fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 15:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 črc 2012 01:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Vzpěry mám a už bych je nechtěl. Jedině tam dát ty co jsou v kufru. Tyhle tuning mají divný klouby, pokaždý když otevřu kapotu, tak je musim docvaknout.

edit: Na fotu tyhle klouby nemají... hmm, dej pak fotku.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 črc 2012 11:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
s.i.d.79 píše:
Vzpěry kapoty Ford Escort -Chromové vzpěry jsou vyrobeny z kvalitní nerezové oceli.Snadná montáž a dlouha životnost.Sada obsahuje dvě vzpěry,včetně montážního příslušenství. (http://motor--vyfuk.k-tuning.cz/925/vzp ... scort.html)


tak ty mám taky a montáž až tak snadná nebyla,na fotkách v návodu to nevypadlo jako problém, ale realita je jiná, pak dej fotky jak jsi je tam přidělal[/quote]
jj s tim že ta montáž nebude až tak snadná docela i dost počítám a foto jistě přidám třeba se to pak taky bude někomu hodit jako orientační návod :D :)

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2012 10:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak pánové vzpěry kapoty přišly kolem 16:00 - 17:00 hod. tak jsem se do toho ihned dal jelikož bylo nutné naohýbat uchycení v motorovém prostoru :? sral jsem se s tim do večera a druhý den jsem to šel dodělávat hned po ránu :) a jelikož celé dopoledne chcalo tak jsem to dělal za deště :? a zákon schválnosti zase zafungoval (sotva jsem to dodělal tak pršet přestalo :lol: ) fotky i s postupem přidám během dne, ale aby s tím někdo neměl problém založím proto nové téma :wink: ;-) a mimochodem digitál Voltmetr už má v autě taky své stálé místo :wink: :wink:

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 srp 2012 11:43 
Offline
Nováček

Registrován: 04 úno 2012 18:21
Příspěvky: 16
jak jsi psal
Citace:
Diagnostika ELM327 USB OBDII V1.5 (důležitý je promne hlavně propojovací kabel, protože jsem si stáhl ForDiag)


Tak to jsou vyhozené peníze. ForDiag funguje pouze na kabel od Tomina!! Ne na noname šmejdy z aukra.
Tomin má v prvním příspěvku svého vlákna o diagnostice jak objednat jeho kabel. Vyprdni se na jiné krámy a ber to od něj.

_________________
Ford Scorpio 95' sedan 2,9 24V cos. v plné výbavě, snížený + sekv. LPG OMEGAS
Ford Scorpio kombi 95' 2.0 LPG podtlak


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 říj 2012 10:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
jj na to už jsem taky přišel bohužel pozdě, zkusim si trošku našetřit na ForDiag od Tomina

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 črc 2013 20:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Ještě s tou úpravou RJ. V podctatě je otázka když se tam člověk dostane co tam vlastně chce měnit ?

já jen že když mám standartní diagnostiku tak podle adaptací a pomocí lambdasondy třeba nakonec zjistím že mi tam v nějakém režimu jde málo benzínu tak prostě dá přiměřeně větší vstřiky a nebo upravím přidám trochu tlaku na tom regulátoru tlaku co je na liště.
Předctih by šel řešit jedině nějakým modulem. viděl jsem na to modul prodávat a nebo imsoft prodává samostatnou univerzální programovatelnou řídící jednotku tak pokud někdo chce být velký tunil tak bych mu doporučoval něco z jejich produktů
co si o tom myslíte vy ?

http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zap ... ection.asp

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2013 17:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Vypadá to sice dobře ale, ta cena nestojí ani za to abych to vyzkoušel - poměr ceny za něco na zkoušku od 7.552,– Kč s DPH abych tím nakonec oddělal další součástky nebo díly za dalších cca. 5.000,- se rozhodně nevyplatí jelikož klasický čip tuning se pohybuje již od 2.500,- kč s DPH a když chytneš dobrej slevomat budeš to mít ještě levněji a se zárukou

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2013 17:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Mimochodem abych nezapomněl, Esco jsem dne 24.12.2012 při jízdě domu po noční směně zrušil díky zledovatělé silnici a to mne konečně přimělo si koupit lepší autíko takže můj nový krasavec: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 77Kw - už jsem v ní udělal hudbu, dal jí sportovní filtr a nyní dodělávám sportovní Intercooler ke kterému ještě chci dokoupit Blow Of ventil :-))
Skutečný požitek z jízdy

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2013 20:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Aha tak to jo díkas za vysvětlenou tím čipem myslíš nějaký ten megasqirt nebo jak se to píše ? :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2013 22:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
Tím čipem myslí každého druhého joudu, který to nedá ani na brzdu, jen mu tam nahraje jakousi mapu a myslí si jak mu to zvedne výkon :smt005 :smt005

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2013 22:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
A co kdyz mu tam nic nenahraje, jen to pripoji k PC dela jakoze dela. Napsat program co se tvari jako, ze neco dela je otazka 5 minut.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2013 08:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Pánové úprava řídící jednotky neboli chiptuning je znát na každém vozidle a jinak se chová u benzínových a dieselových motorů mezi tím co u dieselů to jak zvýší výkon tak i sníží spotřebu oproti benzínovím motorům kde to sice taky zvýší výkon ale i sní to rapidně zvedne i spotřebu.

mikirc - věř nebo ne ale otázka 5 minut to rozhodně neni jelikož se provaději dyno testy před a potom.

Jerikkk - nemám auto chipovaný a na brzdu šlapu jen když jeto nutný :twisted:

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2013 21:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Firmy, kde ti chipujou auto a nabízejí dynotest jsou něco jiného a taky pokud u toho mužeš osobně být.. řekl bych že ve většině případu tě nechaj čekat někde venku, pak půl hodiny jakože něco upravujou a pak ti daj auto, zkásnou 10tis a do ruky ti daj nějakej předtištěnej papír kde je nějakej graf jakože dyno :-D takovému způsobu bych se dneska vůbec nedivil.

A ohledně toho snižování spotřeby u naftových motorů... čím je to způsobeno? Když se nad tím logicky snažim přemýšlet, tak pokud chci zvýšit výkon, tak jak může klesnout spotřeba?

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2013 23:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
S tou spotrebou bych tomu i veril. Samozrejme mluvim o seriozni uprave jednotky. Kdyz upravis prubeh kroutaku a vykonu vhodne pro konkretni zpusob uziti motoru (usit na miru stylu jizdy uzivatele) dosahnes lepsi ucinnosti motoru v nejvyuzivanejsi oblasti otacek.
Tot pohled laika.

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2013 10:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Malfis píše:
Firmy, kde ti chipujou auto a nabízejí dynotest jsou něco jiného a taky pokud u toho mužeš osobně být.. řekl bych že ve většině případu tě nechaj čekat někde venku, pak půl hodiny jakože něco upravujou a pak ti daj auto, zkásnou 10tis a do ruky ti daj nějakej předtištěnej papír kde je nějakej graf jakože dyno :-D takovému způsobu bych se dneska vůbec nedivil.

A ohledně toho snižování spotřeby u naftových motorů... čím je to způsobeno? Když se nad tím logicky snažim přemýšlet, tak pokud chci zvýšit výkon, tak jak může klesnout spotřeba?


Jestli nevěříš tak si to můžeš ověřit jednoduše spočítej si spotřebu před a potom a nebo si zajeď na stk ať ti změří výkon před a potom a mimochodem nepsal jsem nic o čipování za 10-ti tisíce ale za 2500,-kč a to je podstatný rozdíl
a vysvětli mi proč má esco v benzínu 1.6 16V větší spotřebu než 1.9 v dieselu ačkoliv diesel má jak větší obsah a větší výkon - vše spočívá v lepším časování vyvážení vzduchu a paliva atd.

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2013 11:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Dieselův motor má z principu větší účinnost

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2013 11:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
a vysvětli mi proč má esco v benzínu 1.6 16V větší spotřebu než 1.9 v dieselu ačkoliv diesel má jak větší obsah a větší výkon - vše spočívá v lepším časování vyvážení vzduchu a paliva atd.
Tohle nemyslíš uplně vážně že jo?
To mi chceš říct, že nějaký úpravy jednotky na 1,6 Zetecu za 2500 Kč ti srazí spotřebu a přidá x PS?
Nejlepší volbou jak dostat z 1,6 větší výkon je jí vyhodit a nahradit jiným Zetecem, ostatní aktivity jsou akorád mrhání časem a penězma, nic jiného prostě nefunguje

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2013 12:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
[BADMAN] píše:
...vysvětli mi proč má esco v benzínu 1.6 16V větší spotřebu než 1.9 v dieselu ačkoliv diesel má jak větší obsah a větší výkon - vše spočívá v lepším časování vyvážení vzduchu a paliva atd.


Tak ta posledni veta mluvi za vse :lol: :lol:
U vas nekde meri vykon STK??

Jaky motor mas tim "1.9 v dieselu"? Pri nezaujatem srovnani mas pravdu jen v te spotrebe. Pro srovnani treba zhruba stejne stara atmosfericka 1.9D z produkce VW s oznacenim 1Y
benzin: 66kW 130Nm
diesel: 50kW 127Nm

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2013 13:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Lahvac píše:
[BADMAN] píše:
...vysvětli mi proč má esco v benzínu 1.6 16V větší spotřebu než 1.9 v dieselu ačkoliv diesel má jak větší obsah a větší výkon - vše spočívá v lepším časování vyvážení vzduchu a paliva atd.


Tak ta posledni veta mluvi za vse :lol: :lol:
U vas nekde meri vykon STK??

Jaky motor mas tim "1.9 v dieselu"? Pri nezaujatem srovnani mas pravdu jen v te spotrebe. Pro srovnani treba zhruba stejne stara atmosfericka 1.9D z produkce VW s oznacenim 1Y
benzin: 66kW 130Nm
diesel: 50kW 127Nm

kdyz projdes stk tak ti na vypisovem papire napisi pri kolika otackach dosahnes nejvyzsiho vykonu

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2013 13:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2012 14:33
Příspěvky: 94
Bydliště: Ústí nad Labem
Lubak píše:
a vysvětli mi proč má esco v benzínu 1.6 16V větší spotřebu než 1.9 v dieselu ačkoliv diesel má jak větší obsah a větší výkon - vše spočívá v lepším časování vyvážení vzduchu a paliva atd.
Tohle nemyslíš uplně vážně že jo?
To mi chceš říct, že nějaký úpravy jednotky na 1,6 Zetecu za 2500 Kč ti srazí spotřebu a přidá x PS?
Nejlepší volbou jak dostat z 1,6 větší výkon je jí vyhodit a nahradit jiným Zetecem, ostatní aktivity jsou akorád mrhání časem a penězma, nic jiného prostě nefunguje

a v tvem pripade jsem psal ze u benzinu to zvysi vykon a spotrebu tak si to přečti cele a neodepisuj jen na cast

_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]

Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin ;-)

Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz