fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=42022 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bbstunt [ 28 říj 2012 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Zdar doufam ze mne nepresunete do tuzingu ale po prolezeni internetu, mne zacina zajimat cim dal vic tzv. safe shot/concealed nitrous system. cenove je to velmi zajimave protoze doby kdy byla potreba 30-40tis jsou pryc Kity jsou bezpecnejsi a existujou mini verze- narust vykonu od 25-30hp za 300dolaru!jdou krasne schovat a po zmene trysek lze +50hp vic by uz chtelo vetsi laveh. coz si myslim ze je vic nez dost u 2.0NGA 132hp Uploaded with ImageShack.us tenhle systemek je opravdu mini takze vydrzi tak 2-3 shoty nehrozi alespon prepisknuti protoze driv dojde lahev. za 300 zelenejch papiru bych to skusil akorat ze to chce objednat primo protoze jedna nejmenovana tuningova firma tenhle kit prodava ale se 150% prirazkou |
Autor: | spooon [ 28 říj 2012 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
to je docela zajímavý ale i těch 300 doláčů není nejmíň, na to že bych si to jen tak někdy pro radost pustil |
Autor: | Malfis [ 28 říj 2012 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Nevím no, trochu dost peněz na takovou kravinu. Bude beztak něco jak ty turbo vrtulky do sání a na krabici napsáno, že nárust 50 koní 6000 bych investoval teda smysluplněji. |
Autor: | spooon [ 28 říj 2012 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
tak to někdo zkuste mě se právě taky nechce dávat 6000,-. O Funkčnosti mám taky trochu pochybnosti, před pár lety sem si četl o NOSu článek, a ona to taky není taková prdel, přesně to nastavit...asi bych do toho taky nešel. |
Autor: | anthAn [ 28 říj 2012 23:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Pokud NOS, tak jedině přímej vstřik, to jsou ale jiný cenovky, už jenom nechat si na to upravit/vyrobit hlavu.. Tyhle hračky podle mýho nicmoc. Nitro měl čajíček v tý jeho TDi 4x4fabii a když jel čtvrtmíli s nitrem a bez, tak to byl dost malej rozdíl, max nějaká desetinka sekundy, takže zlomení vazu ala F&F se v reálu nekoná Mě jeden čas docela zajímalo vstřikování vodní mlhy do sání.... |
Autor: | mikirc [ 28 říj 2012 23:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
A co si tam rovnou vstriknout kyslik |
Autor: | spooon [ 29 říj 2012 01:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
s vodní mlhou bude asi míň problémů, ale zas nebude tak znatelnej nárůst výkonu, ne? To bude v řádu procent |
Autor: | bbstunt [ 29 říj 2012 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Tak zrovna k turbo vrtulkam bych to neprirovnaval to ze to funguje je dokazane, a odskousene. N20 se pouzivalo uz ve vojenskych letadlech, tunery s tim zacli spekulovat kvuli prodleve turba a vyrobci tvrdi ze to funguje...a to ze firmy jako Edelbrock coz je uz pomalu legenda mezi performance parts, kity na vstrik N2O vyrabi a prodava je pro mne dostatecnym dukazem. Jsou ruzne druhy tenhle mini system je tzv DRY neboli suchy system, funguje to jednoduse tak ze tryska je umistnena pred MAF ktera pak u pouziti dusiku vyhodnoti situaci a jednotka da vice paliva. pak je tu WET neboli mokry system ktery uz je komplikovanejsi je napojenej na palivovou soustavu s ktery si automaticky cerpa benzin ktery pak strika spolu s dusikem uz za senzorem MAF nespoleha se tak na ridici jednotku a tym zabrani vzniku chude zmesy nasledkem ktere muze nastat problem. u mokreho systemu muze byt objem dusiku vacsi tj vice bh, kity jsou i do 250hp a vice Pak je tu jeste ten primy vstrik co je taky wet system ale pekne predrazenej ale naco je nam v evrope system ktery ti strikne ve dvou vterinach 200kobyl primo do motoru ktery ma 1.8 pripadne 2.0 litry a je dimezovany mozna tak na 170hpmax ??? Co se mne nejvic na tehle myslence libi je fakt ze takovahle uprava(malej nitro kit) nema zadnej vliv na zbytek auta, ani to vic nehuci ani nezere ale v pripade potreby mas tlacitko ktere pohrbi nadeje neprijemne se naprdel lepiciho zasrana s tatikovym koncernovym vozem. pripadne u predjizdeni atd. samozrejmne fakt ze vpripade potreby se da za par minut demontovat je obrovskym plusem jelikoz legalni uprava je to zatim asi jenom v Anglii. Nevim sam nejsem zastancem extreme a nelibi se mi mysleka ze vozim v aute bombu, nekomu to asi nevadi, nekdo by si tam dal i cisty kyslik Ale kdyz se na tenhle "Sodastream" koukam nepride mi to az tak nebezpecny a pri cene kterou das bezne za pneu ani drahe... Ps: jednoduchej system se da sestavit i doma amici pouzivaj lahve z co2 hasicaku jedine co je potreba je elektronicky ventil/davkovac-Solenoid, hadice, spojky, trysky atd se daji koupit za par stovek. Nastavit to ale na kolene asi nebude moc legrace, hlavne pak ta ostra testovaci jizda |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 29 říj 2012 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Nebylo by lepsi ty penize vlozit do nejakych pro tvuj motor vhodnejsich dilu? Samozdrejme system NOS je moznost. Ale shock 50hp pri tvem standartnim vykonu 90hp(jestli tam jeste jsou) by taky mohl pekne prizvednout hlavu ci ohnout ojnice Jak myslis, hlavne seriova RJ a se z toho asi posere. Jinak klidne muzes misto N2O pouzivat CO2 jen ten motor jde jeste rychlejs do prdele. Proste ja bych sel cestou swapu na 1,8 - 2,0 zeteca, zere to stejne, vypada to stejne a jede to lepe. A tom tady bylo psano dost a dost. A ten swap tady ti udela kde kdo... |
Autor: | spooon [ 29 říj 2012 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
swap bude asi dražší, počítám-li i cenu práce, protože třeba já si to sám neudělám. Tohle je relativně jednoduchý řešení, elegantní kvůli rychlosti odpojení, ale taky bych se bál, co na to bude říkat zbytek motoru. No někdo to zkuste a pak bych se nad tím zamyslel víc |
Autor: | bbstunt [ 29 říj 2012 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Osliku: ja to chci hodit na 2.0 NGA, na tu jedna svestku by bylo 50hp hodnee velky shok to je uplne jasny ze by ji to asi nejspis zabilo... A o tom to cely presne je CHce to premejslet, pocitat, neprehanet a neocekavat od motoru neco naco nema. 0vsem u 2.0 silvertop je potencial 160-170hp bez uprav a s karburatorama to ladej i na 200hp. proto myslim ze 50hp shot by tomuhle motoru mohlo vyhovovat. rika se ze bez obav o poskozeni motoru se da pravidelne(jednou za cas) pouzivat Nos system ktery prinese navyseni vykonu max o 40%... i kdyz nektere motory by asi zvladli vic urcite by to nezvladla prevodovka,spojka nebo poloosy atd. Tudiz 50shot pro 2.0 NGA 132hp by bylo 38%. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 29 říj 2012 23:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Jenze ty furt pocitas mel zvladout... ale pocitas s tim ten motor ma neco za s sebou. A ten potencial je u te 2,0 Silvertop vejs... o to bych strach nemel... i bez carbs. |
Autor: | bbstunt [ 01 lis 2012 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
motor je v aute 2rok mnel prej delanou GO, je to z nejaky 93 ale verim tomu protoze v porovnani s druhym zetecem co ma nalitano 220tis rv95.prede jako kotatko,startuje na 1x, jede hladce,ma tah i v kopci , dokonce ani ta nestastna zdvihatka neni slyset!!! nespekuloval bych nad performance upravamy u polozdechleho,olej zerouciho, cukajiciho motoru. kterej stratil ctvrtinu vykonu. - nejsem blbej. |
Autor: | Malfis [ 01 lis 2012 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Tak si to kup co stojí další láhev? Protože předpokládám že ty tři shoty budeš šetřit ... je každýho věc za co vyhodí peníze. |
Autor: | Krtek-NA [ 15 dub 2014 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Já za 6 vstřikuju LPG |
Autor: | Rosťa-RS [ 25 zář 2014 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vstrikovani N2O mate nekdo skusenosti? |
Nechceš to raději votunit LPG a turbem ? bych ti pomohl |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |