fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 02:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1,6 XR3i
PříspěvekNapsal: 17 srp 2006 23:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2006 21:57
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha
Zdravím pánové,
zkoušel někdo z vás už dělat něco s motorem 1,6 z xr3i mk4 čili LRB?
Jde u tohoto motoru ještě získat nějakého toho poníka navíc? díky

_________________
Ford Escort mkIV XR3i rv88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 18:19 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
asi takle jde ale hodne tezko, spis obnovit tech 90 co tam ma byt... jinak samo ze vyfuck (komplet i se svody) neco malinko prida, filtr atd. Ale pocitej potom co kun u atmo motoru tisic kc....Zkusit sehnat spise XR3i 1.6 105 koni... jo a ten tvuj K-Jetronic s tim nikdo moc neumi... i anglicak se toho bal jak cert krize... nebo anglan opla?:D

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2006 10:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2006 21:57
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha
O.S.L.Í.K. píše:
asi takle jde ale hodne tezko, spis obnovit tech 90 co tam ma byt... jinak samo ze vyfuck (komplet i se svody) neco malinko prida, filtr atd. Ale pocitej potom co kun u atmo motoru tisic kc....Zkusit sehnat spise XR3i 1.6 105 koni... jo a ten tvuj K-Jetronic s tim nikdo moc neumi... i anglicak se toho bal jak cert krize... nebo anglan opla?:D



Jenže já mám 1,6 105hp :-D

_________________
Ford Escort mkIV XR3i rv88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2006 11:30 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
ja myslel ze mas ten od Wildy? ne?

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 10:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2006 21:57
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha
O.S.L.Í.K. píše:
ja myslel ze mas ten od Wildy? ne?


No a ten by měl mít 105hp,pokud nebyl měněnej, je to v techničáku a i na tom motoru kdysi bejval nápis XR3i...je to matně vidět.

_________________
Ford Escort mkIV XR3i rv88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 20:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Typ motoru se dá lehce poznat podle vstřikování.
KE-Jetronic je 66kW
K-Jetronic je 77kW
EFI asi nemáš.
Někde se to tu už řešilo a obrázky obou motorů jsou tu i s popisy. K-Jetronic má o már dílů víc a je méně "ekologičtější" než KE-Jetronic, ale dá s o tom pochybovat.
V techničáku může být ledacos a taky to pak může dělat problémy na TK. Já mám v TP 77kW a přitom tam je KE-Jetronic 66kW - hold né každej technik dobře vidí...
Snad jsem to nepopletl :-D
Nebo sem dej fotku motoru a hned se do dozvíš.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 20:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2006 21:57
Příspěvky: 9
Bydliště: Praha
Tak tady to je :-D (doufám, že je to k-jetronic)

Obrázek

_________________
Ford Escort mkIV XR3i rv88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 23:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
tak bych řekl k jetronic protože to nemá žadnou řj.jaký že to maš rv??

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 18:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Pravda. Elektronika není a je regulátor přídavného paliva, který KE-Jetronic nemá.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 03:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 zář 2006 21:31
Příspěvky: 27
Bydliště: žatec
Kluci podle čeho všeho se dá poznat jestli to je XR3i motor??docela by mě to zajímalo...

_________________
Ford Orion 1,4,cfi cl r.v. 91
original RS plasty,laďák,elektrony,šíbr,central...
Opel Astra 2,0 16v fsir.v.95
original GSI plasty, rámus,trony,klimoška a tak no..
Škoda Octavia 1,9 tdi r.v.2003
minulost..
Vw Bora 1,9 tdi 110kw r.v. Aktuálně:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 18:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat.
S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu...
Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2007 01:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2005 13:18
Příspěvky: 41
Bydliště: Rajhrad
to je sice pěkný že tam hodíš 1.8 ale nedostaneš to nikdy na papíry
a co se týká zvyšování výkonu tak u těhlech motorů to nemá cenu investice sou tak šílené že je lepší si kopit rovou RS 1.6 motor s turbem

_________________
Peugeot 306 1.9TD 66kW 97
Ford Escort XR3i 75kW 90
Ford Puma 1.7 VTC 92kW 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2007 03:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Ono v podstate jakekoliv upravy ke zvyseni vykonu nejsou povolene, jen to neni tak moc videt.

Hlavne kdyz zvysovat vykon, tak az po GO motoru... takova shozena hlava, ostrejsi vacka, vyfuk + svody, sportovni vlozka filtru (konus tam proste nedas) daji taky par poniku nahoru.

RS turbo je sice pekna vec, ale docela rarita, navic takovy repas turba taky neni zadarmo a do papiru ho nedas tak jako tak. Cely RS v dobrem stavu se da sehnat tak za 100k

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 23:42 
Offline
Nováček

Registrován: 22 úno 2007 01:29
Příspěvky: 4
Bydliště: Ústí nad Labem
na první pohled je to jasně 77kW verze ale když se mrknu na svody, jsou z verze 66kW s katíkem (ted je otázka jestli nemáš výfuk s katíkem z 66kw verze a motor 77kw :-) takovou patlačku :-)
Mám oba motory na srovnání

_________________
Ford Escort XR3i red 66kw kat (2/89)
Ford Escort XR3i white 77kw (8/88)
Škoda Octavia RS white (3/2003)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 01:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Je fakt, ze na 77kW jsou svody trosku jinak, ale kat to muze mit taky, jen nerizeny a tim padem bez Lambdy

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1,6 XR3i
PříspěvekNapsal: 20 čer 2012 22:53 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2012 22:20
Příspěvky: 4
Dobrý den,
Taky sem si pořídil XR3i rv 1988, KE-Jet. 66 kW. Přitom když vemu jiný auto s 66 kW a v srovnatelné váze, přijde mi, že mám silnější. otáčkoměr mám z nepochopitelných důvodů pod nulou a když motor běží, ukazuje to 0 otáček :D. Když vytáčim motor do koma, tak jde blízko k 7 tis. To mi jako Escort točí v reálu 8 ooo? Zvuček pěknej. Kdybych měl lepší aparát, nahraju sem zvuk.

A ještě jedna delikátnost. Dokázala by se sehnat převodovka na něj?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1,6 XR3i
PříspěvekNapsal: 21 čer 2012 16:57 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
prevodovka je na kazdem rohu... to neni takovej problem. 8tisic bych rekl, ze netoci...

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2012 17:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
PH píše:
xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat.
S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu...
Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i)


A co se s tim EFI da delat? Me stoji na dvore a ceka na novou vanu a odstraneni koroze z karoserie. Uz jsem se parkrat docetl, ze se da ladit, ale nikdo zatim mi nerekl cim a co :D

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1,6 XR3i
PříspěvekNapsal: 21 čer 2012 22:15 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Vacka, klapka, portovat hlavu a tak...

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1,6 XR3i
PříspěvekNapsal: 21 čer 2012 23:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 zář 2006 21:31
Příspěvky: 27
Bydliště: žatec
To se přeci nemůže v dnešní době vyplatit..ceny benzínu sou tak vysoko ,že by si jezdil pořád tankovat při takových úpravách...a ještě to bude stát baťoh a práci to sehnat..

_________________
Ford Orion 1,4,cfi cl r.v. 91
original RS plasty,laďák,elektrony,šíbr,central...
Opel Astra 2,0 16v fsir.v.95
original GSI plasty, rámus,trony,klimoška a tak no..
Škoda Octavia 1,9 tdi r.v.2003
minulost..
Vw Bora 1,9 tdi 110kw r.v. Aktuálně:)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz