fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 15:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012 17:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravim jsem tu novej a pročítal jsem si zde: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tuning
možnosti zvýšení výkonu pár věcí se mi zamlouvalo, ale zneklidňuje mne jak se tam docela dost často píše o přeprogramování ŘJ. tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíte jak na to?
Předem diky za odpovědi.


Ps.: Nechci odpovědi: vyměň motor / kup si nový auto - pač nový auto si kupovat budu hodně brzy, ale zatim se s escem chci vyhrát.

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012 21:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
V principu jednoduchý - sežeň si pořádnou UVlampu, kterou vymažeš ROMku a do ní si nahraj původní přeprogramovanej soft

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012 23:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
jj to se lehce řekne, ale kde sehnat puvodní soft - jak ho přeprogramovat - jak ho dostat do ROMky prosím o rozvinutí, jak jsem psal jsem tu nový a nemam ani kabel a nevim kde ho sehnat na propojení s compem popřípadě dá se udělat pokud ano prosím i o schéma :-D
opět předem děkuji :)

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 06:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
[BADMAN] píše:
...to se lehce řekne, ale ... jak ho dostat do ROMky ?
To taky není těžký, nějakou najdeš, třeba někde v herně, nebo před sociálkou, domluvíš si to s ní třeba za pětikilo a ona už se postará, jak ho do ní dostat. :smt044

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 08:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Panove si z tebe delaji prd.. no vlastne srandu :D

Co ja vim, tak se vetsinou meni chip za ten puvodni. Protoze vyrobce muze ten svuj uzamknout a uz do nej nelze nic nahrat, ikdyz i to jde obejit, tezko rict, kdyz se nevi co tam je za chip.

Pokud ji chces preprogramovat tak si najdi nejakou firmu co to dela. Doma na kolene docilis akorad toho, ze budes shanet novou RJ.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 09:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Myslet si že existuje levný "chip tuning" na 1.6, co přinese výkon je naivní. todle opravdu není TDi, nebo benzínové turbomotory, kde se s tím dá laborovat. Samozřejmě existují věci, jako optimalizace SW, ale to je jeden z posledních kroků při úpravě motoru, kdy už standardní soft nestíhá. Ale předcházejí tomu HW úpravy ve vnitřnostech motoru, jako např 4 klapka, vačky, bla bla....už to tu bylo řešeno milionkrát, takže jen zopakuji, ve finále je opravdu nejefejtivnější a nejlevnější tam vrznout jiný motor, kupř 1.8 - 2.0. Honit výkon z 1.6 samozřejmě jde, ale efekt je poměrně o ničem, když existují "výměnné" kusy z továrny se standardně větším výkonem.

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 09:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 21:30
Příspěvky: 94
Bydliště: ZVOLEN Slowakia
JEDINA RADA ZNIE: ZABUDNI NA TO!!!!!

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.8 16v 85kw, r.v.97, Schmidt Retro-ML 8jx15" et25, et20 Pneu.:Hankook v12 EVO 195/50/r15 strunky Weitec40/40, predne brzdy mondeo mk2 260mm, RECARO zicle z mk4 RS turbo
Farba: SCHWARZ MATT
EX: Škoda 100 retro
Ford Orion 1,6 66kw rv.:1989
NEW: F. ESCORT RS2000 mk6 na ND


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 09:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 2009 21:30
Příspěvky: 94
Bydliště: ZVOLEN Slowakia
Nieze by ti tu nechcel nikto poradit, vsetci fordaci co ti odpovedali by ti urcite poradili keby mali v com.
NAPR.: neviem v akom stave mas auto ale skus najprv nieco s podvozkom a brzdami porobit a potom sa pustaj do motora.

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.8 16v 85kw, r.v.97, Schmidt Retro-ML 8jx15" et25, et20 Pneu.:Hankook v12 EVO 195/50/r15 strunky Weitec40/40, predne brzdy mondeo mk2 260mm, RECARO zicle z mk4 RS turbo
Farba: SCHWARZ MATT
EX: Škoda 100 retro
Ford Orion 1,6 66kw rv.:1989
NEW: F. ESCORT RS2000 mk6 na ND


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 10:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
skaldal píše:
[BADMAN] píše:
...to se lehce řekne, ale ... jak ho dostat do ROMky ?
To taky není těžký, nějakou najdeš, třeba někde v herně, nebo před sociálkou, domluvíš si to s ní třeba za pětikilo a ona už se postará, jak ho do ní dostat. :smt044

Srandička - ale zase u nás v Ústí stačí zajet do Trmic, Předlic, nebo Matiční ulice v Krásném Březně je to sice dál jak socka ale třeba Trmice mám od sebe 3 Km a Předlice jsou hnedle vedle nich :D :-D

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 10:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
angličák píše:
Myslet si že existuje levný "chip tuning" na 1.6, co přinese výkon je naivní. todle opravdu není TDi, nebo benzínové turbomotory, kde se s tím dá laborovat. Samozřejmě existují věci, jako optimalizace SW, ale to je jeden z posledních kroků při úpravě motoru, kdy už standardní soft nestíhá. Ale předcházejí tomu HW úpravy ve vnitřnostech motoru, jako např 4 klapka, vačky, bla bla....už to tu bylo řešeno milionkrát, takže jen zopakuji, ve finále je opravdu nejefejtivnější a nejlevnější tam vrznout jiný motor, kupř 1.8 - 2.0. Honit výkon z 1.6 samozřejmě jde, ale efekt je poměrně o ničem, když existují "výměnné" kusy z továrny se standardně větším výkonem.


kup 1.8 - 2.0 -já ho chci i pro běžný používání a ne při první silniční kontrole přijít o papíry a co teprv jestli schvaleji technické kontroly policistů na silnicích :?

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 14:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
jenže ten 2 litr nebo i 1,8 je z běžného pohledu úplně identický motor, takže se zase až tak o papíry bát nemusíš :wink:

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Jerikkk píše:
jenže ten 2 litr nebo i 1,8 je z běžného pohledu úplně identický motor, takže se zase až tak o papíry bát nemusíš :wink:

mno nebyl bych si zas tak jist - hlavně pokud schválí ty technické prohlídky neni těžké to poznat dle čísla motoru a toho co máš v techničáku

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 15:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Asi tak. Pak stačí ještě dobře přerazit kód motoru a voala :D jedinej provar je pod sáním, tam je nápis 2.0 z formy, ale tam snad technici nekoukaj ne... každopádně to jde zamaskovat.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 15:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
:lol: :lol: :lol: tak já nevím co chceš za radu, sám doma si určitě jednotku neupravíš.

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 21:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
A muze mi nekdo rict jak policajt pozna, ze tam mam jiny kod motoru? To jako zavedou povinnost vozit s sebou velky technicak?
Nebo aspon nemam poneti, ze by v malem byl kod motoru napsany.
Nebo celkove, jak on muze vedet jake mam predepsane Gumy/disky atd. vzdyt v malem technicaku nic neni.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 22:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Policajt nic nepozná. Na STK taky ne. Gumy maximálně kdybys měl šlupky do áčka...

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 00:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 2008 17:54
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha 10
No pokud nechceš mít problémy, při updatu motoru, tak ideál je sehnat doklady na 1,8 (myslím si, že jí někdy i dostaneš za lahev nějakého pití) a přehlásit kastly u Forda, ten ti dá shodu za cca. 2000,-Kč tu 1,8 by měl zkousnout. Co se týče 1,6 a rádoby úpravy ŘJ tak na tuhle cestu bych se vykašlal (o chip tuningu mám názor, udělám si nějaký hezký spořič na obrazovku a pak ti řeknu "máš tam o 20 KW víc", myslím, že to funguje jen u škrcených verzí, kde ti nahrajou lepší soft, pokud už otevřenou verzi máš tak ti jen max. resetujou ŘJ do def. nastavení) ať s ní uděláš cokoli tak stejně to nepojede podle tvých představ a pak prozřeš a pochopíš co ti tady kluci (co ví o čem mluví) napsali.

Každopádně abych ti odpověděl na první otázku, začal bych komplet generálkou motoru, následně po přebroušení válců koupit rovnou kované písty a ojnice, nechat zkontrolovat mikropraskliny bloku a hlavy, pokud vše ok, řešit, snížení hlavy, odlehčení setrvačníku, turbo apod. následně se dostaneš i na tu ŘJ kterou ti budou muset upravit na tento motor.

Možná jsem na něco zapomněl nebo něco zbytečně uvedl, ale tak to je, z poníka mustanga neuděláš.
Pokud to s Escem myslíš vážně a nemáš to jen jako dočasné přibližovadlo z A do B, tak k věcem co ti tady kluci píšou, dospěješ, anebo si koupíš něco jiného, což jsi již avizoval.

Doporučuji koupit sportovní filtr, možná výfuk a tvrdit, že ti to přidalo pár koní, sice tím nezachráníš ani ty co již umřely, ale budeš mít dobrý pocit. :D

_________________
RS2000 16V už konečně doma, ale práce ještě jak na kostele


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 21:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Vím že máte pravdu všichni tady a já si jen možná něco namlouvám, ale i přesto si vážím vašich rad jakož to zkušenějších a moudřejších a chci vám za to poděkovat - DĚKUJI VŠEM
Asi nejdříve zkusím udělat něco se vzhledem a pak se pustím i do toho výkonnějšího motoru, jelikož jsem sice psal že si sice budu kupovat nové auto, ale esco si nechám na hraní jako koníček uvidíme třeba za rok co z něho dokážu udělat a vymáčknout ;-) :) 8) 8) :lol: :smt004 ;-) :)

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 22:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Mimochodem mám pro Fordíka obědnáno:

Panelový VOLTMETR 8V až 30V - modře podsvícený (Abych vždy věděl kolik mám v baterce ještě šťávy, pač párkrát jsem už nenastartoval) :D

Diagnostika ELM327 USB OBDII V1.5 (důležitý je promne hlavně propojovací kabel, protože jsem si stáhl ForDiag)

Vzpěry kapoty Ford Escort -Chromové vzpěry jsou vyrobeny z kvalitní nerezové oceli.Snadná montáž a dlouha životnost.Sada obsahuje dvě vzpěry,včetně montážního příslušenství. (http://motor--vyfuk.k-tuning.cz/925/vzp ... scort.html)

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 22:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 2008 17:54
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha 10
Vzpěry kapoty Ford Escort -Chromové vzpěry jsou vyrobeny z kvalitní nerezové oceli.Snadná montáž a dlouha životnost.Sada obsahuje dvě vzpěry,včetně montážního příslušenství. (http://motor--vyfuk.k-tuning.cz/925/vzp ... scort.html)[/quote]

tak ty mám taky a montáž až tak snadná nebyla,na fotkách v návodu to nevypadlo jako problém, ale realita je jiná, pak dej fotky jak jsi je tam přidělal

_________________
RS2000 16V už konečně doma, ale práce ještě jak na kostele


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz