fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vyfuk
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=4442
Stránka 1 z 3

Autor:  kajcors [ 08 led 2006 14:51 ]
Předmět příspěvku:  Vyfuk

prave si robim vyfuk,a chcem poradit myslite ze ked ta necham vykuchany katalizator ci to moze vadit?mam tam radsej miesto neho dat trubku alebo rezonator? RS 2000

Autor:  O.S.L.I.K. [ 08 led 2006 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

Napis si to RS 2000 do popisu at to nemusis furt psat, ja tam mam trubku(min majitel) ale radsi kdyz uz neco kup sport kat:)

Autor:  milos.l [ 08 led 2006 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

nebo jestli chces aby tam kat "byl" tak stejne skrz nej trubku, a jen tam nejak navar obal. v tom vymlacenym katu to bude delat bordel

Autor:  kajcors [ 08 led 2006 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

dobre dam tam radsej trubku. diky potreboval som to pocut :wink:

Autor:  Dawe [ 09 led 2006 04:10 ]
Předmět příspěvku: 

Spise by si potreboval pocut, ze tam mas dat rezonator a prubezne si kontrolovat cinnost lambdy.

Autor:  m@rekR$ [ 09 led 2006 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
Spise by si potreboval pocut, ze tam mas dat rezonator a prubezne si kontrolovat cinnost lambdy.



recht předsedo....recht.........a to u rs plati dvojnasob.......sou tam dvě.
jinak trebas kat nebo rezonatory najdes i tu:
http://www.streetpro.cz/aktuality/hlavni.jsp?id=6

Autor:  PH [ 09 led 2006 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

O.S.L.I.K: Vtipalku, sportovni kat... sice idealni reseni, kdyz chces byt setrnejsi k zivotnimu prostredi, ale poradna zatez pro penezenku. A jakykoliv kat proste ubere vykon, jen sportovni min.

Autor:  Návštěvník [ 11 led 2006 13:50 ]
Předmět příspěvku:  .

Amater: "no hele kdyz ladak ti snizi protitlak = snizi tocivej moment ne? to je to samy jak kdyz sundas vejfuk (malej protitlak) skoro to nejede no a pritom paradoxne by to melo mit vetsi ucinnost pac pis nevytlacuje smes nasilim jak kdyby tam byl protitlak navic nehrozi tlakova zpetna vlna ne? kdyz tam nemas (opak absorbcniho ted si nemuzu vzpomenout) tak to nechapu pritom se vsicni snazej lestit vyjfukovy svody a tim si snizijou protitlak a odpor ne? a tim si snizijou tocivej moment tak nevim"

dotaz: Tagy 01


:)

Autor:  Dawe [ 11 led 2006 16:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

tagy01 píše:
Amater: "no hele kdyz ladak ti snizi protitlak = snizi tocivej moment ne? to je to samy jak kdyz sundas vejfuk (malej protitlak) skoro to nejede no a pritom paradoxne by to melo mit vetsi ucinnost pac pis nevytlacuje smes nasilim jak kdyby tam byl protitlak navic nehrozi tlakova zpetna vlna ne? kdyz tam nemas (opak absorbcniho ted si nemuzu vzpomenout) tak to nechapu pritom se vsicni snazej lestit vyjfukovy svody a tim si snizijou protitlak a odpor ne? a tim si snizijou tocivej moment tak nevim"


Zkus si nejdrive neco precit a dat si dohromady par znalosti, forum neni od toho, aby do Tebe lide nalevali vedomosti jako do nadoby, kdyz v tom mas totalni hokej. Zadnej ucenej z nebe nespad.

Autor:  Návštěvník [ 19 led 2006 13:41 ]
Předmět příspěvku:  .

precetl sem vsechno co jsem o výfucích nasel ale tezko najdu neco vic a nebo nevim kde hledat :cry: ale poradit by jsi mohl nebo o tom taky nic nevis? a nebo kde o tom najit nejaky podrobnejsi info....?

Autor:  Dawe [ 19 led 2006 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Headers are one of the easiest bolt-on accessories you can use to improve an engine's performance. The goal of headers is to make it easier for the engine to push exhaust gases out of the cylinders.

When you look at the four-stroke cycle in How Car Engines Work, you can see that the engine produces all of its power during the power stroke. The gasoline in the cylinder burns and expands during this stroke, generating power. The other three strokes are necessary evils required to make the power stroke possible. If these three strokes consume power, they are a drain on the engine.

During the exhaust stroke, a good way for an engine to lose power is through back pressure. The exhaust valve opens at the beginning of the exhaust stroke, and then the piston pushes the exhaust gases out of the cylinder. If there is any amount of resistance that the piston has to push against to force the exhaust gases out, power is wasted. Using two exhaust valves rather than one improves the flow by making the hole that the exhaust gases travel through larger.

In a normal engine, once the exhaust gases exit the cylinder they end up in the exhaust manifold. In a four-cylinder or eight-cylinder engine, there are four cylinders using the same manifold. From the manifold, the exhaust gases flow into one pipe toward the catalytic converter and the muffler. It turns out that the manifold can be an important source of back pressure because exhaust gases from one cylinder build up pressure in the manifold that affects the next cylinder that uses the manifold.

The idea behind an exhaust header is to eliminate the manifold's back pressure. Instead of a common manifold that all of the cylinders share, each cylinder gets its own exhaust pipe. These pipes come together in a larger pipe called the collector. The individual pipes are cut and bent so that each one is the same length as the others. By making them the same length, it guarantees that each cylinder's exhaust gases arrive in the collector spaced out equally so there is no back pressure generated by the cylinders sharing the collector.

Autor:  Xfield [ 19 led 2006 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

.....výstižnej popis, celá česky mluvící menšina na tomhle fóru jej jistě uvítala... :lol:
takže thanx you! :-D

Autor:  MV [ 20 led 2006 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe, no problem 8)

Autor:  Con [ 20 led 2006 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

vyndavat kat je nejvetsi ptakovina.. vyndej kat. budes it vetsi vykon..ale nepocitej stim ze by ti to lip jelo.. stratis to druhe nejcenejsi.. kroutak.
a mluvim s praxe.. nemluvim o tom zenekdo nekde neco napsal. rozhodne kat nechat.. nejde o ekologii. ale o nezadouci vyplach motoru. neco jineho bybylo mit tam turbinu kde to prave potrebujes.

Autor:  Pavel Handlovský [ 20 led 2006 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Zda sa mi ze som tu niekde cital (ale neviem to najst) ze by malo pasovat cele vyfukove potrubie z RS 2000 na moje auto 1,8 16V. Je to tak alebo nie? A pasovali by my aj jednotlive casti samostatne napr koncovy tlmic? :roll:
Chcel by som menit cely system tak sa pytam.

Dakujem

Autor:  Lukas1 [ 20 led 2006 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

To tagy: Zkuz zajít na STK.....................

(Státní Technická Knihovna) tam je literatury dost viz www.stk.cz a co hledat ?
--->nestacionární vlnění, závodní automobily atd...... pak pochopíš některý věci a zjistíš, že i výfuk kde each cylinder gets its own exhaust pipe má svý chyby a vše je jen kompromis.

Autor:  Návštěvník [ 20 led 2006 23:36 ]
Předmět příspěvku:  .

hmm musim si do zavorky pod popisem napsat ze neumim anglicky nebo co je to za tip slovanskeho jazyka :?

a co STK to je co? jako nakej tuningovej podnik? dej mi na ne prosim adresu nebo odkaz... a jestli tam maj fora tak napis kde presne to najdu

dik

Autor:  Návštěvník [ 21 led 2006 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

pokud vidím dobře tak tam odkaz je :shock:

Autor:  Lukas1 [ 21 led 2006 01:01 ]
Předmět příspěvku: 

Já asi vomdlim :smt082 Mě se taky stane, že něco přečtu nepozorně, ale ten tuningovej podnik mě fakt dostal. Měl by ses tam někdy zajít podívat to by se ta budova asi otřásla v základech.

Autor:  Dawe [ 22 led 2006 04:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

tagy01 píše:
a co STK to je co? jako nakej tuningovej podnik? dej mi na ne prosim adresu nebo odkaz... a jestli tam maj fora tak napis kde presne to najdu


:shock: Skoro jsi me presvedcil ze to myslis vazne. :shock:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/