle blbiny neřeším

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/