fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nový výfuk - celý
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=5099
Stránka 1 z 2

Autor:  Eiffel [ 08 bře 2006 15:36 ]
Předmět příspěvku:  Nový výfuk - celý

Chci vyhodit katalysator, protože ten co na autě je, je ještě originál a je v něm díra...

Mám 1.6 EFi rok 1991

Otázka zní. Je ještě za katalisatorem další lambda? Aby se mi v důsledku toho nesnížil výkon a nezvýšila spotřeba...

Je tam středový díl?
Sorry, ale ještě jsem to auto neviděl zespoda.
Na favoritu bzl katík a středový tlumič a pak až zadní...

Místo katíku půjde rezonator a koncový tlumič nechám v serii, ale půjde nový.
Zbytek trubek půjde nový...
Pokud by tam byl ještě středový tlumič, vadilo by ho vynechat?

Autor:  kupis [ 08 bře 2006 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

Lambda je pouze jedna a je přímo pod svodama, před katalyzátorem.
Zbytek vypadá takhle:

http://www.karosarske-dily.cz/img.asp?stiid=15922

Autor:  Šíša [ 08 bře 2006 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

Při vynechání středu stoupne dost hluk i s rezonátorem... Opačně když necháš střed a nahradíš konec třeba i jen trubkou, tak hluk stoupne nepatrně. Ověřeno v praxi, dva a půl roku jsem jezdil v kombinaci prázdnej kat+střed+místo kone jen tvarovaná trubka schodného průměru. Taky 1.6, ale fiesta.

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Při vynechání středu stoupne dost hluk i s rezonátorem... Opačně když necháš střed a nahradíš konec třeba i jen trubkou, tak hluk stoupne nepatrně. Ověřeno v praxi, dva a půl roku jsem jezdil v kombinaci prázdnej kat+střed+místo kone jen tvarovaná trubka schodného průměru. Taky 1.6, ale fiesta.


takže radíš místo katíku rezonator, středovej tlumič serie a laděný konec výfuku, aby se policajt nedivil, že tam není tlumič?

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

Mno, asi tak. Ikdyž osobně nevím, na co je rezonátor, respektive jestli je k něčemu dobrej mimo dělání zvuku.

Jinak pokavaď se nemýlím, tak střed na fordech je vlastně průchozí děrovaná trubka, tkže velkej odpor nedělá. Alespoň na fianách to tak je.

Až to budeš dělat, tak sundej nejdřív zadek(stejně máš asi ještě origo, takže tě flexa nemine - je to v celku střed a konec - musí se to řezat někde u nápravy) a zkus hluk(ještě ucpi ten děravej kat). Je možný, že to bude dunivý, protože ti bude potrubí končit pod podlahou a tam to chytá rezonance, ale při vyvedení, byť i jen provizorním ven se to zklidní.

Já mám teď děravej na escu právě ten střed(slušná tam díra je) a je to docela hlučné(ale zase na druhou stranu mám v autě jen jednu sedačku a volant). Takže to budu tak za měsíc dělat a plánuju tam nechat kat(jsem nějak na ekologii :oops: a bez něj mi to smrdí mnoo...) střed a konec nějakej vývod.

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Mno, asi tak. Ikdyž osobně nevím, na co je rezonátor, respektive jestli je k něčemu dobrej mimo dělání zvuku.

Jinak pokavaď se nemýlím, tak střed na fordech je vlastně průchozí děrovaná trubka, tkže velkej odpor nedělá. Alespoň na fianách to tak je.

Až to budeš dělat, tak sundej nejdřív zadek(stejně máš asi ještě origo, takže tě flexa nemine - je to v celku střed a konec - musí se to řezat někde u nápravy) a zkus hluk(ještě ucpi ten děravej kat). Je možný, že to bude dunivý, protože ti bude potrubí končit pod podlahou a tam to chytá rezonance, ale při vyvedení, byť i jen provizorním ven se to zklidní.

Já mám teď děravej na escu právě ten střed(slušná tam díra je) a je to docela hlučné(ale zase na druhou stranu mám v autě jen jednu sedačku a volant). Takže to budu tak za měsíc dělat a plánuju tam nechat kat(jsem nějak na ekologii :oops: a bez něj mi to smrdí mnoo...) střed a konec nějakej vývod.


vzhledem k tomu, že katalisator mám původnmí, tak svojí funkci stejně neplní. Rezonator by měl usměrňovat tlakový vlny a proudění vzduchu stejně jako to dělá ten kat.

mě něco rezonuje pod podlahou, jakoby to byl nějakej plech a dělá to takovej drnčivej zvuk, není to příjemný...

každopádně teda nechám střed serii a dozadu půjde novej laděnej...

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

OK, já ho mám nastěstí funkční, bo auto nesmrdí jak když jsem ho na fianě zrušil. ALe třeba je to je subjektivní dojem.

Jinak to drnčení pod podlahou je znýmý jev. A nejčastěji se to objěvuje v nějaké rychlosti. Lokalizace je jasná: s největší pravděpodobností se bude jednat o utrženej žáruvzdornej štít(nějakou jeho část). Jedná se o hliníkový sendvič, kterej je přichycenej zvláštníma plechovýma matkama k podlaze. A velmi rád se trhá/praská/orve o sníh. Takže si pod to lehni, najdi tu volnou část(to poznáš, jako tvrdší alobal mezio výfuckem a podlahou, různě profilovanej) a buď jí z5 přidělej(ale ty matky asi jen tak nepovolíš, bo je to divný plechový vazmekt :evil: ) a nebo tu dotyčnou část urvy a vyndej z pod auta. Drnčení přestane

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
OK, já ho mám nastěstí funkční, bo auto nesmrdí jak když jsem ho na fianě zrušil. ALe třeba je to je subjektivní dojem.

Jinak to drnčení pod podlahou je znýmý jev. A nejčastěji se to objěvuje v nějaké rychlosti. Lokalizace je jasná: s největší pravděpodobností se bude jednat o utrženej žáruvzdornej štít(nějakou jeho část). Jedná se o hliníkový sendvič, kterej je přichycenej zvláštníma plechovýma matkama k podlaze. A velmi rád se trhá/praská/orve o sníh. Takže si pod to lehni, najdi tu volnou část(to poznáš, jako tvrdší alobal mezio výfuckem a podlahou, různě profilovanej) a buď jí z5 přidělej(ale ty matky asi jen tak nepovolíš, bo je to divný plechový vazmekt :evil: ) a nebo tu dotyčnou část urvy a vyndej z pod auta. Drnčení přestane


dělá to na pětku v 80 ;-)

ale nemám zdviž na auto :(

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, jako když řachtá plech :lol:

Zdvyž nepotřebuješ, stačí nějakej slušnej hever - já mám za 500,- ten červenej pojízdnej na čtyřech kolečkách odněkud z Makra/OBI a když chci zvednou auto hodně, jak to zvednu za místo, kde je přišroubován držák ramene do kastle(je to cirka 40 - 50cm od prahu uvnitř auta, za motorovou přepážkou, na nosník přišroubované(prostě poslední šroub od boku auta, co drží držák ramene)) a to jsou pak obě kola na příslušné straně ve vzduhu a dá se pod tím dělat(maximálně si hodíš pro jstotu něco pod kola, kdyby to chtělo spadnout.

Ten kryt sundáš jednoduše, jak říkám, je to trvdší alobalovej sendvič. Možná tak nůžky na plech, kdyby nešli povolit matky. Ale kdyby jsi si ho tan chtěl nechat, atk už to bude chtít zvednout a vymyslet, jak ho přidělat z5.

POZN: zde naznačené zvedání auta jen na vlastní nebezpečí!! :twisted: (ikdyž takhle zvedám již třetího forda a ok)

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Jj, jako když řachtá plech :lol:

Zdvyž nepotřebuješ, stačí nějakej slušnej hever - já mám za 500,- ten červenej pojízdnej na čtyřech kolečkách odněkud z Makra/OBI a když chci zvednou auto hodně, jak to zvednu za místo, kde je přišroubován držák ramene do kastle(je to cirka 40 - 50cm od prahu uvnitř auta, za motorovou přepážkou, na nosník přišroubované(prostě poslední šroub od boku auta, co drží držák ramene)) a to jsou pak obě kola na příslušné straně ve vzduhu a dá se pod tím dělat(maximálně si hodíš pro jstotu něco pod kola, kdyby to chtělo spadnout.

Ten kryt sundáš jednoduše, jak říkám, je to trvdší alobalovej sendvič. Možná tak nůžky na plech, kdyby nešli povolit matky. Ale kdyby jsi si ho tan chtěl nechat, atk už to bude chtít zvednout a vymyslet, jak ho přidělat z5.

POZN: zde naznačené zvedání auta jen na vlastní nebezpečí!! :twisted: (ikdyž takhle zvedám již třetího forda a ok)


já se na to podívám

Autor:  MART.IN [ 09 bře 2006 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Koukni pod auto, v místě před zadním levým kolem. Ten plech je vidět. Vem za něj a když bude volně viset (ležet na potrubí), je to tim krytem, pak to můžeš v klidu nechat až bude teplo.

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

To není tak jednoznačné, bo ten plech(-> žárovzdorný štít) je natažen už od katíku až po konec a z několika částí. Takže musí pod celé auto a zkontrolovat všechny kousky. Pokavaď ho někdo má už jen vzádu, tak ostatní části jou již odstraněny. Nějčastěji se dávají přední části pryč, když se musí opravit např kulisa řazení, nebo vyměnit lanovody ruční brzdy, bo to dělat s tím nasazeným/přidělaným krytem je docela "voser"

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

děkuju moc za rady, hned jak to půjde vlezu pod auto, do toho sněhu se mi moc nechce ;-)

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ty woe, prej sněhu :lol: Tam u vás v Praze ho moc není, ale já tady dělám auto už měsíc v závějích, to je potom teprva prdel :evil:

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Ty woe, prej sněhu :lol: Tam u vás v Praze ho moc není, ale já tady dělám auto už měsíc v závějích, to je potom teprva prdel :evil:


nejsem moc rád zadělanej ;-)

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, Oskarky - teda vlastně Vodafonky musej bejt čistý :lol: - JOKE -

Taky bych nedělal, kdybych nemusel/nechtěl

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Jj, Oskarky - teda vlastně Vodafonky musej bejt čistý :lol: - JOKE -

Taky bych nedělal, kdybych nemusel/nechtěl


jakpak víš že vodafon? Jsi z fora?

Autor:  Šíša [ 09 bře 2006 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ale jo, taky občas lezu na TF a kdo by neznal Eiffela(a tvé fotky z pordejny/jen)

Výhoda práce jako admin sítě :twisted:

Autor:  Eiffel [ 09 bře 2006 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Ale jo, taky občas lezu na TF a kdo by neznal Eiffela(a tvé fotky z pordejny/jen)

Výhoda práce jako admin sítě :twisted:


Admin prodejny :lol:

Jo a jinak díky za ty tipy, nebudu to tady zasírat OT

Snad jen, víte někdo jakej maj průměr ty trubky?

Autor:  futura [ 09 bře 2006 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim 51-52 mm.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/