fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nitro oxide system
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=4381
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 31 pro 2005 19:09 ]
Předmět příspěvku:  Nitro oxide system

halo kindern tak zvazuji montaz nitra :-D ale na 1,4 to nema smysl skoda ze nemam rs byt vami(co ho mate) sel bych do toho je to dost levny a montaz zvaldnou i moje bramborovy cesky rucicky :D ma to tady nekdo co? jenom by me zajimalo proc vam bouchne motor kdyz nemate naplno otevrenou klapku sani? vzdyt samo o sobe je N2O nehorlave.... nikde sem to nenasel.... a taky se dost ruzni cena naplneni bomby nekde sem cetl ze 10Lb bomba 350 a jinde 1500 tak nevim a jak dlouho to tam muzu prat? a proc? to jako prudce vystoupne teplota nebo co? ...... :?

Autor:  O.S.L.I.K. [ 02 led 2006 00:53 ]
Předmět příspěvku: 

dost levne pokud si dobre pamatuji, tak je to na 16 ventilku asi za 100 tisic, + upravi motoru aby to pochopil:)

Autor:  Dawe [ 02 led 2006 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tady mas zbezne popsanou instalaci - http://www.musclemustangfastfords.com/t ... m_nitrous/

Jinak bych byl toho nazoru, ze by na svete bylo hned lepe, kdyby nikdy nikdo nenatocil Fast & Furious :roll:

NOS je system vhodny na kratkodobou inicializaci a tim je jeho urceni omezeno na dragy a podobnou cinnost. Nehlede na nesmyslnost jeho pouzity v jakemkoli nizkoobjemovem (mene nez 4l) ci pripadne nizkootackovem (mene nez 6500 RPM) motoru. O nesmyslnosti jeho pouziti do jakehokoli evropskeho nezavodniho motoru se tudiz ani snad bavit nemusime.

Odpovedi na vsechny sve otazky najdes po netu vsude - napriklad

http://members.aol.com/agspeed/nos.htm
http://webhome.idirect.com/~trini/car/nos.html

Myslim, ze sam zjistis, ze to neni zalezitost pro bramborove rucicky.

Ale klidne si muzes poridit systemek treba od Maraudera :-D -
Citace:
***NITRO*** Edelbrock + 80 HP až 150 HP (dá se, ale nastavit třeba i na +40 HP) typ - suchej vstřik Cena: 18.000 Kč http://www.camaro.cz/foto/v_nitro1.jpg


Plus si priprav 80 - 120 000 Kc na porizeni vhodneho motoru a jeho uprav.

Autor:  Návštěvník [ 02 led 2006 15:18 ]
Předmět příspěvku:  .

hmmm. tak to ja cet neco inciho primo od firmy NOS (suchej sysrem moc neprida (20%) a upravy na motoru nemusi byt zadny (mozna ventily) ale kdyz se to bude pouzivat rozume tak to zvladne kazdej kazdej moturek) tak nevim a nitro prida tocivej moment takze se pouziva od 2500 otacek takze vysokootackovy auto?? no nevim pak ten system (trosku solidni - 20% vykonu...) tak na 25 0000 - 40 000 a to uz se do 2.0 vyplati ne - 40 kobilek navic... instalaci sem taky cital u suchyho typu a zvladne to snad uplne kazdej a to doslova... tak nevim :? :-D

Autor:  O.S.L.I.K. [ 02 led 2006 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

to tagy01 myslim ze kdyby to bylo tak levne tak by to melo v aute asi vice lidi nez tolik kolik ma:)

Autor:  milos.l [ 02 led 2006 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

co sem cetl, nemam to z vlastni zkusenosti, tak "suchej system" je tak akorat o hubu, jede to na dost chudou smes....

nejaky normalni vyuziti me nenapada, to by to mozna pouzivali i profi teamy ne? proste je to jen na strasne kratkou dobu (bezpecne), dlouhodobe se to blbe reguluje

nic neni zadarmo, necekej 40koni navic za nic....

Autor:  MV [ 03 led 2006 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

A nebylo by efektivnější pořídit nějakej "tunitelnej" motor a investovat ty prachy místo NOS do civilnějších úprav? Co já vím - jiný vačky, kitový sání, slícovat a vyleštit svody, laděný výfukový svody, laděnej výfuk, možná chiptuning? To sice taky zadarmo nebude, ale když už, tak by mi to přišlo rozumnější.
tagy01: můžeš ještě zkusit vstřikovat do motoru směs 1:1 vody s metanolem. To už se používalo u letadel v druhý světový válce(Focke-Wulf, Messerschmitt,...) pro krátkodobý zvýšení výkonu :-D

Autor:  milos.l [ 03 led 2006 15:41 ]
Předmět příspěvku: 

no vidis, voda se tady jeste neresila, to dokaze taky docela pridat, prska se to do sani, schladi smes a jeste se to slusne roztahuje po zapaleni smesi, jednoduse receno. jestli to nekoho zajima tak to najdete spis jako aquamist

Autor:  MV [ 03 led 2006 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

Přidat dokáže - třeba nárůst ze 1435 na 1800koní a plnící tlak kompresoru mohl narůst z 1,4-1,5bar na 1,7-1,8bar (Messerschmitt Bf109).
Ale zpátky - o vstřikování vody do běžnýho motoru jsem taky dávno něco čet. Má to údajně mírně zvýšit výkon a snížit spotřebu(lepší prohoření směsi díky vznikajícímu vodíku a kyslíku). Víc nevim, nedokážu posoudit složitost toho systému, jak se řídí dávkování a za jakých podmínek. A jestli vůbec výsledek odpovídá investicím.

Autor:  nicus [ 03 led 2006 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že ta hlavní funkce je to, že v tom motoru se to vlivem hodně velký toploty rozkládá na H a O a vytváří hořlavou směs. Píší to v jedné knížce o letadlech

Autor:  Návštěvník [ 04 led 2006 14:17 ]
Předmět příspěvku:  .

tak jestli nekdo jezdi na tuning. srazy tak Nosy jsou dost casty u tunenejch aut to je tak kazdy 10? no to je jedno podle me se asi rapidne zacne zvysovat teplota ale pri decentrnim pouziti.... jo a jestli to pouzivaj profi teamy? no kdyby to bylo povoleny tak bez toho nikdo nenastartuje ani motor a myslim ze dokonce nascar to pouziva. No asi je to podle me opravdu NEJLEVNEJSI uprava pro zvyseni motoru a dooost efektivni nebo mate jiny nazor za levnejsi prirust ponicku????????????? turbo? hmmm X00 000, ladak x 000 (0 Ps) , chipchcip x0 000kc (1-5% ps), upravy na motoru x00 000 (hafo PS ) tak nevim za ty prachy je to nitro asi nejlepsi co :?

Autor:  ZALL [ 04 led 2006 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže když už to tam teda nacpeš za ty prachy, tak to bude stejně nejlepší leda tak na nějakym dragu na tuning srazu, ostatní úpravy za x 000 000 $ ti dávaj výkon poměrně dlouhodobě, kdežto nos pár vteřin (možná minut u speciálů za xx xxx xxx $$$ ?). Proto to je možná na pohled tak málo peněz za tolik výkonu ne?

Autor:  milos.l [ 04 led 2006 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

podle me si to na seriovym motoru pustis parkrat a motor jde do kytek, nebo spis neco ven... nic v tom seriovym motoru na to neni staveny, pisty, ojnice, klika... loziska... asi si to nenechas vymluvit ale ja jdu klasickou cestou a konec.

a argument kazdy desaty auto na srazu :D :D :D kdes to videl? obcas nejaky a vetsinou sou to hasici pristroje s napisem NOS... srazu se moc neucastnim, 400m je nuda, ale jeste sem to nevidel nikoho pouzit...

Autor:  Návštěvník [ 05 led 2006 13:48 ]
Předmět příspěvku:  .

hmmm ty jako myslis ze kdyz to nekdo pouzije tak mupudou pollameny z vejfuku??? :oops: tak to asi ne no a motor ma rezervy takze ty tim vyuzijes...... to je jasny zeto pro normalni pouziti neni ale muze to bejt posusnanicko kdyz stojis na krizovatce vedle nakyho nemcoura a strati se kouri.. :D no je to hlavne pro efekt a ten je podleme dost velkej v momentu pouziti a vysvetli mi nekdo proc to ma teda bouchnout kdyz nedam plnej plyn? u vlhkyho systemu to chapu ale u suchyho?

Autor:  JanRypal [ 07 led 2006 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

To Nicus:
Ja bych si tim nebyl až tak moc jistý. Voda se na vodík a kyslík rozkládá teprve při 1000°C a to ještě katalýzou uhlíkem. Takže takových podmínek v motoru nikdy nedosáhneš. Tam to funguje jen na znásobení objemu při přeměně vody z kapaliny na přehřátou páru a ne rozklad na prvky...
V letadlech (princip forsage) je to tak jen z části. Teplota je tam sice dostatečná, takže k jakémusi částečnému rozkladu tam dojde, ale stále je hlavní princip násobení objemu plynu.
NOS je kombinací těchto dvou faktorů. N2O se rozkládá při teplotě okolo 300°C na dusík a kyslík. Kyslík je spálen s nadbytečným množstvím paliva a dusík jako nehořlavý plyn se opět pouze zahřátím rozpíná, vytváří vyšší tlak a tím zvyčuje výkon. Ještě sem zapoměl na samozřejmost, že při vstřikování N2O do sání se tak snižuje teplota nasávaného vzduchu.
Hlavně ale musí být sranda když vám trochu plynu foukne dovnitř do auta. To bych pak nazval přinejmenším veselou jízdou s velmi vysmátým řidičem...Protože jestli ste někdy skoušeli pořádný šluk přímo z bomby, tak víte o co jde :-D

Autor:  milos.l [ 07 led 2006 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

plameny z vejfuku :P jj, proc ne :D asi by se to poznalo, podle toho co tu propagujes za narust vykonu by to auto dalo 400m o peknejch par vterin rychlejc...

nemam co si dokazovat na silnici ale na krizovatce staci trocha rizeni, spis razeni, a neni problem s podstatne silnejsima autama... ale v tomhle zadnej vyznam nevidim...

proc plnej plyn? no protoze to tam rve aspon trochu odpovidajici mnozstvi paliva. u takovejch tech obyc, kde se na strikacku nesaha. mokrej system podle me muze bezet kdykoliv. proste mas odpovidajici mnozstvi paliva a nehrozi nejspis propaleni pistu. to palivo tam u mokryho systemu dostanes bud jinejma vstrikama (misto seriovejch) a odpovidajici elektronikou, nebo dalsim vstrikem(vstrikama)

Autor:  dj.spratek [ 09 led 2006 01:59 ]
Předmět příspěvku:  NOS

Tak musím přiznat že jsme to zkoušeli. Tak normál motor to na 100% nedává, asi při osmým spuštění NOS systému se propálili písty a zničil se motor! Nejsou na to dělaný a ani nemluvě o značným opotřebení pístních kroužků a válců! Motor vypadal jak po ujetí 300 tisíc kilometrů! Byla to Honda CRX 1,6 a nedala to! :-( Museli jsme i přečipovat ŘJ. Protože se pak nějak motor i přehlcoval nebo co? A nemluvě o úpravách na svodech a lambda sondě! :-( Určitě to není levná záležitost a kdo tomu moc nerozumí, tak si to ani sám moc nenamontuje! ;-) Dělali jsme na tom měsíc a pořád to nebylo ono. A já jsem tomu taky moc nerozuměl, proto jsme jezdili pro rady do Mladé Boleslavi k jednomu borcovi co má Carreru a má to tam namontovaný od specializované firmy a dal za to přez 80 litrů + úpravy motoru! :-D Aji blbý Porche se muselo upravit! :-D Tak nevím kde chlapec nabral cenu 25 - 40 tisíc za nitro? :-D A určitě bych to nedoporučil na malý obsahy! Ty motory na to nejsou! Kdybych šel do úprav motoru, tak jedině turbo, chiptuning a úpravy motoru. Jinak nitro do 1,4 Fordu ?? :-D to je fakt k smíchu! :-D :!:

Autor:  Dawe [ 09 led 2006 04:04 ]
Předmět příspěvku: 

Dekuji za presne potvrzeni faktu, ted by tomu treba tagy mohl uverit o neco vice.... ;-)

Autor:  Návštěvník [ 09 led 2006 17:05 ]
Předmět příspěvku:  .

a co jsi tam mel suchej system? to ti prida as 20% kdyz budes setrit ale takovy turbo da 60% kdyz budes setrut takze pri ktery variante motor dostava vic na prdel? jo a kdyby(ciste teoreticky) suchj system dal 20% tak motor snad musi mit dostatecny rezervy ne? je asi videt ze tomu nerozumim ale suchej system (aspon si to myslim) nemuze tak brzo vyridit motor.... namahani pistu o 20% tak aspon 1000 KM to musej vydrzet kdyz to tam nebudes rvat kazdou krizovatku.....

takze chlapci az mi ukazete nakej moturek co to po osmym pouziti nevydrzel tak tomu uverim (a bavi se o suchym systemu)

Autor:  milos.l [ 09 led 2006 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

naopak suchej ho vyridi driv, rekneme ze tam de nejaky mnozstvi plynu, ok, suchej system k tomu nema dost paliva - chuda smes - propaleny pisty atd., mokrej system doda dostatek paliva, ale rapidne vzroste vykon takze ikdyz to treba pisty vydrzej tak ojnice, klika, loziska :oops:

tak to vyzkousej a bude, kdyz je to tak vyhodny :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/