fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Motor 1,6 XR3i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=6953 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 23 čer 2012 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
U CVH neni problem ani cena ani dostupnost dilu. Tak chces kone tak neco papaj... |
Autor: | NecroNick [ 30 lis 2013 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
NecroNick píše: Dobrý den, Taky sem si pořídil XR3i rv 1988, KE-Jet. 66 kW. Přitom když vemu jiný auto s 66 kW a v srovnatelné váze, přijde mi, že mám silnější. otáčkoměr mám z nepochopitelných důvodů pod nulou a když motor běží, ukazuje to 0 otáček . Když vytáčim motor do koma, tak jde blízko k 7 tis. To mi jako Escort točí v reálu 8 ooo? Zvuček pěknej. Kdybych měl lepší aparát, nahraju sem zvuk. A ještě jedna delikátnost. Dokázala by se sehnat převodovka na něj? S těmi otáčky... Rozeber palubovku, sundej sklo. Má tam být zarážka u 0, která patrně upadla. Já to řešil tak, že sem tu ručičku vzal, a protočil sem ji až za 7 000. V momentě, kdy sem cítil větší odpor, pustil sem ji a dostala se mi lehce na 500 ot. Pak už sem jen doladil na 0 ot/min. 8 táců netočí - má prastarý způsob omezovače, který myslím vypne vstřiky, a motor začna padat. Jde o stav všech agregátů, myslím, a mě to proto vytočí na 7 500 (cca) a padne na 6 700. A k tomu výkonu... KE má nižší, kvůli Greenpeacákům. 1/2 toho je ve svodech, 2/2 je ona ŘJ. Chip je možný, ale náročný a drahý. Hoď svody z K a uvidíš. Já to budu zkoušet teď. Buď pojede líp (Lambda sonda může donutit ŘJ k obohacení) a nebo hůř. Jelikož ty nemáš ty ŘJ (Jak se už zmiňovalo), tak hoď svody. Pojede 100% lépe. Mám Esco 1988, 90 HP (66kW) a nedělá mu problém jet přes 200 km/h. Dlouho na to šplhá, to jo, ale Rozjede se |
Autor: | NecroNick [ 30 lis 2013 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Re: |
mikirc píše: PH píše: xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat. S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu... Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i) A co se s tim EFI da delat? Me stoji na dvore a ceka na novou vanu a odstraneni koroze z karoserie. Uz jsem se parkrat docetl, ze se da ladit, ale nikdo zatim mi nerekl cim a co Hlavně EFi je už klasický Multi-point injection - jedna ŘJ na vše - zapalko (už je to DFS - dvojjiskra), vstřiky (elektronické a ne jako u K a KE - tam sou mechanické). A co z toho plyne? CHIP je asi nejzásadnější, ale opatrně s tím... Krásné stroje. Lehké, sedí a dam na rozjezd BMW 1,8 a Octavky TDčka. Pak ztrácí, ale zatáčky jsou zas Escorta... NecroNick - Autotronik (Elektro, Diagnostik) |
Autor: | Rosťa-RS [ 28 bře 2014 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
k jetronik je v pohodě dokud funguje za mé efi bych to vyměnil hned kdyby jsi chtěl nějakou radu tak jsem ochoten, jinak škoda že bydlíš tak daleko svůj čas jsem vlastnil dvojkového golfa a povím ti s tím systémem jsou dělat divy |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |