fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor 1,6 XR3i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=6953
Stránka 2 z 2

Autor:  O.S.L.I.K. [ 23 čer 2012 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

U CVH neni problem ani cena ani dostupnost dilu. Tak chces kone tak neco papaj...

Autor:  NecroNick [ 30 lis 2013 17:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

NecroNick píše:
Dobrý den,
Taky sem si pořídil XR3i rv 1988, KE-Jet. 66 kW. Přitom když vemu jiný auto s 66 kW a v srovnatelné váze, přijde mi, že mám silnější. otáčkoměr mám z nepochopitelných důvodů pod nulou a když motor běží, ukazuje to 0 otáček :D. Když vytáčim motor do koma, tak jde blízko k 7 tis. To mi jako Escort točí v reálu 8 ooo? Zvuček pěknej. Kdybych měl lepší aparát, nahraju sem zvuk.

A ještě jedna delikátnost. Dokázala by se sehnat převodovka na něj?


S těmi otáčky... Rozeber palubovku, sundej sklo. Má tam být zarážka u 0, která patrně upadla. Já to řešil tak, že sem tu ručičku vzal, a protočil sem ji až za 7 000. V momentě, kdy sem cítil větší odpor, pustil sem ji a dostala se mi lehce na 500 ot. Pak už sem jen doladil na 0 ot/min. 8 táců netočí - má prastarý způsob omezovače, který myslím vypne vstřiky, a motor začna padat. Jde o stav všech agregátů, myslím, a mě to proto vytočí na 7 500 (cca) a padne na 6 700. A k tomu výkonu... KE má nižší, kvůli Greenpeacákům. 1/2 toho je ve svodech, 2/2 je ona ŘJ. Chip je možný, ale náročný a drahý. Hoď svody z K a uvidíš. Já to budu zkoušet teď. Buď pojede líp (Lambda sonda může donutit ŘJ k obohacení) a nebo hůř. Jelikož ty nemáš ty ŘJ (Jak se už zmiňovalo), tak hoď svody. Pojede 100% lépe. ;)

Mám Esco 1988, 90 HP (66kW) a nedělá mu problém jet přes 200 km/h. Dlouho na to šplhá, to jo, ale Rozjede se :P

Autor:  NecroNick [ 30 lis 2013 17:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Re:

mikirc píše:
PH píše:
xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat.
S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu...
Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i)


A co se s tim EFI da delat? Me stoji na dvore a ceka na novou vanu a odstraneni koroze z karoserie. Uz jsem se parkrat docetl, ze se da ladit, ale nikdo zatim mi nerekl cim a co :D


Hlavně EFi je už klasický Multi-point injection - jedna ŘJ na vše - zapalko (už je to DFS - dvojjiskra), vstřiky (elektronické a ne jako u K a KE - tam sou mechanické). A co z toho plyne? CHIP je asi nejzásadnější, ale opatrně s tím... :wink:
Krásné stroje. Lehké, sedí a dam na rozjezd BMW 1,8 a Octavky TDčka. Pak ztrácí, ale zatáčky jsou zas Escorta...

NecroNick - Autotronik (Elektro, Diagnostik)

Autor:  Rosťa-RS [ 28 bře 2014 13:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 1,6 XR3i

k jetronik je v pohodě dokud funguje za mé efi bych to vyměnil hned kdyby jsi chtěl nějakou radu tak jsem ochoten, jinak škoda že bydlíš tak daleko svůj čas jsem vlastnil dvojkového golfa a povím ti s tím systémem jsou dělat divy :-D

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/