fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
RS 2000 4x4 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=3904 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | angličák [ 04 lis 2005 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | RS 2000 4x4 |
Tak jsem se asi zbláznil a musím se z toho vykecat. Hodlám své FWD RS2000 překopat za pomocí dalšího na máry zbořeného na 4x4. Myslíte že jsem blázen???? Když už v tom zběsilém řezání a svařování budu, tak mám v plánu autíčko rozšířit v plechu na pseudo Cosswortha. Kdybyste měli nějaké rady ktechnice, budu jen rád, 4x4 sjem viděl jen na fotce a vůbec nevím co mne čeká. Doufám že z toho vzniken fotostory s dobrým koncem. |
Autor: | deekay [ 04 lis 2005 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemas tam moznost: Nejsem magor, je to uplne normalni |
Autor: | Peha [ 04 lis 2005 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejde hlasovat,protože chybí možnost: Jsem FordoDiablo Technicus |
Autor: | Bendy&Macíček [ 04 lis 2005 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
dal jsem Volat psychiatra, protože se z toho asi zblázníš, ale držím Ti palce a doufám, že to zmakneš a pak budu jen tiše (možná i nahlas) závidět. bohužel ti neporadím |
Autor: | mrazik [ 04 lis 2005 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Protože tě trochu znám ,dal jsem možnost č.2 |
Autor: | ACEMajky [ 04 lis 2005 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zas tak moc se nezname, ale aspon trochu, co sjem mel tu moznost, takze jako mrazik - 2ka Takze jestli to dobre chapu, mas 4x4 esco a budes ot davat do svyho, nebo jako ten silenec s hondou CRX 2 motory a tim padem 4x4 - jeden dopredu a druhej dozadu (to bych pak hlasoval na toho psycha |
Autor: | Con [ 04 lis 2005 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
no dal sjem bez mysleni c1. protoze mi to prijde normalni..kdo tu neni magor? maximalne nejsi o nic vetsi nez ja ruleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez stene jsem ti ji mel vyfouknout |
Autor: | Dawe [ 05 lis 2005 00:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: Nemas tam moznost: Nejsem magor, je to uplne normalni Peha píše: Nejde hlasovat,protože chybí možnost: Jsem FordoDiablo Technicus
Tak doufam ze to anglicaka nenastve, ale mate to tam Jinak ja tohle silne podporuji |
Autor: | cendler [ 05 lis 2005 01:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
já taky já taky a přeju hodně úspěchu a taky málo zbylých šroubků |
Autor: | crazyape [ 05 lis 2005 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jezis tady zase nekde nevi co roupama delat.... Ale preju hodne stesti a volim moznost 3 (az se do toho pustis a komplet to budes mit rozebrany tak bych rek ze ti stejne nic jinyho nezbyde ) |
Autor: | Dušan [ 05 lis 2005 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hi dal jsem ti moznost prvni,ale to asi jen proto ze musis byt svym zpusobem magor aby se ti to podarilo poskladat,protoze normalnimu by se to asi nepodarilo a ani by na to nemyslel ale o tom to je......takze ti fandim at to zrealizujes................... |
Autor: | 46Doctor46 [ 05 lis 2005 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
su zvědaví na vísledek |
Autor: | TS [ 05 lis 2005 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, musim se přiznat, jsi trochu blázen, ale ty já podporuji. Takže ja mám originál Ford Escort RS 2000 4x4 ! r.v. 95. Jestli budes chtít s něčím poradit nebo vyfotit(musim si nejdřív půjčit foťák), tak pak napiš. Nevím, jestli máš "totku" 4x4. Pokud ne, tak určitě potřebuješ komplet zadní nápravu, převařit a předělat zadní uchycení nápravy, i tunel vypadá trochu jinak( nejsem si uplně jistej), rozdělovací převodovku, původní můžeš nechat, kardanku, přední diferák s viskozní spojkou a jiný poloosy, samozřejmě zadní diferák. Tyto "kecy" se týkají pouze na přestavbu Ford Escort RS 4x4(motor příčně ve směru jízdy). Cosworth má úplně jiný skelet(větší tunel, uchycení motoru, převodovky, zadní nápravy)motor podélně. |
Autor: | mrazik [ 05 lis 2005 22:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co mám informace, tak se bude jednat o přendavání z auta do auta. Původní 4x4 to už má bohužel za sebou. Z Cosworthe by to snad ani nešlo, tam je všechno úplně jinak. |
Autor: | TS [ 05 lis 2005 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, tak to jsem právě nevěděl. Tedˇjde o to jak a moc to je bouraný a co se dá přendat. Jinak jsem si vzpomněl další rozdíly, určitě jiný výfuk(od svodů až po koncový tlumič) a úprava karoserie určitě bude spočívat v komletním předělání zadních nosníků na nápravu a ještě si myslim, že i rezerva je trochu jinak umístěná( nevim to na 100%) , jo určitě jiná nádrž(51,5l oproti 55l-aspoň podle údajů z manuálu). Jinak mám nový model, tak je možný se najdou i jiný malý rozdíly.MK VI čtyřkolku jsem ještě neviděl ze spoda. |
Autor: | TS [ 05 lis 2005 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě pozn. Ty svody samozřejmě mohou zůstat, myslím tím od katalyzátoru až po koncový tlumič a ještě nějak přidělat přídavné ložisko kardanky ke karoserii.Ale kde je přesně a jak, tak to si už nepamatuju. Příští týden to vyfotím a uvidíš sám. (pokud je Angličák ten samý člověk, co mi prodal ty dvojoka Morette, tak ti ty fotky pak pošlu na mail). |
Autor: | Con [ 06 lis 2005 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo je to on.. a jak rikam je to s auta do auta.. podvozek je ok.. jen karoserie to odnesla totAL.. JE TO NA RIDICE TRFENE. ty fotky pokud muze sposli mi taky.. tu mylsenku nechci pustit jako anglij. |
Autor: | PH [ 07 lis 2005 01:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsi magor... a mohlo by takovych byt vic ,-))) Doufam, ze to kalpne a bude jezdit. P.S. kdy prijedes mrknout na ty pasy? |
Autor: | Eskláda [ 07 lis 2005 02:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | angličák [ 07 lis 2005 09:06 ] |
Předmět příspěvku: | tks |
Díky za support.... ) Fotky chci určitě..... |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |