fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 19:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 pro 2009 13:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 21:30
Příspěvky: 94
Bydliště: ZVOLEN Slowakia
ok, tato tema tu uz bola a vela sa o tom napisalo. Vzdy sa mi to zdalo ako zbitocne a bol som zastanca zastavby motora 2.0 zetec z mondea. Motor mam ale v dobrom technickom stave, spolahlivy, atd ( co sa vlastne o zetecu da povedat vo vseobecnosti) a preto ho mam rad. ale aby som dlho nekecal.:
Skratka, ake motorove diely je treba u 85kw verzie vymenit aby som dosiahol 96kw parametre
vdaka za kazdy nazor.

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.8 16v 85kw, r.v.97, Schmidt Retro-ML 8jx15" et25, et20 Pneu.:Hankook v12 EVO 195/50/r15 strunky Weitec40/40, predne brzdy mondeo mk2 260mm, RECARO zicle z mk4 RS turbo
Farba: SCHWARZ MATT
EX: Škoda 100 retro
Ford Orion 1,6 66kw rv.:1989
NEW: F. ESCORT RS2000 mk6 na ND


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 pro 2009 15:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
No za 1. je to tu už tolikrát napsáno tak příště hledat
A za 2. budeš potřebovat MAf, ECU, vačky,škrtící klapku(myslím že je stejná jako v 2.0 zetec),

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 pro 2009 23:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
viewtopic.php?f=18&t=26648&start=0 :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 10 pro 2009 14:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 21:30
Příspěvky: 94
Bydliště: ZVOLEN Slowakia
ok, vdaka uplne stacilo

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.8 16v 85kw, r.v.97, Schmidt Retro-ML 8jx15" et25, et20 Pneu.:Hankook v12 EVO 195/50/r15 strunky Weitec40/40, predne brzdy mondeo mk2 260mm, RECARO zicle z mk4 RS turbo
Farba: SCHWARZ MATT
EX: Škoda 100 retro
Ford Orion 1,6 66kw rv.:1989
NEW: F. ESCORT RS2000 mk6 na ND


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 14 pro 2009 15:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Ještě je tady jedna věc, na kterou většina lidí zapomíná a to je imobilizer. Jinými slovy pokud jen přehodíš ŘJ z XRka, tak o imobilizer příjdeš. Pokud bys ho chtěl zachovat (je to asi jediná alespoň trochu funkční ochrana proti ukradní) tak je potřeba přeletovat jednoho švába v ŘJ. A ještě poslední věc - originální motor 96KW (RQB) má v bloku ostřik pístů olejem, což blok 85Kw (RKC) nemá. V podstatě to není žádný zásadní problém, byl by jen v případě, že bys s autem jel na okruh nebo jel dlohodobě fakt pilu - v tom případě bys ten motor utavil - respektive zadřel. Samozřejmě pokud bys toužil po tom okruhu, tak se to dá řešit olejovým chladičem.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 22:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Promiň Jimmy, ale olejovej chladič ti nenahradí ostřik pístů. Jinak máš pravdu. Ostřik pístů je proto, aby se ti chladily pořádně dna pístů a toho docílíš cákáním oleje do nich...

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 18:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já vím to je mi jasné, že se tím ostřik nenahradí, ale v případě okruhového řádění, nebo fakt ostré jízdy by minimálně zlepšil mazací vlastnoti oleje tím, že by se nepřehříval. Jinak psal jsem, že to v podstatě není problém a i bez toho ostřiku ten motor dokáže bez problémů fungovat několik desítek tisíc kilometrů.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 20 pro 2009 21:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 21:30
Příspěvky: 94
Bydliště: ZVOLEN Slowakia
he, a mate s tym niekto skusenosti?, myslim s tym chladicom oleja. Nestrati motor tlak oleja? a ma tento motor dake otvory popr., srouby kde by sa dal namontovat privod a odvod? ja stale ostanem asi pri tom 2.0 zetec z mondea. 130 ps a okolo 180nm je parada. Myslim ze 1.8 96kw nema taky krutiaci moment ako 2.0liter?

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.8 16v 85kw, r.v.97, Schmidt Retro-ML 8jx15" et25, et20 Pneu.:Hankook v12 EVO 195/50/r15 strunky Weitec40/40, predne brzdy mondeo mk2 260mm, RECARO zicle z mk4 RS turbo
Farba: SCHWARZ MATT
EX: Škoda 100 retro
Ford Orion 1,6 66kw rv.:1989
NEW: F. ESCORT RS2000 mk6 na ND


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009 08:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Dobra otazka s tim tlakem, musis mit hadice o úprurezu min 0,5" a co nejkratsi, potom ok, zacinal jsem uzsima a delsima, pokles byl znat.Na napojeni se delaj priruby pod olejovej filtr, ale tutove pouzit termostat, bud v prirubwe, nebo zvlast na vedeni. Nejlepsi je asi teplotu oleje nejdriv zmerit, pokud ten motor neni v aute naslapanej moc, coz by u esca bejt nemelo, asi to chladic potrebovat nebude, je to dalsi moznej zdroj problemu, nehlede na to, ze to nevyjde lacino.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 18:24 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
A jak je to z výměnou té řídící jednotky?? Přece řid.j. z XR3i nemůže mít stejně poskládaný piny jako mkVII ne?(teda aspoň si to myslím :lol: ) Něaký rady? Zkušenosti?

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 20:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Co vim, tak je to Zetec jako Zetec. Otazka jestli ma egr a tyhle blbosti, ale jinak je to asi pribuzny.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 20:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
ŘJ jednotky u všech XRek jsou EECIV a některé 1.8 85kW mají EECV (jiný konektor) - v tom případě je potřeba vyměnit motorovou elektriku. A co se týče EGR tak to je to poslední co bych řešil :-) (myslím z hlediska elektriky)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 22:59 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
motorová elektrika? čeho všeho se to týká?

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 23:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
dle mě všeho od pojistkové skříně dopředu a asi i ŘJ a imobilizéru a zkušenější jistě doplní a opravý

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 23:28 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
Mouse píše:
dle mě všeho od pojistkové skříně dopředu a asi i ŘJ a imobilizéru a zkušenější jistě doplní a opravý


imobilizér asi ne.. stačí zaměnit toho švába v řídící jednotce ne?

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Naposledy upravil Hrubeec dne 11 led 2010 09:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 09 led 2010 23:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
mno, když bude měnit motor tak i ŘJ a v tom bude stačit čip do klíče

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 10 led 2010 11:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
XRka neměly imobilizery, takže v případě změny ŘJ za XRkovou bude potřeba v ŘJ přepájet jednoho švába, jinak imobilizer nebude fungovat. Co se týče motorové elektriky tak se jedná o dráty od ŘJ až po všechna čidla potřebná k funkčnosti motoru, čili lambda, vstřiky, čidla teploty, potenciometr klapky, atd... S pojistkovou skříňkou je motorová elektrika spojená jen jedním konektorem přibližně uprostřed motorového prostoru u topení.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 10:07 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
A nenašel by se něakej soupis pinů z říd.jedn. z XR3i?(kterej k čemu vede). A podle toho by se to pozapojovalo?

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 23:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Na co? Nic takového nepotřebuješ. Konektror jen zapojíš do ŘJ a na druhé straně svazku jsou jednotilivé konektory pro různá čidla a defakto se nedá nic přehodit nebo zapojit blbě, protože každý je unikátní....(až na pořadí vstřiků - tam je potřeba přesně dodržet pořadí)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 08:53 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
ok, díky

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz