fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Motor 1,6 XR3i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=6953 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mad Chick [ 17 srp 2006 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Motor 1,6 XR3i |
Zdravím pánové, zkoušel někdo z vás už dělat něco s motorem 1,6 z xr3i mk4 čili LRB? Jde u tohoto motoru ještě získat nějakého toho poníka navíc? díky |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 20 srp 2006 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi takle jde ale hodne tezko, spis obnovit tech 90 co tam ma byt... jinak samo ze vyfuck (komplet i se svody) neco malinko prida, filtr atd. Ale pocitej potom co kun u atmo motoru tisic kc....Zkusit sehnat spise XR3i 1.6 105 koni... jo a ten tvuj K-Jetronic s tim nikdo moc neumi... i anglicak se toho bal jak cert krize... nebo anglan opla?:D |
Autor: | Mad Chick [ 21 srp 2006 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
O.S.L.Í.K. píše: asi takle jde ale hodne tezko, spis obnovit tech 90 co tam ma byt... jinak samo ze vyfuck (komplet i se svody) neco malinko prida, filtr atd. Ale pocitej potom co kun u atmo motoru tisic kc....Zkusit sehnat spise XR3i 1.6 105 koni... jo a ten tvuj K-Jetronic s tim nikdo moc neumi... i anglicak se toho bal jak cert krize... nebo anglan opla?:D
Jenže já mám 1,6 105hp |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 21 srp 2006 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja myslel ze mas ten od Wildy? ne? |
Autor: | Mad Chick [ 22 srp 2006 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
O.S.L.Í.K. píše: ja myslel ze mas ten od Wildy? ne?
No a ten by měl mít 105hp,pokud nebyl měněnej, je to v techničáku a i na tom motoru kdysi bejval nápis XR3i...je to matně vidět. |
Autor: | nicus [ 22 srp 2006 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Typ motoru se dá lehce poznat podle vstřikování. KE-Jetronic je 66kW K-Jetronic je 77kW EFI asi nemáš. Někde se to tu už řešilo a obrázky obou motorů jsou tu i s popisy. K-Jetronic má o már dílů víc a je méně "ekologičtější" než KE-Jetronic, ale dá s o tom pochybovat. V techničáku může být ledacos a taky to pak může dělat problémy na TK. Já mám v TP 77kW a přitom tam je KE-Jetronic 66kW - hold né každej technik dobře vidí... Snad jsem to nepopletl Nebo sem dej fotku motoru a hned se do dozvíš. |
Autor: | Mad Chick [ 22 srp 2006 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tady to je (doufám, že je to k-jetronic) |
Autor: | Tony [ 22 srp 2006 23:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak bych řekl k jetronic protože to nemá žadnou řj.jaký že to maš rv?? |
Autor: | nicus [ 23 srp 2006 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pravda. Elektronika není a je regulátor přídavného paliva, který KE-Jetronic nemá. |
Autor: | Jurry [ 31 pro 2006 03:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kluci podle čeho všeho se dá poznat jestli to je XR3i motor??docela by mě to zajímalo... |
Autor: | PH [ 31 pro 2006 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat. S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu... Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i) |
Autor: | lion [ 07 led 2007 01:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je sice pěkný že tam hodíš 1.8 ale nedostaneš to nikdy na papíry a co se týká zvyšování výkonu tak u těhlech motorů to nemá cenu investice sou tak šílené že je lepší si kopit rovou RS 1.6 motor s turbem |
Autor: | PH [ 10 led 2007 03:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono v podstate jakekoliv upravy ke zvyseni vykonu nejsou povolene, jen to neni tak moc videt. Hlavne kdyz zvysovat vykon, tak az po GO motoru... takova shozena hlava, ostrejsi vacka, vyfuk + svody, sportovni vlozka filtru (konus tam proste nedas) daji taky par poniku nahoru. RS turbo je sice pekna vec, ale docela rarita, navic takovy repas turba taky neni zadarmo a do papiru ho nedas tak jako tak. Cely RS v dobrem stavu se da sehnat tak za 100k |
Autor: | BobbyWell [ 08 bře 2007 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
na první pohled je to jasně 77kW verze ale když se mrknu na svody, jsou z verze 66kW s katíkem (ted je otázka jestli nemáš výfuk s katíkem z 66kw verze a motor 77kw takovou patlačku Mám oba motory na srovnání |
Autor: | PH [ 09 bře 2007 01:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je fakt, ze na 77kW jsou svody trosku jinak, ale kat to muze mit taky, jen nerizeny a tim padem bez Lambdy |
Autor: | NecroNick [ 20 čer 2012 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
Dobrý den, Taky sem si pořídil XR3i rv 1988, KE-Jet. 66 kW. Přitom když vemu jiný auto s 66 kW a v srovnatelné váze, přijde mi, že mám silnější. otáčkoměr mám z nepochopitelných důvodů pod nulou a když motor běží, ukazuje to 0 otáček . Když vytáčim motor do koma, tak jde blízko k 7 tis. To mi jako Escort točí v reálu 8 ooo? Zvuček pěknej. Kdybych měl lepší aparát, nahraju sem zvuk. A ještě jedna delikátnost. Dokázala by se sehnat převodovka na něj? |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 21 čer 2012 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
prevodovka je na kazdem rohu... to neni takovej problem. 8tisic bych rekl, ze netoci... |
Autor: | mikirc [ 21 čer 2012 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
PH píše: xr3i motor je tak troku mytus. Do xr3i se montovaly oba motory co pise Nicus a jeste 75kW/102k EFi. Nejsilnejsi je K-Jetronic 77kW/105k co je na obrazku vys. Poznat se da lehce podle RJ. KE ma dve, K zadnou a Efi jednu (hlavne ma obrovsky napis EFi). Na ladeni je asi nejlepsi EFi, ale zase se neda skoro sehnat. S ostatnima se da laborovat taky, snizit hlavu, da ostrejsi vacku, samozrejme tomu upravene sani a vyfuk. K-Jet nema rizeny kat, takze ho neni problem vyhodit a stredni tlumic je tam taky v podstate k nicemu... Nejlevnejsi a nejefektivnejsi je asi instalace jineho motoru (treba 1,8 DOHC z mladsi xr3i) A co se s tim EFI da delat? Me stoji na dvore a ceka na novou vanu a odstraneni koroze z karoserie. Uz jsem se parkrat docetl, ze se da ladit, ale nikdo zatim mi nerekl cim a co |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 21 čer 2012 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
Vacka, klapka, portovat hlavu a tak... |
Autor: | Jurry [ 21 čer 2012 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Motor 1,6 XR3i |
To se přeci nemůže v dnešní době vyplatit..ceny benzínu sou tak vysoko ,že by si jezdil pořád tankovat při takových úpravách...a ještě to bude stát baťoh a práci to sehnat.. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |