fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 09:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna sacího potrubí z 1.6 na 1.4
PříspěvekNapsal: 14 led 2012 12:58 
Offline
Nováček

Registrován: 22 lis 2011 11:56
Příspěvky: 3
Dobrej potřeboval bych radu. Chtěl by sem vyměnit sací potrubí na mym escortu. Mam 1.4 55kw a chtěl by sem tam z 1.6 16V. Ale nevim jestli budu muset měnit i vstřiky nebo ne. A hlavně co se musí všechno dát z 1.4. Děkuju za radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2012 18:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Možná budu za hlupáka, ale neni náhodou 1.4 jednobod?

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2012 21:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Já taky chci být za hlupáka-viděl jsi někdy ty dva motory vedle sebe,hlavně jejich sání? :shock:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2012 00:35 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Anthan v mkVII je ta 1,4 i 4bod.

Ad. vymena sani nevidim duvod proc? Zda se ti, ze mas spatnej privod vzduchu?

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2012 17:21 
Offline
Nováček

Registrován: 05 čer 2011 19:24
Příspěvky: 16
Ale z 1,8 na 1,6 by to pasovalo ne?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2012 18:33 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
To uz je realnejsi :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2012 18:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Jen ten karelll to pořád nechce vyzkoušet :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2012 23:22 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
Pecak píše:
Ale z 1,8 na 1,6 by to pasovalo ne?



To je totiž úplně stejné.... :roll:

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2012 23:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Ale přidá to nejmíň 6 koní,8 poníků,5 psů,4 kočky a 2králíky.
Takže na té 1,4,co má výkon jak 1,2 HTP a spotřebu jak dvoulitr,to udělá divy. :lol: :lol: :lol:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2012 00:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Takze kdyz si na svoji 1,6 dam sani z nejakeho 5,7L tak to bude mit vykon jako 2,5L :D :D
A jeste lepsi z motoru co ma kompresor :D

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2012 00:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Nemá náhodou 1.8XR3i a 2.0Zmetek větší klapku než jednašvestka?

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2012 00:16 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
klapku ano.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2012 13:10 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
anthAn píše:
Nemá náhodou 1.8XR3i a 2.0Zmetek větší klapku než jednašvestka?



Ooooooo další z nebe spadlý vědec.....ano, klapku a pak to má i jiné vstřiky...Fascinuje mne, že v době, kdy se tydle motory už spíš hážou do šmelcu, než tuní, tak se stále objevuje amerika...


Na druhou stranu logika prvotního dotazu není tak mimo, jak se zdá, samozřejmě větší průměr sacího potrubí a vstupní klapky může něco přinést, ale jen záměnou sání (které tam nesedne stylem přešroubuju a jedu) se toho moc nevylepší....víc vzduchu musí nějak pobrat RJ, co na to vačka, která nějak otvírá ventily, jak to pobere výfuk....atd. to je prostě komplex ladění, který se nedá odbýt dotazem, jak nasrat na 1.4 sání z 1.6. V tomto podání je to fakt hovadina.

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2012 16:45 
Offline
Nováček

Registrován: 22 lis 2011 11:56
Příspěvky: 3
Už sem to řešil se známym mechanikem a on má doma 1.6 motor a pomůže mi to dát do hromady ale ještě pujdou jiný vstřiky a výfuk....

EDIT: odstraněna zbytečná citace předchozího příspěvku


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2012 19:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Nezapomeň na turbo :-)

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2012 19:47 
Offline
Nováček

Registrován: 22 lis 2011 11:56
Příspěvky: 3
nějakej vtipnej ne???! kvůli turbu bych musel překopat celej motor a to já nechci, já jen chci aby to bylo živější...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2012 22:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kdybych chtel resit aby to bylo zivejsi tak koupim komplet po kapotou z 1.8 85kW. Celej. Dneska je to z jineho schnileho za par kacek. S tim uz se da jezdit, na rozdil od 1.4 HTP.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2012 22:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
náhodou ja taky dobře tuním 1.6L :D :D sem ji tak vytunil že je z ní najednou 2.0L...

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2012 08:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Co se ti rozpadly valce, ze se jim zvetsil objem :D

To ja tunil, ze jsem vymenil gufera na ventilech a jak uz se ve valci nepali smes s olejem tak je to taky pekne zive :D

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2012 12:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 úno 2010 00:19
Příspěvky: 79
Bydliště: Rokycany
Uhlipe píše:
Už sem to řešil se známym mechanikem a on má doma 1.6 motor a pomůže mi to dát do hromady ale ještě pujdou jiný vstřiky a výfuk....


že se tak směle ptám..nebylo by efektivnější tam dát rovnou tu 1.6, když už je k mání? nebo rovnou sehnat celýho escorta s 1.8? uchlastaná 1.4 bude pořád uchlastaná 1.4 :smt006

_________________
Ford Escort Mk.VII 1996 1.6 rádoby Ghia
Ford Escort Mk.VII 1996 1.4 - pár zbytků na prodej


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz