fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výroba nárazniku http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=2942 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 07 črc 2005 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | Výroba nárazniku |
nemáte někod zkušenost s výrobou vlastního nárazníku...myslím jako přestavba k strýmu pomocí laminátu dodělat lízátko nebo tak podobně...ja někde na netu viděl vlastní výrobu ale něják sem tu stránku zapomel a tak hledám radu jak na to...jestli o necem víte tak bych byl rád kdyby jste mi něják pomohli....dík |
Autor: | Návštěvník [ 16 črc 2005 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
no takze technickej postup je velice jednoduchej a je jich hned nekolik. ale: 1. kdyz si spocitas co by te stal matros, konkretne pryskyrice(cca 4dl - 500kc, zalezi kde a jaka), tak se dostanes na cenu za kterou se prodavaj hotovy spoilery 2. vyroba kopita musi byt hooodne precizni 3. konecny brouseni je nekonecny tak z toho vyplyne ze to nema vyznam, zkousel sem si udelat z lamina sani na kapotu, 4 dny prace a vysledek sem zapalil abych zjistil jak to hori sani je ted z poctiveho plechu. pokud ti jde o usetreni penez tak nedoporucuju pokud ti jde o to byt originalni a ses sikovnej tak s chuti do toho, jinak to nech na nejake firme ale lamino se da dobre pouzit na sjednoceni ruznejch kusu narazniku, jako ze z ruznejch aut, at se nemusi moc kitovat. |
Autor: | JarinEsco [ 16 črc 2005 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak, teď já…….konkrétně můj nárazník je ze dvou – vrchní část origo Escort, do půlky seřízlý a k němu přilaminovaný nárazník z Focusu RS. Je to na Escu origo a o to mi celkem šlo. Jinak, když laminovat, tak pořádně, nebát se toho. čím víc vrstev, tím líp.Nejlépe z vrchní strany i zespod, trochu nárazníky zdrsnit, aby to líp chytlo. Dle mého názoru je nejlepší laminovat velký plochy – i ty tvarovaný.Pak to drží dobře jako celek. Už sem si udělal i mračítka a dodělávam nasávač na kapotu. Hlavně se toho nebát. Je to celkem dobrý, ale musíš mít trpělivost, fantazii a používat gumové rukavice!!!!!! Když jde o to broušení – používal sem vibračku s 80 šmirglem a šlo to dobře. Pak dotmelit jemným tmelem na finální úpravy, stříknout plničem a můžeš lakovat. Pokud to chceš mít ale všechno hned, nedoporučuju. Chce to čas a trpělivost Příští týden zkusím laminovat i křídlo Jinak co se týče cen – není problém sehnat kilo lisované skelné tkaniny a litr pryskyřice i s tvrdidlem celkem za 500. |
Autor: | Návštěvník [ 17 črc 2005 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
4 JariEsco : A nemáš náhodou fotky jak si dělal ten nárazník nebo aspoň nějáky finální foto jak to vypada aspon pro inpiraci..... jestli mužeš tak mi je posli prosim na jarecek.s@seznam.cz |
Autor: | JarinEsco [ 17 črc 2005 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fotky téměř ve finální podobě před lakem jsou v sekci Naše auta |
Autor: | Návštěvník [ 09 srp 2005 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | . |
hmmm ja bych se toho vubec nebal akorat nevim kde sehnat takovy mnozstvi matrose jako ty za tu cenu a nevim jak se to dela kde ste se to vy naucili? jako jestli se tam pridava fasek nebo co? |
Autor: | JarinEsco [ 11 srp 2005 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tož naučil jsem se to tak trochu zrovna na tom nárazníku. Napřed jsem něco popravil kámošovi a pak se pustil do mýho.Ještě to nemá 100% lak, ale bude to O.K. Ani fízlům moc nevadí Matroš nevím kde sehnat, já mám zdroj dobrej |
Autor: | Návštěvník [ 11 srp 2005 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | . |
hmmm tak dik zes mi napsal pribliznej postup tak co az budes mit chvilku mohl bys to prosim napsat jak se to s tim robi. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |