fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 16 čer 2024 06:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chip Tuning
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2005 15:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Co říkáte na čip tuning? Ted jsem o tom četl na www.chipcar.cz Sice tam není escort ale rikají že i když tam to auto není, že staci zavolat a oni to provedou. Auto co tam jsou a mají výkon 66kw, tak tam jsou vypadění až na 84kw, což už muže byt dost sila. Co si o tom myslíte?

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2005 17:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
U motorů bez turba to nemá skoro cenu čipovat... rozdíl je minimální.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2005 17:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
dj.DEKL píše:
U motorů bez turba to nemá skoro cenu čipovat... rozdíl je minimální.

Přesně. No hlavně za ty prachy je to podle mě neefektivní investice.
Taky záleží, jakej motor čipuješ, některý mají rezervu a něco získáš, jindy skoro nic.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2005 10:52 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to nitro: presne tak, napriklad u felicie zistas asi 8k a jeste min tocaku a vycalujes nekolik litru a pritom poznas prd, to bych radsi vymenil motor z 1.6ky za 1.8mu...zo se da za nejakejch 10 litru udelat..zalezi na stesti, kde ho sezenes taky no....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 07:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Jo, jo už jsem to taky zjistil, že tam čipujou jenom auta s turbem. Tak se nic nedá dělat, holt ty bavoraky nikdy nepředjedu. :) Jinak díky za infa

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: chip tuning
PříspěvekNapsal: 15 srp 2005 14:38 
Zdravím,
na webu firmy abc tuning jsem vyhledal FORD motor 1,4 55kW a tvrdí tam, že zvednou výkon na 74kW, pokud ne, vrátí jednotku do původního stavu a prachy do vašich peněženek... hodně o tom přemýšlím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: chip tuning
PříspěvekNapsal: 15 srp 2005 14:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
monroe píše:
Zdravím,
na webu firmy abc tuning jsem vyhledal FORD motor 1,4 55kW a tvrdí tam, že zvednou výkon na 74kW, pokud ne, vrátí jednotku do původního stavu a prachy do vašich peněženek... hodně o tom přemýšlím.
;-) A životnost motoru?

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2005 18:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
No tak to bych chtěl na vlastní oči vidět. Vždyť to je nárůst přes 30% a pokud je to pouze čipem, pak se obávám, že to je blbost. Pokud by teda zaplatili změření výkonu před a po čipu, pak bych to zkusil, ale stejně bych se obával o motor.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2005 18:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2004 16:36
Příspěvky: 84
Bydliště: Havířov
Ještě, že nevim o nikom, kdo by čipoval můj typ motoru. Ono to asi stejně nejde :-D Ale docela by mě zajímalo, kolik by se z toho dalo vycucnout

_________________
Mondeo Turnier MkII 1999 1,8 85kW Silver metallic
Escort Turnier MkVII 1997 1,6 66kW
EX - Fiesta MkIII 1996 1,1 37kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 09:46 
pozeral som na to a nemyslím si že by robili 1.4 PTE ... a určite nie na 74 kW.
1.4 PTE nemá 123 Nm ale 109, a 155 Nm po úprave je ozaj dosť, pochybujem o tom


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 09:59 
Co jsem se bavila s jednim typoněm z Brna co chipujou auta tak u mýho Esca 1.8 16V by se zvýšil výkon tak o 7 PS.
Kámoš si nechal nachipovat transportera u jedný firmy u nás v Budějovicích a po nachipování zjistil že mu nachipovali 0 koní.vytáhli z něj prachy a toť vše. Takže když chipovat tak nejdřív změřit výkon před a pak po nachipování.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 10:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
tak jsem se koukal na abctuning.com a nechapu, jak na tohle nekdo muze naletet...fakt tam pisou z 1.4/55kw udelaji 74kw a tocak jak 1.8ma :smt082 :smt082 jak pise caty.cat, chipovanim atmosferickyho benzimu se dostaneme tak o 5-10 koni vejs, a to neni skoro poznat...staci dat lepsi benzin, novy filtr a svicky a poradnej olej nez delat nejakej blbej chip tuning...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 10:18 
Katy.cat píše:
Co jsem se bavila s jednim typoněm z Brna co chipujou auta tak u mýho Esca 1.8 16V by se zvýšil výkon tak o 7 PS.
Kámoš si nechal nachipovat transportera u jedný firmy u nás v Budějovicích a po nachipování zjistil že mu nachipovali 0 koní.vytáhli z něj prachy a toť vše. Takže když chipovat tak nejdřív změřit výkon před a pak po nachipování.


sám by som to nepovedal lepšie ... akurát to meranie by som robil pre istotu v inej firme


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: chip tuning
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 14:58 
vážení, jen jsem vám doporučil odkaz na tuto firmu... abyste viděli, co nabízej. Uvádí tam zachování životnosti motoru. A hlavně po přečipování je nutné tankovat N98, aby měl motor lepší vlastnosti. To se tam také uvádí. Sám tomu moc nevěřím, ale přečtěte vše, co se týče zárkuky a uvidíte, že jen tak se naletět nedá, pokud si člověk nenechá mazat Mogul po hlavě, samozřejmě.

A propo... nemáte někdo 10 000? že bych to průbnul... :twisted:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 14:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Načipovat třeba TDi se vyplatí, tam je nárůst docela slušnej(u VW) - otázka je pak životnost a taky to není levná záležitost, takže další otazník je efektivita investice.
U benzínu můžeš něco navíc dostat, slíbit můžou cokoliv, ale těžko ti někdo zaručí kolik opravdu. Je to vždy nejistá investice, prostě zajíc v pytli, navíc za ty prachy. Jak tu někdo psal ideální by bylo mít záznam z brzdy před/po očipování - to by mě samotnýho zajímalo, kolik lze reálně z nějakýho běžnýho benzín.motoru dostat koní navíc(taky sázím na těch 5-10%).
Já osobně bych do chiptuningu nešel.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 15:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
MV píše:
Načipovat třeba TDi se vyplatí, tam je nárůst docela slušnej(u VW) - otázka je pak životnost a taky to není levná záležitost, takže další otazník je efektivita investice.
U benzínu můžeš něco navíc dostat, slíbit můžou cokoliv, ale těžko ti někdo zaručí kolik opravdu. Je to vždy nejistá investice, prostě zajíc v pytli, navíc za ty prachy. Jak tu někdo psal ideální by bylo mít záznam z brzdy před/po očipování - to by mě samotnýho zajímalo, kolik lze reálně z nějakýho běžnýho benzín.motoru dostat koní navíc(taky sázím na těch 5-10%).
Já osobně bych do chiptuningu nešel.


to mas pravdu s TDI, ale je tam nevyhoda, ze to nejde overit, pac uz standardni TDi (treba 100k PDcko) ma na brzde kolem 120k, takze kdyz te to radoby cipnou a nameris 125k :-) ????

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 18:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
obecne se nedoporucuje cipovat starsi motory, tak pres 40000km, hlavne na takhle starej uz nikdo neda zaruku nebo se to svede na neco jinyho

tech 5% je realnejch, vic uz musi vest ke snizeni zivotnosti (u NA motoru) takze radsi bych tech 10kkč vrazil do oprav, filtru atd...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2005 19:30 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
za 10000 si koupis vzduchovej filtr jinej a budes dlouhou dobu lejt misto 95 naturalo Shell V-Power racing a mas to na stejno a motor neznicis:)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2005 14:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
taky mi ten chiptuning prijde jako neefektivni investice. u atmosferaku se da honit vykon spis otackama nez tocakem a to clovek pak normalne ani nevyuzije, nehlede na to, ze kdyby vyuzival otacky pres 6000, tak ten motor pujde za chvili do kopru... a spotrebu bych taky nechtel videt :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz