fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 kvě 2024 14:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vyfuk
PříspěvekNapsal: 08 led 2006 14:51 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
prave si robim vyfuk,a chcem poradit myslite ze ked ta necham vykuchany katalizator ci to moze vadit?mam tam radsej miesto neho dat trubku alebo rezonator? RS 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2006 15:06 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Napis si to RS 2000 do popisu at to nemusis furt psat, ja tam mam trubku(min majitel) ale radsi kdyz uz neco kup sport kat:)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2006 17:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
nebo jestli chces aby tam kat "byl" tak stejne skrz nej trubku, a jen tam nejak navar obal. v tom vymlacenym katu to bude delat bordel

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2006 18:55 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
dobre dam tam radsej trubku. diky potreboval som to pocut :wink:

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 04:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Spise by si potreboval pocut, ze tam mas dat rezonator a prubezne si kontrolovat cinnost lambdy.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 12:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Dawe píše:
Spise by si potreboval pocut, ze tam mas dat rezonator a prubezne si kontrolovat cinnost lambdy.



recht předsedo....recht.........a to u rs plati dvojnasob.......sou tam dvě.
jinak trebas kat nebo rezonatory najdes i tu:
http://www.streetpro.cz/aktuality/hlavni.jsp?id=6

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 23:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
O.S.L.I.K: Vtipalku, sportovni kat... sice idealni reseni, kdyz chces byt setrnejsi k zivotnimu prostredi, ale poradna zatez pro penezenku. A jakykoliv kat proste ubere vykon, jen sportovni min.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 13:50 
Amater: "no hele kdyz ladak ti snizi protitlak = snizi tocivej moment ne? to je to samy jak kdyz sundas vejfuk (malej protitlak) skoro to nejede no a pritom paradoxne by to melo mit vetsi ucinnost pac pis nevytlacuje smes nasilim jak kdyby tam byl protitlak navic nehrozi tlakova zpetna vlna ne? kdyz tam nemas (opak absorbcniho ted si nemuzu vzpomenout) tak to nechapu pritom se vsicni snazej lestit vyjfukovy svody a tim si snizijou protitlak a odpor ne? a tim si snizijou tocivej moment tak nevim"

dotaz: Tagy 01


:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 16:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
tagy01 píše:
Amater: "no hele kdyz ladak ti snizi protitlak = snizi tocivej moment ne? to je to samy jak kdyz sundas vejfuk (malej protitlak) skoro to nejede no a pritom paradoxne by to melo mit vetsi ucinnost pac pis nevytlacuje smes nasilim jak kdyby tam byl protitlak navic nehrozi tlakova zpetna vlna ne? kdyz tam nemas (opak absorbcniho ted si nemuzu vzpomenout) tak to nechapu pritom se vsicni snazej lestit vyjfukovy svody a tim si snizijou protitlak a odpor ne? a tim si snizijou tocivej moment tak nevim"


Zkus si nejdrive neco precit a dat si dohromady par znalosti, forum neni od toho, aby do Tebe lide nalevali vedomosti jako do nadoby, kdyz v tom mas totalni hokej. Zadnej ucenej z nebe nespad.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 13:41 
precetl sem vsechno co jsem o výfucích nasel ale tezko najdu neco vic a nebo nevim kde hledat :cry: ale poradit by jsi mohl nebo o tom taky nic nevis? a nebo kde o tom najit nejaky podrobnejsi info....?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 21:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Headers are one of the easiest bolt-on accessories you can use to improve an engine's performance. The goal of headers is to make it easier for the engine to push exhaust gases out of the cylinders.

When you look at the four-stroke cycle in How Car Engines Work, you can see that the engine produces all of its power during the power stroke. The gasoline in the cylinder burns and expands during this stroke, generating power. The other three strokes are necessary evils required to make the power stroke possible. If these three strokes consume power, they are a drain on the engine.

During the exhaust stroke, a good way for an engine to lose power is through back pressure. The exhaust valve opens at the beginning of the exhaust stroke, and then the piston pushes the exhaust gases out of the cylinder. If there is any amount of resistance that the piston has to push against to force the exhaust gases out, power is wasted. Using two exhaust valves rather than one improves the flow by making the hole that the exhaust gases travel through larger.

In a normal engine, once the exhaust gases exit the cylinder they end up in the exhaust manifold. In a four-cylinder or eight-cylinder engine, there are four cylinders using the same manifold. From the manifold, the exhaust gases flow into one pipe toward the catalytic converter and the muffler. It turns out that the manifold can be an important source of back pressure because exhaust gases from one cylinder build up pressure in the manifold that affects the next cylinder that uses the manifold.

The idea behind an exhaust header is to eliminate the manifold's back pressure. Instead of a common manifold that all of the cylinders share, each cylinder gets its own exhaust pipe. These pipes come together in a larger pipe called the collector. The individual pipes are cut and bent so that each one is the same length as the others. By making them the same length, it guarantees that each cylinder's exhaust gases arrive in the collector spaced out equally so there is no back pressure generated by the cylinders sharing the collector.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2006 21:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
.....výstižnej popis, celá česky mluvící menšina na tomhle fóru jej jistě uvítala... :lol:
takže thanx you! :-D

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 12:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Dawe, no problem 8)

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 13:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
vyndavat kat je nejvetsi ptakovina.. vyndej kat. budes it vetsi vykon..ale nepocitej stim ze by ti to lip jelo.. stratis to druhe nejcenejsi.. kroutak.
a mluvim s praxe.. nemluvim o tom zenekdo nekde neco napsal. rozhodne kat nechat.. nejde o ekologii. ale o nezadouci vyplach motoru. neco jineho bybylo mit tam turbinu kde to prave potrebujes.

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 20:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Zda sa mi ze som tu niekde cital (ale neviem to najst) ze by malo pasovat cele vyfukove potrubie z RS 2000 na moje auto 1,8 16V. Je to tak alebo nie? A pasovali by my aj jednotlive casti samostatne napr koncovy tlmic? :roll:
Chcel by som menit cely system tak sa pytam.

Dakujem

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 21:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
To tagy: Zkuz zajít na STK.....................

(Státní Technická Knihovna) tam je literatury dost viz www.stk.cz a co hledat ?
--->nestacionární vlnění, závodní automobily atd...... pak pochopíš některý věci a zjistíš, že i výfuk kde each cylinder gets its own exhaust pipe má svý chyby a vše je jen kompromis.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 23:36 
hmm musim si do zavorky pod popisem napsat ze neumim anglicky nebo co je to za tip slovanskeho jazyka :?

a co STK to je co? jako nakej tuningovej podnik? dej mi na ne prosim adresu nebo odkaz... a jestli tam maj fora tak napis kde presne to najdu

dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2006 00:06 
pokud vidím dobře tak tam odkaz je :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2006 01:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Já asi vomdlim :smt082 Mě se taky stane, že něco přečtu nepozorně, ale ten tuningovej podnik mě fakt dostal. Měl by ses tam někdy zajít podívat to by se ta budova asi otřásla v základech.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 04:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
tagy01 píše:
a co STK to je co? jako nakej tuningovej podnik? dej mi na ne prosim adresu nebo odkaz... a jestli tam maj fora tak napis kde presne to najdu


:shock: Skoro jsi me presvedcil ze to myslis vazne. :shock:

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz