fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Snízeni hlavy
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=5572
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 16 dub 2006 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Snízeni hlavy

Potreboval bych radü mam v haji tesneni pod hlavou a kdyz uz ji budu sundavat tak bych ji chtel snizit a rapidne mam v palnu tak o 2mm co vy na to? zacinam se bat ze to bude hodne.

Autor:  wwollff [ 16 dub 2006 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

Být tebou, tak se na to vybodnu.
Maximálně ji vzít na magnetku, kde ti srovnají případné nerovnosti v setinám mm, ale víc bych s tím nedělal.

Autor:  Dawe [ 17 dub 2006 01:26 ]
Předmět příspěvku: 

2 mm ?

MALO !

Vem to vo centak !






tagy uz zase ? :roll:

Autor:  sedloň [ 17 dub 2006 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

:smt038 :smt023

Autor:  Lukas1 [ 17 dub 2006 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli máš dost peněz na nákup 102 oktanovýho benzínu za cenu kolem 50 Kč za litr tak jí o 2 mm klidně vem. Možná ti to přidá i 3 koně. Při nejepšim to ale stejně nenastartuješ, protože se ti opřou ventily o písty.
Pokud jseš nucenej hlavu sundat, tak ji dej tak o 0,3 - 0,4mm, pozvedneš tím kompresi k 10 aniž by tý 1,4 ublížil a zvedneš lehce účinnost na 95okt benzín. Na výkonu to nepoznáš, ale na spotřebě jo.

Autor:  zdenal8 [ 18 dub 2006 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nedavno sem sundaval hlavu taky z 1,4 motoru. A o dva milimetry bych jí určitě nesnižoval. Moc materiálu na braní tam teda neni. Špíš žádnej. Já osobně bych jí nesnižoval vůbec.

Autor:  Návštěvník [ 18 dub 2006 16:08 ]
Předmět příspěvku:  .

hele sme ve foru tuning a ne hele babicko kup chleba a nezakopni o kaminek na chodniku.... :evil:

ste .....
dam plastelinu na valec a uvidim o kolik ji ventil zmackne a budu tudiz vedet o kolik to muzu seknout ne?.... potrebuju to snizit o takovou hodnotu aby to motor vydrzel aspon 1000km... vic neni potreba nekde to dam na boudu nebo do stromu... pak vam poslu video at se porad nekoukate na zpravy na nove kde ukazujou jak se naky fene narodilo 10 stenatek..... :-D

ale ten 1,5 je realnej ne ???

Autor:  Charlie [ 18 dub 2006 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

no když chceš mít výkoný auto tak proč si nekoupíš něco silnějšího a kupuješ si 1.4? :roll:

Autor:  zdenal8 [ 19 dub 2006 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Takovejch už tu bylo, co se mu tohle snažili vysvětlit.

Jo a neni to zbytečná práce, když to chceš jenom na 1000 kilometrů. Víš co bude jenom stát práce na frézce a na brusce.

Autor:  Šíša [ 19 dub 2006 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

vzal bych to pilníkem tak o 1.5mm. Ale musíš to pořádně upnout do svěráku a srovnat polohu pomocí zednické vodováhy do obou rovin, aby to bylo rovné.

Pilník nějakej novej, zaskoč alespoň do Baumaxu, řekl bych střední hrubost. Při pilování používej celou délku pilníku, hezky plynule, žádné zbrklosti. A případně si to nech při pilování ofukovat stlačeným vzduchem(když nebude kompresor stačí silnější vysavač, hadici dáš do výfuku(vysavače). ALE POZOR: vysavač před tím vyčisti, ať ti tam nefouká bordel)

Kolik si ubral kontroluj klasika metrem, stačí nějakej slušněj(ale vážně slušnej, né nějakej ovrklanej/opotřebovanej) svinovací.

Trošku práce, ale vyděl bych to tak po dvou dnech hotový, takže když na to vlítneš v Pá večer(sundáš hlavu), tak v Ne večer můžeš skládat a testovat.

Když to vezmeš o 1 - 1.5mm tak se nic neděje, je to Ford

:-D

Autor:  wwollff [ 19 dub 2006 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Koukám že Šíša dostal taky básnický střevo k Velikonocům místo vajec :-D

Autor:  Návštěvník [ 19 dub 2006 11:48 ]
Předmět příspěvku:  .

hosi s vama je to tezky ja nechapu proc si kupujete primalex na vymalovani baraku.... si rovnou kup novej na klic ne? to je ukazka 40% ............... z vas... :evil:

hele nechapu proc si na esco davate krudla... si kup evo 9 a budes to mit v zakladu ne? a rovnou z karbonu.... :evil: :evil: :evil: :evil:


tak vo kolik se to sakra snizuje? ma s tim tady nekdo zkusenosti nebo tady zachvilku budu nejchytrejsi ja??? :D no srovnani a.... me bude stat 40kc.... takze asi tak....


jo a na www.basnikjehlupak.cz muzete psat ty vase srance..... ;-)

Autor:  Šíša [ 19 dub 2006 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ale ale... Princip je někde jinde.

Chtělo se ti naznačit, že dělat tohle u tohoto motoru je čistě jen a jen vyhozenej peníz. A že nebude malej, bo snižování/rovnání hlavy a následné investice se počítají min na několik tisíc, řekl bych, že když to chceš udělat porádně, tak přez 10tis určo.
Tenhle motor je snad ještě CFI a už sám o sobě by měl býti na svém maximu(dlouhodobém).

To už by bylo lepší pořídit 1.6CVH, tam máš daleko slušnější rezervu a komplet motor s elektrykou tě vyjde na nějakejch 5tis(možná jsem i přestřeli), má v základu 105PS a když si s ním pohraješ, tak z něj uděláš slušnýho draka, bo tyhle motory dost dlouho jezdili ve Fiesta Cupu, tudíž asi to něco znamená.

Prostě zhrnuto: snažili se ti poradit, aby jsi se na to vykakal, ztráta peněz a času obrovská a přínos žádný, nebo mizivý. A taky záleží, jaký obrázek mají uživatelé o tobě, bo některé tvé předešlé příspěvky/dotazy dříve byly velmi k pousmání...
Takže je to o tom, jaké jsou obě strany :D

Autor:  Charlie [ 19 dub 2006 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

tagy01 píše:
hosi s vama je to tezky ja nechapu proc si kupujete primalex na vymalovani baraku.... si rovnou kup novej na klic ne? to je ukazka 40% ............... z vas... :evil:



jo a na www.basnikjehlupak.cz muzete psat ty vase srance..... ;-)


Tak já bych si ten primalex klidně koupil ale rozhodně bych s ním nevymalovával nějakou kulničku a nedělal z ní obrouvskou vilu.Prostě si uvědom že z hovna bič neupleteš :evil:

Autor:  angličák [ 19 dub 2006 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Zcela souhlasím se Šíšou, nechápu proč vrážet prachy do 1.4 když finančně efektivnější je instalovat originál silnější motor od Forda (1.6, 1.8, 2.0). Každý tuning slabého motoru zákonitě rapidně sníží životnost.
V jádru snížit hlavu o 1.5 mm není nic děsivého,ale nechápu jak masivní zlepšení od toho čekáš? Uvědomuješ si že snižením hlavy sice zvýšíš kompresní poměr, ale zmenšíš objem, takže zvýšení výkonu (které asi očekáváš) bude minimální a jiné bláboly...
A na závěr, nevím na co se ptáš, když vlastně nic nechceš slyšet , nechci mluvit za sebe a pět sebechvalozpěvy, ale myslím že dost lidí z nás vidělo Escorta i jinak, než zpoza volantu a když něco napíšou, tak to netahaj z nosu.

Autor:  zdenal8 [ 20 dub 2006 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

Teď mám jednu hlavu z 1,4 sundanou ve sklepě. A 1,5 milimetru se z toho podle mě vzít nedá. Tolik materiálu na braní tam ani neni. Mezi hranou tý hlavy a spodním okrajem sacího ventilu je tak 1 mm.

tagy01
Pokud tě to ale tak moc zajímá, tak ti to můžu proměřit přesně. Každopádně na odměření pomocí modelíny, jak už si tu prezentoval bych moc nespoléhal.

Autor:  zdenal8 [ 21 dub 2006 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Takže mezi pístem a ventilem mám na prvním válci vůli 2,62 mm. Samozřejmě ta vůle nebude ve všech 4 válcích stejná, protože se mi nezdá, že na těch dílech bude tak velká přesnost. Předpokládám, že se ta vůle bude lišit i mezi motorama stejného typu. Takže bych tam předpokládal vůli cca 2,4 mm aby byla rezerva. Stejně se mi to nezdá moc materiálu na braní. Navíc nějakej ten milimetr vůle by tam měl zůstat. Takže se mi to snižování zdá jako moc práce s žádnym efektem.

Autor:  Lukas1 [ 21 dub 2006 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

To Zdenal8: Jen pro informaci, 2,6mm tam je, de jen o to, že když je píst v horní úvrati, tak jsou v jisté fázi otevřeny oba ventily, jak sací tak výfukovej. Říká se tomu překřížení v horní úvrati, a u normálních vaček bývá v tomto okamžiku zdvih ventlilů mezi 1-1,5mm(u sportovních až kolem 3mm) tudíž vůle je daleko menší. Místo pod ventily se prakticky nedá změřit ani modelínou, protože při otáčkách, kterých dosáhnete nelze zaručit 100% naplnění hydroštelů.

Autor:  zdenal8 [ 24 dub 2006 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tahle vůle je měřená v horní úvrati při otevřeném ventilu. Měřil sem to hodinkama s přesností 0,01 mm. Extra na hlavě a extra na pístu. Plus těsnění. Ale jak sem psal nebude to určitě na všech čtyřech válcích stejný. No prostě moc místa tam neni, takže nějaký snižování hlavy o 1,5 mm nepřichází v úvahu. Maximálně přeprášit o pár stovek. No podle mě zbytečná práce.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/