fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ako zlepsit vykon rs 2000
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=4466
Stránka 1 z 2

Autor:  kajcors [ 10 led 2006 14:49 ]
Předmět příspěvku:  ako zlepsit vykon rs 2000

chcem sa opitat da sa o nieco zlepsit vykon na mojom aute?ma to zmysel tam davat vacku lepsiu?myslim nieco financne v norme do 15tis.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 10 led 2006 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

hledej smudlo

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ight=turbo

Autor:  Dawe [ 10 led 2006 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

IMO tohle tema neni nutne stejny jako to co si nalinkoval Osliku.

Vykonove upravy si urcite zaslouzi samostatnej dred. Nevim jestli tu uz je, zbezne hledani nic poradneho neodhalilo. x

Do 15 000 Kc ? To koupis maximalne nakou vacku s poradnejma vecma okolo (napr. se doporucuje Piper RS2BP285H-EX) a tim bude limit vycerpan. Ocekavatelny narust okolo 10-15 BHP (koni).
Pripadne trosku srazit hlavu, predelat sani a hlavne svody, katak ven, jinej management, upravy ECU, superchip (NEMA smysl bez ostatnich uprav motoru), vyssi tlak paliva, zavodni civku, lepsi altik, vetsi kovany ventily atd atd.

Koukni se treba do Burtonu, najdes toho mraky.

Nejjednodussi uprava je vymena bloku 2.0 za 2.3 a neco malinko z vyse uvedeneho. Tim se dostavas na uroven 180 - 200 BHP.

Samozrejme s tim musis upravit brzdy - napr. kit od Taroxu, Willwoodu, AP, ci jinych firem primo na miru. Nejjednodusi je opet tam narvat dopredu i dozadu 280 mm ze Scorpia 95-98. Sedej perfektne, sam jsem zkousel.

Upravy podvozku jsou velmi individuelni, ale je snad jasne, ze jsou nezbytne, jestlize ta vykonova uprava ma mit nejaky smysl.

Co se turba tyce, nejbeznejsi je zastavba Garettu T34 z cosace, spolecne samozrejme s vymenou pistu a ostatnich veci jako vzdy pri oturbeni se muzes dostat klidne az na 300-340 BHP. Coz uz Ti samozrejme moc nadsene neunese standartni MTX75 a nastava shaneni jine skrine, nejlepe s diferakem s omezenou svornosti. Ale to uz se bavime o celkove castce cca 200 000 - 400 000 Kc.

Autor:  Đestroyer [ 10 led 2006 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
IMO tohle tema neni nutne stejny jako to co si nalinkoval Osliku.

Vykonove upravy si urcite zaslouzi samostatnej dred. Nevim jestli tu uz je, zbezne hledani nic poradneho neodhalilo. x

Do 15 000 Kc ? To koupis maximalne nakou vacku s poradnejma vecma okolo (napr. se doporucuje Piper RS2BP285H-EX) a tim bude limit vycerpan. Ocekavatelny narust okolo 10-15 BHP (koni).
Pripadne trosku srazit hlavu, predelat sani a hlavne svody, katak ven, jinej management, upravy ECU, superchip (NEMA smysl bez ostatnich uprav motoru), vyssi tlak paliva, zavodni civku, lepsi altik, vetsi kovany ventily atd atd.

Koukni se treba do Burtonu, najdes toho mraky.

Nejjednodussi uprava je vymena bloku 2.0 za 2.3 a neco malinko z vyse uvedeneho. Tim se dostavas na uroven 180 - 200 BHP.

Samozrejme s tim musis upravit brzdy - napr. kit od Taroxu, Willwoodu, AP, ci jinych firem primo na miru. Nejjednodusi je opet tam narvat dopredu i dozadu 280 mm ze Scorpia 95-98. Sedej perfektne, sam jsem zkousel.

Upravy podvozku jsou velmi individuelni, ale je snad jasne, ze jsou nezbytne, jestlize ta vykonova uprava ma mit nejaky smysl.

Co se turba tyce, nejbeznejsi je zastavba Garettu T34 z cosace, spolecne samozrejme s vymenou pistu a ostatnich veci jako vzdy pri oturbeni se muzes dostat klidne az na 300-340 BHP. Coz uz Ti samozrejme moc nadsene neunese standartni MTX75 a nastava shaneni jine skrine, nejlepe s diferakem s omezenou svornosti. Ale to uz se bavime o celkove castce cca 200 000 - 400 000 Kc.


Vedel by si o nekom kdo by mohl udelat naky upravu bez turba - vylestit valce, zvetsit ventily, vacku, srazit hlavu atd.?

A jinak co si myslis o tomhle - zajimal by me tvuj nazor na narust vykonu:
http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=2393&kid=331

dik

Autor:  Lukas1 [ 10 led 2006 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

K tomu ventilátoru. 5000l/min je slušný. Problém je, že pruměrný motor z RS2000 si hrubym vypočtem při maximálním výkonu veme nějakejch 6000l/min

Autor:  Dawe [ 11 led 2006 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Destroyer píše:
A jinak co si myslis o tomhle - zajimal by me tvuj nazor na narust vykonu:
http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=2393&kid=331

dik


Ze to budou vyhozeny penize.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 11 led 2006 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

to Des.... to se resilo na tuning foru v sekci jak draze snizit vykon motoru nebo ho znicit:)

Autor:  m@rekR$ [ 11 led 2006 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

jukni sem:
http://www.rs2000-16v.co.uk/forum/topic ... IC_ID=7361

je to prestavba z 2,0 na 2,3

popripadne kdyby ti to neslo, tak:
http://www.rs2000-16v.co.uk
zaloguje se na forum a vyckej na zaslani potvrzeni registrace.

pak se jukni na forum a sekce modifications - je tam ta prestavba popsana.

Autor:  kajcors [ 11 led 2006 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

m@rekR$ píše:
jukni sem:
http://www.rs2000-16v.co.uk/forum/topic ... IC_ID=7361

je to prestavba z 2,0 na 2,3

popripadne kdyby ti to neslo, tak:
http://www.rs2000-16v.co.uk
zaloguje se na forum a vyckej na zaslani potvrzeni registrace.

pak se jukni na forum a sekce modifications - je tam ta prestavba popsana.
Dakujem pokukam

Autor:  m@rekR$ [ 11 led 2006 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

vubec je to super stranka - najdes tam i diagnostiku a navody na montaz a demontaz pomalu celyho auta. opravdu tu stranku projdi!

Autor:  Đestroyer [ 11 led 2006 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Dik za rady ... takze to nejspis nema cenu kupovat :x
Neni to forum v anglictene doufam :wink:

Autor:  Dawe [ 11 led 2006 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Destroyer píše:
Dik za rady ... takze to nejspis nema cenu kupovat :x
Neni to forum v anglictene doufam :wink:


Doufas spatne.

Autor:  Con [ 14 led 2006 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mam vlastni nazor na toto... .. turbina T35 Garret. vykonejsi palivove cerpadlo.. pro pokus skusim napred distancni podlozku pod hlavu (motory mam 2) vstriky cossie nebo nissan ZX200, regulator tlaku paliva.. vetsi MAP senzor do 3,5baru... no a pak otazka co ukaze ECU jak se stim popere seriova .. nebo chipnuta.. popr budeme muset asi najit nekoho kdo ji dokaze nakrmit aby krmila ten motor jak ma..
no a prevodovka.. nez to tahat jendou napravou asi bude lepsi 4x4 :-D :roll: :twisted: :P

Autor:  Đestroyer [ 14 led 2006 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Con"]Mam vlastni nazor na toto... .. turbina T35 Garret. vykonejsi palivove cerpadlo.. pro pokus skusim napred distancni podlozku pod hlavu (motory mam 2) vstriky cossie nebo nissan ZX200, regulator tlaku paliva.. vetsi MAP senzor do 3,5baru... no a pak otazka co ukaze ECU jak se stim popere seriova .. nebo chipnuta.. popr budeme muset asi najit nekoho kdo ji dokaze nakrmit aby krmila ten motor jak ma..
no a prevodovka.. nez to tahat jendou napravou asi bude lepsi 4x4 :-D :roll: :twisted: :P[/quo

A jak dlouho ten motor vydrzi? A hlavne by to chtelo nekoho kdo to zrealizuje. :roll:

Autor:  m@rekR$ [ 14 led 2006 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

no, kdo to zrealizuje? No, prece posuk CON :-D Sam jsem na to zvedavej

Autor:  Con [ 16 led 2006 08:25 ]
Předmět příspěvku: 

Motory mam dva .. jeden ma 200PS uz po upravach.. ..skusim tu dekompresni podlozku.. a kdyz nic tak najdu jine pisty.. teoreticky bymohli jit z calibry.. no a pak co mi vrta hlavou jsou sodikove ventily.

Autor:  Đestroyer [ 16 led 2006 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Con píše:
Motory mam dva .. jeden ma 200PS uz po upravach.. ..skusim tu dekompresni podlozku.. a kdyz nic tak najdu jine pisty.. teoreticky bymohli jit z calibry.. no a pak co mi vrta hlavou jsou sodikove ventily.


Nezavodil si nahodou na letisti v Chrastanech? Mam za to ze to tam driv bylo kazdej ctvrtek od peti hodin. Pac nekdo tam vsechny nadrbaval s Escortem.

Autor:  angličák [ 16 led 2006 17:40 ]
Předmět příspěvku:  Cony

To 100% nebyl Cony, jeho autí je ještě ve stádiu přestavby...4x4 mu jezdí ještě v jiném autě...a motor odpočívá mimo vůz..jo, jo, ale až to dá dohromady, tak to bude peklo...doufám

Autor:  Đestroyer [ 16 led 2006 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to by me zajimalo kdo to mohl bejt. Vzdycky to tam odpichl div nestal na zadnich a hrozne mu tam neco piskalo - jestli turbo?

Autor:  O.S.L.I.K. [ 16 led 2006 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

mame tady par blaznu pro ktere neni nic nemozne:) hlavne Con, Anglicak, Futura a Dawe :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/