fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor 1,6 XR3i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=6953
Stránka 1 z 2

Autor:  Mad Chick [ 17 srp 2006 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Motor 1,6 XR3i

Zdravím pánové,
zkoušel někdo z vás už dělat něco s motorem 1,6 z xr3i mk4 čili LRB?
Jde u tohoto motoru ještě získat nějakého toho poníka navíc? díky

Autor:  O.S.L.I.K. [ 20 srp 2006 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

asi takle jde ale hodne tezko, spis obnovit tech 90 co tam ma byt... jinak samo ze vyfuck (komplet i se svody) neco malinko prida, filtr atd. Ale pocitej potom co kun u atmo motoru tisic kc....Zkusit sehnat spise XR3i 1.6 105 koni... jo a ten tvuj K-Jetronic s tim nikdo moc neumi... i anglicak se toho bal jak cert krize... nebo anglan opla?:D

Autor:  Mad Chick [ 21 srp 2006 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

O.S.L.Í.K. píše:
asi takle jde ale hodne tezko, spis obnovit tech 90 co tam ma byt... jinak samo ze vyfuck (komplet i se svody) neco malinko prida, filtr atd. Ale pocitej potom co kun u atmo motoru tisic kc....Zkusit sehnat spise XR3i 1.6 105 koni... jo a ten tvuj K-Jetronic s tim nikdo moc neumi... i anglicak se toho bal jak cert krize... nebo anglan opla?:D



Jenže já mám 1,6 105hp :-D

Autor:  O.S.L.I.K. [ 21 srp 2006 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

ja myslel ze mas ten od Wildy? ne?

Autor:  Mad Chick [ 22 srp 2006 10:15 ]
Předmět příspěvku: 

O.S.L.Í.K. píše:
ja myslel ze mas ten od Wildy? ne?


No a ten by měl mít 105hp,pokud nebyl měněnej, je to v techničáku a i na tom motoru kdysi bejval nápis XR3i...je to matně vidět.

Autor:  nicus [ 22 srp 2006 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

Typ motoru se dá lehce poznat podle vstřikování.
KE-Jetronic je 66kW
K-Jetronic je 77kW
EFI asi nemáš.
Někde se to tu už řešilo a obrázky obou motorů jsou tu i s popisy. K-Jetronic má o már dílů víc a je méně "ekologičtější" než KE-Jetronic, ale dá s o tom pochybovat.
V techničáku může být ledacos a taky to pak může dělat problémy na TK. Já mám v TP 77kW a přitom tam je KE-Jetronic 66kW - hold né každej technik dobře vidí...
Snad jsem to nepopletl :-D
Nebo sem dej fotku motoru a hned se do dozvíš.

Autor:  Mad Chick [ 22 srp 2006 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady to je :-D (doufám, že je to k-jetronic)

Obrázek

Autor:  Tony [ 22 srp 2006 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

tak bych řekl k jetronic protože to nemá žadnou řj.jaký že to maš rv??

Autor:  nicus [ 23 srp 2006 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Pravda. Elektronika není a je regulátor přídavného paliva, který KE-Jetronic nemá.

Autor:  Jurry [ 31 pro 2006 03:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kluci podle čeho všeho se dá poznat jestli to je XR3i motor??docela by mě to zajímalo...

Autor:  PH [ 31 pro 2006 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat.
S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu...
Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i)

Autor:  lion [ 07 led 2007 01:21 ]
Předmět příspěvku: 

to je sice pěkný že tam hodíš 1.8 ale nedostaneš to nikdy na papíry
a co se týká zvyšování výkonu tak u těhlech motorů to nemá cenu investice sou tak šílené že je lepší si kopit rovou RS 1.6 motor s turbem

Autor:  PH [ 10 led 2007 03:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ono v podstate jakekoliv upravy ke zvyseni vykonu nejsou povolene, jen to neni tak moc videt.

Hlavne kdyz zvysovat vykon, tak az po GO motoru... takova shozena hlava, ostrejsi vacka, vyfuk + svody, sportovni vlozka filtru (konus tam proste nedas) daji taky par poniku nahoru.

RS turbo je sice pekna vec, ale docela rarita, navic takovy repas turba taky neni zadarmo a do papiru ho nedas tak jako tak. Cely RS v dobrem stavu se da sehnat tak za 100k

Autor:  BobbyWell [ 08 bře 2007 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

na první pohled je to jasně 77kW verze ale když se mrknu na svody, jsou z verze 66kW s katíkem (ted je otázka jestli nemáš výfuk s katíkem z 66kw verze a motor 77kw :-) takovou patlačku :-)
Mám oba motory na srovnání

Autor:  PH [ 09 bře 2007 01:45 ]
Předmět příspěvku: 

Je fakt, ze na 77kW jsou svody trosku jinak, ale kat to muze mit taky, jen nerizeny a tim padem bez Lambdy

Autor:  NecroNick [ 20 čer 2012 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

Dobrý den,
Taky sem si pořídil XR3i rv 1988, KE-Jet. 66 kW. Přitom když vemu jiný auto s 66 kW a v srovnatelné váze, přijde mi, že mám silnější. otáčkoměr mám z nepochopitelných důvodů pod nulou a když motor běží, ukazuje to 0 otáček :D. Když vytáčim motor do koma, tak jde blízko k 7 tis. To mi jako Escort točí v reálu 8 ooo? Zvuček pěknej. Kdybych měl lepší aparát, nahraju sem zvuk.

A ještě jedna delikátnost. Dokázala by se sehnat převodovka na něj?

Autor:  O.S.L.I.K. [ 21 čer 2012 16:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

prevodovka je na kazdem rohu... to neni takovej problem. 8tisic bych rekl, ze netoci...

Autor:  mikirc [ 21 čer 2012 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Re:

PH píše:
xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat.
S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu...
Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i)


A co se s tim EFI da delat? Me stoji na dvore a ceka na novou vanu a odstraneni koroze z karoserie. Uz jsem se parkrat docetl, ze se da ladit, ale nikdo zatim mi nerekl cim a co :D

Autor:  O.S.L.I.K. [ 21 čer 2012 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

Vacka, klapka, portovat hlavu a tak...

Autor:  Jurry [ 21 čer 2012 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

To se přeci nemůže v dnešní době vyplatit..ceny benzínu sou tak vysoko ,že by si jezdil pořád tankovat při takových úpravách...a ještě to bude stát baťoh a práci to sehnat..

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/