fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

podložky pod kola
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=2874
Stránka 1 z 3

Autor:  Návštěvník [ 26 čer 2005 22:02 ]
Předmět příspěvku:  podložky pod kola

Ja si davam na escortika 205/R14 a mam strach ze mi to bude nekde drhnout tak sem rekl fotrovi at mi to vysoustruzi no ale asi bych pak mel kratky srouby chtel bych to 1,5cm tlusty nevite osovou roztec tech sroubu?a nevite kde sehnat o 1,5cm delsi srouby?

Autor:  Návštěvník [ 27 čer 2005 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

pokud jsi je jeste nemel na aute tak se na podlozky zatim vyprdni. nejdrive je zkus , nemusi vubec drhnout. zalezi na ET [zalisu] tech kol.

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 čer 2005 12:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: podložky pod kola

tagy01 píše:
Ja si davam na escortika 205/R14 a mam strach ze mi to bude nekde drhnout tak sem rekl fotrovi at mi to vysoustruzi no ale asi bych pak mel kratky srouby chtel bych to 1,5cm tlusty nevite osovou roztec tech sroubu?a nevite kde sehnat o 1,5cm delsi srouby?


jak píše Rumcajs, nejdříve to zkus a pak to řeš.


mj. co je to osová rozteč u šroubu?

Autor:  MV [ 27 čer 2005 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

Osová rozteč šroubu bude asi u Forda 108mm, ne?

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 čer 2005 14:21 ]
Předmět příspěvku: 

MV píše:
Osová rozteč šroubu bude asi u Forda 108mm, ne?


Je jiná rozteč? Rozteč je vždy na osy..... No v tom kontextu to opravdu nechápu, ale jinak roztěč šroubu na kole pro Esca opravdu je 4*108mm

Autor:  M. [ 27 čer 2005 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

ja nechci nikomu do niceho kecat, ale na podlozky bych se teda vyflaknul... meni to geometrii, jsou vice namahany osy, vubec to za to nestoji... navic s temi motory, ktere tam mame, je to spis pro srandu kralikum...

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 čer 2005 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
ja nechci nikomu do niceho kecat, ale na podlozky bych se teda vyflaknul... meni to geometrii, jsou vice namahany osy, vubec to za to nestoji... navic s temi motory, ktere tam mame, je to spis pro srandu kralikum...


oni 205 na 1,4řku taky nic super, ale ona ho spotřeba potom ukecá :-)

Autor:  M. [ 27 čer 2005 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
M. píše:
ja nechci nikomu do niceho kecat, ale na podlozky bych se teda vyflaknul... meni to geometrii, jsou vice namahany osy, vubec to za to nestoji... navic s temi motory, ktere tam mame, je to spis pro srandu kralikum...


oni 205 na 1,4řku taky nic super, ale ona ho spotřeba potom ukecá :-)


Aha, to jsem si ani nevsiml ty 1,4ky... no tak ale to uz je silenost, to je jak kdyz jsme zamlada tunili stodvacy, kdo nemel 175ky, tak byl bridil :D

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 čer 2005 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tagy zvaž to jaký gumy tam dát...... můžeš si oddělat nejen čepy, ale i motor

Autor:  Návštěvník [ 27 čer 2005 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Nemyslím, že by to malo nejaký zvlášť vplyv na spotrebu, v techničáku mám pri použití 195/50 uvedenú spotrebu o 0,1l viac ako pri 175/70.
Spotrebu skôr určí kvalita pneumatiky - valivý odbor, ako jej šírka.

Autor:  Návštěvník [ 29 čer 2005 22:06 ]
Předmět příspěvku:  .

no ja kdyz to poradne prasim tak to ty 185 nestihaj no tak si chci dat 205 kdyz sem je sehnal sjety zadarmo rekl bych ze to bude ku...a rozdil a proc bych si mel voddelat jako motor a 1,4 to je snad uuuuuuuuuplne jedno ne jestli mam 5,0 nebo 1,4 kdyz pálíte 80km/h do 90° zatacky tak se to sikne pac sem takhle pred mesicem urazil predni pravy kolo :evil: tak to potrebuju jak sul navic u spabyho motoru ja kdyz su rozjetej tak su rad ze jedu a tak nechci moc brzdit kdybych mel 2,0 tak si rad zabrzdil abych citil tu akceleraci :-D ale tad...... no ale ja myslim ze mi to bude strejchat ma tady nekdo 195 a jakej ma jeste kousek pred nakym plechem a kdybych tam dal ty podlozky kde sehnat delsi srouby?????? a aby mi to pak nezpruzilo do lemu blataku a nemel z toho hamra tak bych taky potreboval naky zarazy aby mi ty pruziny nesli zmacknout az tak moc... nevite co s tim??

Autor:  Návštěvník [ 29 čer 2005 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

to tagy01: hele šrouby seženeš všude na netu anebo na nějakém srazu.
Mně kdysi na fávu škrtaly gumy o lemy ( obrácené disky ) tak jsem v Polsku koupil gumové dorazy do per a paráda. U nás prý nejdou koupit , ale nevěřím tomu!!! Jsou 2 druhy: buď se jakoby našroubujou do pera nebo jako horní a spodní doraz. Dával jsem do každého pera 2 gumy pro sichr. Originál jsou vlastně určeny pro stuhnutí unavených per. Cena byla něco kolem 70 kč za kus.

Autor:  Návštěvník [ 29 čer 2005 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

jo ještě něco !!! v nějaké moudré knize jsem našel že podložky do 2 cm by neměly mít vliv na ložiska, ramena atd.

Autor:  Návštěvník [ 29 čer 2005 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

no ja tam mam nacpany 205/50 15'', a kdyz sem to kupoval, tak sem byl tak blbej ze sem se jen tesil a vubec me nenapadlo ze by to mohlo nekde drhnout, no nastesti to vyslo tak tak, predek v pohode, jen pri plnym vytoceni kol to obcas skrtne, zalezi jak si najedes. vzadu je asi tak 3-4mm mezera k te vodorovne lesenovce co je za kolem ktera nevim jak se menuje, ale nema sanci to drhnout. a co se tyka jizdnich vlastnosti - muzu jen doporucit, sedi jak pribity.

Autor:  MV [ 30 čer 2005 06:57 ]
Předmět příspěvku: 

Sice mi do toho nic není, ale můj názor: jakmile dáš nižší profil pneu, tak logicky trpí celá přední náprava(čepy, silentbloky, kosti, tlumiče,...). Rozšíření taky zavěšení kol atd. moc nepomůže, jasně že je to předimenzovaný, ale zase většinou nemáme auta starý pár let a zub času taky udělal svý. Navíc na našich silnicích pak jedeš jak s žebřiňákem. 205 gumy chápu třeba na RS, ale na 1.4?? To už by zas chtělo lepší brzdy atd.
Taky pak záleží jaká pneu to je, není 205 jako 205 - rozdíly v jízdních vlastnostech atd. jsou víc než by se mohlo zdát.

Autor:  Návštěvník [ 30 čer 2005 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

Taky sme naravali na Escota 1.4 elektrony13"gumy 205, sice to nikde nedrhlo při zatáčení, ale když se naložil zadek tak tak to dřelo zadní pneu, takže kola šli pryč.

Autor:  Návštěvník [ 30 čer 2005 22:38 ]
Předmět příspěvku:  .

hele sory ale ses debil nevim kdo presne ale kdyz das nizsi profil pneu tak jako proc by se mely namahat casti podvozku? to jako kdyz si dam nizkoprofilace tak tim budu namahat zaveseni.....?? :? :? :?

Autor:  Mr.fiesta [ 30 čer 2005 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

Hele daváš 205R14, ale nepíšeš kolik to má výšku. Aby to nebyly balóny jak na staré shadovce :D . Jinak to bude nejspíš pomalejší na rozjezdy.

Autor:  Návštěvník [ 01 črc 2005 00:28 ]
Předmět příspěvku: 

Mr.fiesta píše:
Hele daváš 205R14, ale nepíšeš kolik to má výšku. Aby to nebyly balóny jak na staré shadovce :D . Jinak to bude nejspíš pomalejší na rozjezdy.

ale o kapánek větší maximálku. ( což nic neznamená ) a navíc se asi rozhodí tachometr

Autor:  Bendy&Macíček [ 01 črc 2005 07:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

tagy01 píše:
hele sory ale ses debil nevim kdo presne ale kdyz das nizsi profil pneu tak jako proc by se mely namahat casti podvozku? to jako kdyz si dam nizkoprofilace tak tim budu namahat zaveseni.....?? :? :? :?


sice nevím komu to patřilo, to oslovení, ale není nutné hned napadat byť jen slovně.

k tomu co se týče většího namáhání, je to jednoduché..... snížíš-li výšku profilu snížíš tím tlumící vlastnosti pneumatiky a proto se přenese spousta rázu na další komponenty - tím dojde k jejich většímu namáhání.

mj. na našich silnicích s nízkým profilem se lehce zničí ráfek. Každopádně bych raději i s 1,4 ubral raději plyn než tam kvůli stabilitě dávat extra široké gumy. Je to tvoje volba, ale i 205 dokážou v zatáčce selhat a co potom? Jinak sirší lépe kloužou za mokra a na sněhu.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/