fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Delší šrouby na kola pro podložky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=6493
Stránka 1 z 2

Autor:  Kashak [ 05 črc 2006 08:09 ]
Předmět příspěvku:  Delší šrouby na kola pro podložky

Zdarec, lidi nemáte někdo návod jak vyměnit v brzdách v předu i v zadu šrouby v brzdách abych tam mohl narvat podložky?? Díky za odpovědi.

Autor:  mrazik [ 08 črc 2006 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Normálně vyklepat, co jsem slyšel, nejde to tak špatně.

Autor:  PH [ 08 črc 2006 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

To, co trci z kotouce (bubnu) jsou stefty, to co se sroubuje do diry, srouby...
stefty proste vymlatis ven hrubsi silou :wink:

Autor:  Návštěvník [ 20 črc 2006 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a jak je mám vymlátit zepředu kdyz ta hlava naráží do zadu.
Nemá se to ve předu stáhnout stahovákem??

Autor:  Návštěvník [ 20 črc 2006 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a jak je mám vymlátit zepředu kdyz ta hlava naráží do zadu.
Nemá se to ve předu stáhnout stahovákem??

Autor:  futura [ 20 črc 2006 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

Na vymlaceni vepredu se musej sundat kotouce, na tehlici vepredu kde je drzak brzdy je takovy vykousnuti a tam steft na nic nenarazi a da se vyndat. Jinak tluceni dobry nejdriv zastrikat vzadu ten tisicihran steftu a tlouct pres castecne nasroubovanou matku, aspon to zakladni uvolneni. Samozrejme pouziti mirnejsich prostredku je chvalyhodny a setrnejsi hlavne k lozisku. Ono vydrzi, ale nadseny asi neni.

Autor:  Pajas [ 01 lis 2006 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Cauky je tady jeste jedna moznost muzes koupit podlozky typu C ktere pridelas normalne na origo stefty a stahnes tu podlozku jednema matkama a na ty podlozce jsou jeste jedny stefty se stejnou rozteci a na to pridelas teprve kolo. Mam je na svym escu a zadnej problem.

Autor:  Ovosh [ 06 pro 2006 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,můžete mi prosím napsat, kde se dají sehnat podložky pod kola na Escorta MK VII kombi? Chtěl bych tak 20mm široké... Moc dík... (ovosh@centrum.cz)

Autor:  PH [ 10 pro 2006 02:58 ]
Předmět příspěvku: 

tak treba u me ,-)) Jestli bys je chtel, tak pisni... je vicero variant.

Autor:  Fíkus [ 26 srp 2007 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Takze,moc se v tomhle nevyznam a chtel bych kola decentne povysunout ven. Muzete me do toho nekdo trochu zasvetit? Jak mam zmerit jak siroky podlozky..? To se prodava v baleni rovnou s delsima steftama? Pripadne esi muzete nekdo napsat vic o tech podlozkach typu C?

Autor:  Fíkus [ 26 srp 2007 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Pajas píše:
Cauky je tady jeste jedna moznost muzes koupit podlozky typu C ktere pridelas normalne na origo stefty a stahnes tu podlozku jednema matkama a na ty podlozce jsou jeste jedny stefty se stejnou rozteci a na to pridelas teprve kolo. Mam je na svym escu a zadnej problem.


Takze esi sem to dobre pochopil,tak z toho bubnu pak trci 8 steftu? Jen mi nejde do hlavy kam ty 4 prebyvajici schovas pri nasazovani kola..?

Autor:  crazyape [ 26 srp 2007 23:57 ]
Předmět příspěvku: 

Mam takovej dotaz, tady pisete ze to jde v pohode vyklepat ven. Neni to trosku blbost??? Dyt na tom drzi kolo tak to kua musi drzet poradne ne?

Autor:  milos.l [ 27 srp 2007 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

jenze ten steft se vytlouka dovnitr... tim ze utahnes kolo to vsechno stahnes, tzn hlava steftu, naboj kola, kotouc, kolo, matka

takze blbe receno ten steft tam staci tak nalisovanej aby se ti neprotocil pri utahovani

kolo by melo bejt nasazeny na stredovy dire, a vsechny sily prenaset dosedaci plocha, ten sroub tam neni na strih ale jen na tah

a vono ty sily na to kolo nejsou zas tak strasny... kdyz vezmes treba zadni kolo... to sice na naboji drzi 4ks M12x1,5 na rozteci 108, ale na napravu je to cely pridelany 4ks M10 (pevnostni) na podstatne mensi dosedaci plose, a to tam pusobi vetsi sila - je to vic vylozeny

stejne jako ford predepisuje utahovat kola 100Nm, zatimco vetsina z nas to utahuje podstatne vic... ikdyz v pneuservisu kde mi menej kola to utahne utahovackou min, a pak momentakem dotahne... jde taky o to aby to povolil slabsi clovek nebo zenska

Autor:  Plazák [ 27 srp 2007 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

crazyape - kolo je přece dotažené matkou,ten šteft by tam teoreticky mohl být úplně volně.Když dotáhneš matku,šteft se nemůže zpátky pohnout,drží za hlavu,ne tím nalisováním.

Autor:  crazyape [ 27 srp 2007 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za vysvetleni, po 3 pivech me to nejak nedoslo ze ten steft je nalisovanej ze vnitr :D

Autor:  Kejml [ 27 srp 2007 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Pajas píše:
Cauky je tady jeste jedna moznost muzes koupit podlozky typu C ktere pridelas normalne na origo stefty a stahnes tu podlozku jednema matkama a na ty podlozce jsou jeste jedny stefty se stejnou rozteci a na to pridelas teprve kolo. Mam je na svym escu a zadnej problem.

Čau Pajas,
napiš prosím odkaz, jestli znáš, kde se dají objednat... Díky. A jaká je šířka podložky, aby se matky dobře schovaly, abych mohl kolo pěkně přirazit k podložce? :shock:

Autor:  PumaDedek [ 12 zář 2007 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Podložky

:-D Já jsem měl tyto podl.Předek-2cm a zadek 3

Nyní jsem,zakoupil jiné alu z menším ET.
Obrázek
Zadní část,se dá rozšířit i spůsobem,který popisují v AUTOSPORT a Tuning, str.77..je to méně finančně náročné... :smt026
TADY ADRESA NA VÝROBCE-podložek pod kola
http://www.kanetuning.cz/?dokument=kata ... orieid=139

Autor:  Tomas20 [ 12 zář 2007 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jak zjistim jakou sirku podlozek muzu dat aby mi to potom nikde nedrelo a nenarazelo? Mam kola s ET 38.

Autor:  PumaDedek [ 12 zář 2007 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

:-D Na předku,min 2cm,aby se schovaly šrouby,tam je to jednoduší protože při zátěži se trochu ramena zavírají do A.Na zadek,nejjednoduší= zatížit co nejblíž k lemům a jednoduše změřit. Záleží taky,jestli maš sport.podvozek=kratší krok perování-tvrdší...šíře gum atd...
Rozšíření zadní nápravy,bych určo řešil,jak popisujou v AUTOTUNINKU na str 77. :-D

Autor:  Kejml [ 12 zář 2007 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

PumaDedek píše:
:-D Na předku,min 2cm,aby se schovaly šrouby,tam je to jednoduší protože při zátěži se trochu ramena zavírají do A.Na zadek,nejjednoduší= zatížit co nejblíž k lemům a jednoduše změřit. Záleží taky,jestli maš sport.podvozek=kratší krok perování-tvrdší...šíře gum atd...
Rozšíření zadní nápravy,bych určo řešil,jak popisujou v AUTOTUNINKU na str 77. :-D


A v kerém čísle to popisujou...?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/