fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=26927 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | laky [ 09 pro 2009 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
ok, tato tema tu uz bola a vela sa o tom napisalo. Vzdy sa mi to zdalo ako zbitocne a bol som zastanca zastavby motora 2.0 zetec z mondea. Motor mam ale v dobrom technickom stave, spolahlivy, atd ( co sa vlastne o zetecu da povedat vo vseobecnosti) a preto ho mam rad. ale aby som dlho nekecal.: Skratka, ake motorove diely je treba u 85kw verzie vymenit aby som dosiahol 96kw parametre vdaka za kazdy nazor. |
Autor: | Radek124 [ 09 pro 2009 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
No za 1. je to tu už tolikrát napsáno tak příště hledat A za 2. budeš potřebovat MAf, ECU, vačky,škrtící klapku(myslím že je stejná jako v 2.0 zetec), |
Autor: | miki21 [ 09 pro 2009 23:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
viewtopic.php?f=18&t=26648&start=0 |
Autor: | laky [ 10 pro 2009 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
ok, vdaka uplne stacilo |
Autor: | Jimmy [ 14 pro 2009 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Ještě je tady jedna věc, na kterou většina lidí zapomíná a to je imobilizer. Jinými slovy pokud jen přehodíš ŘJ z XRka, tak o imobilizer příjdeš. Pokud bys ho chtěl zachovat (je to asi jediná alespoň trochu funkční ochrana proti ukradní) tak je potřeba přeletovat jednoho švába v ŘJ. A ještě poslední věc - originální motor 96KW (RQB) má v bloku ostřik pístů olejem, což blok 85Kw (RKC) nemá. V podstatě to není žádný zásadní problém, byl by jen v případě, že bys s autem jel na okruh nebo jel dlohodobě fakt pilu - v tom případě bys ten motor utavil - respektive zadřel. Samozřejmě pokud bys toužil po tom okruhu, tak se to dá řešit olejovým chladičem. |
Autor: | EwanS50 [ 17 pro 2009 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Promiň Jimmy, ale olejovej chladič ti nenahradí ostřik pístů. Jinak máš pravdu. Ostřik pístů je proto, aby se ti chladily pořádně dna pístů a toho docílíš cákáním oleje do nich... |
Autor: | Jimmy [ 18 pro 2009 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Já vím to je mi jasné, že se tím ostřik nenahradí, ale v případě okruhového řádění, nebo fakt ostré jízdy by minimálně zlepšil mazací vlastnoti oleje tím, že by se nepřehříval. Jinak psal jsem, že to v podstatě není problém a i bez toho ostřiku ten motor dokáže bez problémů fungovat několik desítek tisíc kilometrů. |
Autor: | laky [ 20 pro 2009 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
he, a mate s tym niekto skusenosti?, myslim s tym chladicom oleja. Nestrati motor tlak oleja? a ma tento motor dake otvory popr., srouby kde by sa dal namontovat privod a odvod? ja stale ostanem asi pri tom 2.0 zetec z mondea. 130 ps a okolo 180nm je parada. Myslim ze 1.8 96kw nema taky krutiaci moment ako 2.0liter? |
Autor: | futura [ 21 pro 2009 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Dobra otazka s tim tlakem, musis mit hadice o úprurezu min 0,5" a co nejkratsi, potom ok, zacinal jsem uzsima a delsima, pokles byl znat.Na napojeni se delaj priruby pod olejovej filtr, ale tutove pouzit termostat, bud v prirubwe, nebo zvlast na vedeni. Nejlepsi je asi teplotu oleje nejdriv zmerit, pokud ten motor neni v aute naslapanej moc, coz by u esca bejt nemelo, asi to chladic potrebovat nebude, je to dalsi moznej zdroj problemu, nehlede na to, ze to nevyjde lacino. |
Autor: | Hrubeec [ 09 led 2010 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
A jak je to z výměnou té řídící jednotky?? Přece řid.j. z XR3i nemůže mít stejně poskládaný piny jako mkVII ne?(teda aspoň si to myslím ) Něaký rady? Zkušenosti? |
Autor: | tomin [ 09 led 2010 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Co vim, tak je to Zetec jako Zetec. Otazka jestli ma egr a tyhle blbosti, ale jinak je to asi pribuzny. |
Autor: | Jimmy [ 09 led 2010 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
ŘJ jednotky u všech XRek jsou EECIV a některé 1.8 85kW mají EECV (jiný konektor) - v tom případě je potřeba vyměnit motorovou elektriku. A co se týče EGR tak to je to poslední co bych řešil (myslím z hlediska elektriky) |
Autor: | Hrubeec [ 09 led 2010 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
motorová elektrika? čeho všeho se to týká? |
Autor: | Mouse [ 09 led 2010 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
dle mě všeho od pojistkové skříně dopředu a asi i ŘJ a imobilizéru a zkušenější jistě doplní a opravý |
Autor: | Hrubeec [ 09 led 2010 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Mouse píše: dle mě všeho od pojistkové skříně dopředu a asi i ŘJ a imobilizéru a zkušenější jistě doplní a opravý imobilizér asi ne.. stačí zaměnit toho švába v řídící jednotce ne? |
Autor: | Mouse [ 09 led 2010 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
mno, když bude měnit motor tak i ŘJ a v tom bude stačit čip do klíče |
Autor: | Jimmy [ 10 led 2010 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
XRka neměly imobilizery, takže v případě změny ŘJ za XRkovou bude potřeba v ŘJ přepájet jednoho švába, jinak imobilizer nebude fungovat. Co se týče motorové elektriky tak se jedná o dráty od ŘJ až po všechna čidla potřebná k funkčnosti motoru, čili lambda, vstřiky, čidla teploty, potenciometr klapky, atd... S pojistkovou skříňkou je motorová elektrika spojená jen jedním konektorem přibližně uprostřed motorového prostoru u topení. |
Autor: | Hrubeec [ 11 led 2010 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
A nenašel by se něakej soupis pinů z říd.jedn. z XR3i?(kterej k čemu vede). A podle toho by se to pozapojovalo? |
Autor: | Jimmy [ 11 led 2010 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
Na co? Nic takového nepotřebuješ. Konektror jen zapojíš do ŘJ a na druhé straně svazku jsou jednotilivé konektory pro různá čidla a defakto se nedá nic přehodit nebo zapojit blbě, protože každý je unikátní....(až na pořadí vstřiků - tam je potřeba přesně dodržet pořadí) |
Autor: | Hrubeec [ 12 led 2010 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tuning motoru 1.8 85 kw na 96kw |
ok, díky |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |