fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

HUKOOOOOT
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=3370
Stránka 1 z 4

Autor:  Návštěvník [ 30 srp 2005 00:00 ]
Předmět příspěvku:  HUKOOOOOT

tak me napadlo (mam 1,4 :evil: ) a chtel bych ladak ale aby to byl fakt hukot ne ty sracky a vono to skoro nejde znat kdyz uz tak uz myslite ze se na mou berusku da koupit nakej dobrej ladak a nebo mam natvrdo provrtat 5mm vrtakem pred tlumic do trubky ale to by mi to potom mohlo brzo zhnit co ????? tak jak to vidite tuneri?? :-D :-D

Autor:  Návštěvník [ 30 srp 2005 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

zahoď poslední díl !!! když to bude málo sundej i střední a natáhni holé trubky :P

Autor:  O.S.L.I.K. [ 30 srp 2005 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

Ladak na 1,4 fakt maximalne co ma kupis:) pak uz je to mooc

Autor:  Mr.fiesta [ 01 zář 2005 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jak píšou ostatní dej pryč střed a možná i konec. Každopádně nic nevrtej (to by pak patřilo so sekce tuzing :-D ), místo vrtání to radši hned za KATem odmontuj - rachot je zaručen, ale nepojedeš :-D

Autor:  Dawe [ 01 zář 2005 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Lesteny svody typu 4-1, vyhodit cely potrubi, na lambdu dat odpor o nejake stredni hodnote, rovna nerez trubka az dozadu a na zaver rezonator :-D

A muzes se vodstehovat nekam na Sibir, tam Te sousedi nezabijou. :D Pokud teda motoru zustane nakej protitlak :wink:

Autor:  MART.IN [ 02 zář 2005 06:28 ]
Předmět příspěvku: 

S tím odporem místo lamdy jsem to zkoušel. Jakmile se hodnoty z lambdy nemění, jednotka si počítá s průměrnými hodnotami.

Autor:  Šíša [ 02 zář 2005 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Taktak, odpojit lambdu, nebo jí nahradit odporem je nesmysl -> RJ očekává definovyný průběh(takový ošklivý odélníkový až ošklivý sinus) a pokavaď ho nemá, jede na default

Autor:  Návštěvník [ 03 zář 2005 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli chceš investovat pár korun (mě to stálo 2400) tak si kup zadní tlumič a nech si to někde navařit nebo si to navař sám. Mám taky 1,4 a HUKOT to je MEGA! Ale musím tě upozornit, že při 3 - 4 tisících otáčkách to je ze začátku fakt k nevydržení!!! (Já jsem si už zvyknul tak mi to nepříjde ale cestující to docela sere :lol: ) A poznáš i troške nárust výkonu. Na 3 tahá mnohem líp!

Autor:  Návštěvník [ 06 zář 2005 19:27 ]
Předmět příspěvku:  .

a to me to nesnizi vykon kdyz odpojim lambdu?? a katalizator, to kdyz ho vyndam tak se to neposere? ja cetl ze to nekdy nejede a bude to asi o dost vic chlastat co? taky kdyz pisete ze mam vyhodit kat. a koupit tlumic a navarit si ho tak jakej tlumic? a nevite jaky by to bylo dat tam tlumic z masiny? zavodky? :-D

Autor:  MART.IN [ 07 zář 2005 06:44 ]
Předmět příspěvku: 

při odpojení lambdy se výkon nesníží, spotřeba nezvýší

Autor:  JarinEsco [ 09 zář 2005 07:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

tagy01 píše:
a to me to nesnizi vykon kdyz odpojim lambdu?? a katalizator, to kdyz ho vyndam tak se to neposere? ja cetl ze to nekdy nejede a bude to asi o dost vic chlastat co? taky kdyz pisete ze mam vyhodit kat. a koupit tlumic a navarit si ho tak jakej tlumic? a nevite jaky by to bylo dat tam tlumic z masiny? zavodky? :-D



pokud myslíš tlumič z mašiny jako motorky - mazeeeec. Měl jsem kdysi 2105 a laďák ze Suzuki GSX 750 a byl to mazec jak prase. Krásně to brumlalo už od nejnišších otáček a ve vyšších - každej s otáčel......fakt mazec. Rád vzpomínám.......... :-D

Autor:  angličák [ 09 zář 2005 15:03 ]
Předmět příspěvku:  Laďák z Motorky

Hele, já měl na Escu laďák z motorky CBR900RR než sem auto rozstřelil http://www.fordfans.cz/nase_auta/anglicak/p1010039.jpg a bylo to super. Navařit ho na origo není problém a zvuk to mělo jedinečný, zcela odlišný od hučící konfekce. Do určitých otáček brumlání a když se motor vytočil tak to byl jekot :o)))

Autor:  angličák [ 09 zář 2005 15:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Laďák z Motorky

angličák píše:
Hele, já měl na Escu laďák z motorky CBR900RR než sem auto rozstřelil http://www.fordfans.cz/nase_auta/anglicak/p1010039.jpg a bylo to super. Navařit ho na origo není problém a zvuk to mělo jedinečný, zcela odlišný od hučící konfekce. Do určitých otáček brumlání a když se motor vytočil tak to byl jekot :o)))


Jo a zcela v pohodě to fungvalo bez katu a středního tlumiče

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2005 20:32 ]
Předmět příspěvku:  .

tak sem to vrtnul a pri nizkejch otackach to dobre brumla a kole 3 to ma takovej zavodni zvuk dal sem tam 2x8mm prumer vrtaku vrtnul sem to pred tlumicem a nezda se ze by to hur tahlo mozna naopak nevim ale myslel sem ze to bude hlasitejsi nerve to o moc vic tak se teda chystam ny vyndani katu dat tam jenom trubku ale to mi asi taki nijak nepomuze co?

Autor:  O.S.L.I.K. [ 09 zář 2005 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

kat jenom vykuchej, a vrat ho tam. JinaK te na technickej zastreli :)

Autor:  Psycho [ 14 zář 2005 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

tagy01 píše:
tak sem to vrtnul a pri nizkejch otackach to dobre brumla a kole 3 to ma takovej zavodni zvuk dal sem tam 2x8mm prumer vrtaku vrtnul sem to pred tlumicem a nezda se ze by to hur tahlo mozna naopak nevim ale myslel sem ze to bude hlasitejsi nerve to o moc vic tak se teda chystam ny vyndani katu dat tam jenom trubku ale to mi asi taki nijak nepomuze co?
Prosimtě,můžeš mi prozradit kolik ti je??Nikdy bych kvůli zvuku nevrtal vejfuk,to je jedna vec a druha: pokud jezdis poctive na STK a ME , tak tam nenavaruj trubku misto katu,protoze pak jsi v hajzlu.Dle MEHO NAZORU je lepsi ten kat nechat.Pokud mas emise jen tak od stolu,tak vyndej kat,nedavej tam trubku,ale pletenec.Když tam mas trubku,tak je to vsechno spasovany nafest,ten pletenec je aspon pruznej.Jen radim,nic vic.

Autor:  Dawe [ 15 zář 2005 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Teda chlapci vy me bavite :-D

Autor:  Psycho [ 15 zář 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
Teda chlapci vy me bavite :-D
Z jakýho důvodu?

Autor:  Dawe [ 15 zář 2005 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

Psycho píše:
Dawe píše:
Teda chlapci vy me bavite :-D
Z jakýho důvodu?


Tobe vrtani vyfuku neprijde zabavne ? :D

Jinak k vecem typu na STK nemas sanci apod.... ehm lidi asi zijem kazdej v jinejch republikach. Nemluvim o umyslnem podvadeni, ale kdyz sem videl jak si technik sam rekne o prachy aby auto proslo..... nebo jak na evidencce kontrolovali prave dotazeny auto ? Kouknul na 2 vteriny na stitek na pricce motoroveho prostoru, rek si vo tri kila, vrazil razitko, hotovo. :roll:

Jestli tohle nenahrava podvodum vseho druhu a kompletnimu se vysrani na zakonne procedury, tak uz nevim. Ja uz asi se svym druhym autem uz pred lety prestal na STK "jezdit" a jenom si chodim pro nalepky a razitka do emisi.... Proc se v tyhle republice vubec namahat....

Autor:  Psycho [ 16 zář 2005 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
Psycho píše:
Dawe píše:
Teda chlapci vy me bavite :-D
Z jakýho důvodu?


Tobe vrtani vyfuku neprijde zabavne ? :D

Jinak k vecem typu na STK nemas sanci apod.... ehm lidi asi zijem kazdej v jinejch republikach. Nemluvim o umyslnem podvadeni, ale kdyz sem videl jak si technik sam rekne o prachy aby auto proslo..... nebo jak na evidencce kontrolovali prave dotazeny auto ? Kouknul na 2 vteriny na stitek na pricce motoroveho prostoru, rek si vo tri kila, vrazil razitko, hotovo. :roll:

Jestli tohle nenahrava podvodum vseho druhu a kompletnimu se vysrani na zakonne procedury, tak uz nevim. Ja uz asi se svym druhym autem uz pred lety prestal na STK "jezdit" a jenom si chodim pro nalepky a razitka do emisi.... Proc se v tyhle republice vubec namahat....
Prijde mi to debilní,ne zábavné,ale to jedno.Jinak k tvé reakci: úmyslně jsem psal,že nemá šanci,pokud jezdí NA POCTIVOU STK.V jiném případě je možný všechno,to ví každej a vůl je ten,kdo toho nevyužívá. :) Když chci mít na autě kola,který nemám v techničáku,když jezdim bez katu,když mám papíry na 1.6 a jezdim s 1.8 - jinak než za úplatu to nejde,přeci to nebudu každý 2 roky měnit kvůli 10 minutám na STK.
Neber úplatky,neber úplatky,nebo se z toho zblázníš. :twisted:

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/