fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=26927
Stránka 2 z 3

Autor:  ESCO [ 13 led 2010 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Jimmy píše:
Na co? Nic takového nepotřebuješ. Konektror jen zapojíš do ŘJ a na druhé straně svazku jsou jednotilivé konektory pro různá čidla a defakto se nedá nic přehodit nebo zapojit blbě, protože každý je unikátní....(až na pořadí vstřiků - tam je potřeba přesně dodržet pořadí)


No ještě se dá prohodit myslím konektor na voln. ventil a čidlo na vačce ..

Autor:  Exploider [ 17 led 2010 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Male zhrnutie. Takže na zvýšenie výkonu z 85kW na 96kW treba: Vačky, MAF, Riadiacu jednotku? (toto mam doma)
Alebo porebujem aj škrtiacu klapku a tie 0,5" hadice? Chcel by som v priebehu budúceho mesiaca zrealizovať tento "tuning" tak si chcem byť istý že mám všetko čo treba. (Nebudem to montovať ja, ale profi mechanik, ale chcem mať všetky dieli).

Autor:  Jimmy [ 17 led 2010 16:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Ano toto všechno Ti bude stačit k výměně. Jinak XRka mají klapku trochu jinou než 85kW, ale když jsem obě držel v ruce, tak vnitřní průměr je úplně stejný - sliší se spíš navenek. Ono se dá vlastně říct, že víc vzduchu tam nepůjde po té úpravě, protože máš pořád stejný objem. Akorát jediná změna je, že XRko točí 7tis ot. a 85ka točí 6.500ot.

Jinak nejhrorší a nejpracnější je vyměnit ty vačky (musí se rozhodit rozvody a dát nový rozvoďák) - zbytek zvládneš bez problémů sám.

Autor:  Jimmy [ 17 led 2010 16:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

JInak doporučuju k té výměně udělat i brzdy. Respektive dát tam RSové, protože na 15" a 195gumách to auto fakt moc nebrzdí (navíc když máš naložené auto) - kvůli tomu jsem změnil desky za Ferodo a kotoruče za ATE PD - zlepšilo se to, ale RS brzdy jsou RS brzdy-velikost kotouče je prostě důležitá. Akorát se pak musíš rozloučit se zimníma 13" :-)

Autor:  ESCO [ 17 led 2010 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Jimmy píše:
JInak doporučuju k té výměně udělat i brzdy. Respektive dát tam RSové, protože na 15" a 195gumách to auto fakt moc nebrzdí (navíc když máš naložené auto) - kvůli tomu jsem změnil desky za Ferodo a kotoruče za ATE PD - zlepšilo se to, ale RS brzdy jsou RS brzdy-velikost kotouče je prostě důležitá. Akorát se pak musíš rozloučit se zimníma 13" :-)


Ano má pravdu ten chlapec :D

Autor:  Exploider [ 17 led 2010 22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Jimmy píše:
JInak doporučuju k té výměně udělat i brzdy. Respektive dát tam RSové, protože na 15" a 195gumách to auto fakt moc nebrzdí (navíc když máš naložené auto) - kvůli tomu jsem změnil desky za Ferodo a kotoruče za ATE PD - zlepšilo se to, ale RS brzdy jsou RS brzdy-velikost kotouče je prostě důležitá. Akorát se pak musíš rozloučit se zimníma 13" :-)


No brzdy treba meniť tak či tak. A viete poradiť kde zohnať RS brzdy? 13tky by som na auto nedal, fuj :D

Jimmy čiže ak tam nechám pôvodnú klapku a hadice tak tým nič nepokazím? Alebo som to zle pochopil?

Autor:  ESCO [ 07 úno 2010 16:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Tak konečně mám ty vačky (96kw) a porovnal jsme je s vačkama (77kw) a může mi někdo říct v čem jsou jiný ? :D

Autor:  EwanS50 [ 07 úno 2010 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

úhly? možná zdvih? nevim, ale nic jinýho to bejt nemůže :-)

Autor:  ESCO [ 07 úno 2010 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Je mi to jasný .. Ale měřil jsem ty ''koníky'' a boje mají 43,5 mm ..

Autor:  EwanS50 [ 07 úno 2010 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

a když změříš průměr o 90° vůčí vrcholu, tak je taky stejnej? Pak jen úhel a dýlka otevření...

Autor:  ESCO [ 07 úno 2010 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

To jsem neměřil ale změřim to zítra ... oni na oko vypadaj úplně stejně ..

Autor:  ESCO [ 08 úno 2010 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Tak jsem je tam dal a nakonec sací vačka byla odlišná (asi půl milimetru) .. ta druhá výfuková už mi tak nepřišla .. Ale furt nemůžu vyřešit problém ten, že auto na volnoběh běží pěkně a dá se vytočit ale když jedu a šlápnu na to tak od 3,5 - 4 tis auto přestane jet a hádá se a střílí do výfuku ..

Autor:  Jerikkk [ 08 úno 2010 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

A to jsi vyměnil jen ty vačky???Nebo vše co se mělo

Autor:  ESCO [ 08 úno 2010 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Dal jsem tam ještě sání, vstřiky, klapku z mondea a je na tom sání napsaný 1.8, 2.0l tak si myslím, že to musí na to běžet ..
A samosebou řj z 96 kw verze ..

Autor:  angličák [ 09 úno 2010 02:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Cerpadlo ci jina vec ktera ma vliv na prisun paliva ci pomer smesi...

Autor:  ESCO [ 09 úno 2010 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Čerpadlo tam mám z 1.8 .. A co to plastvoé sání z Mondea ?? Nebude v tom problém ?

Autor:  Wizzy [ 10 úno 2010 08:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Váha vzduchu tam je jaká?

Autor:  ESCO [ 10 úno 2010 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

z 1.8 16v 77 kw .. ale milos.l mi tenkrát psal, že by to na to mělo fungovat ..

Autor:  ESCO [ 13 úno 2010 13:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Tak teď mi to přestalo házet jiskru a zjistil jsem, že mi odešli úplně nové svíčky od Fordu foMOco .. A odešli proto, že se ''přechcává motor'' nevíte někdo proč ? :?

Autor:  tomin [ 13 úno 2010 13:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw

Proveril bych jestli XR ma stejnou vahu jako ta 77kw ze ktere ji mas. Vaha je 90% podil z vypoctu davky paliva.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/