fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 zář 2006 21:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
mám fiestu MK3 v řekněme značném stádiu úprav (rám, podvozek, i nějaký brzdy, dost odlehčeno, malá nádrž, špéra, nic co tam nemusí bejt tam není) a záměrně sem ještě ani nesáhl na motor, teď je v tom 1,8 zetec 130hp - pouze s jinym filtrem, bez katu a jen jeden průchozí tlumič (za sériovejma svodama). auto jede dost pěkně, ale to jen díky minimální hmotnosti. Co se motoru týče určitě je přede mnou hodně práce než budu spokojenej. Cíl bych viděl přes 170 - 180koní :D Ikdyž o to číslo mi nejde, průběh výkonu je pro mě dúležitější. A teď jakou cestou se vydat?

1) 2.0 silvertop ZETEC - to je v plánu od začátku. Se zástavbou není problém, požadovanej výkon se z toho dá dostat za akceptovatelný peníz. Ale ten motor je dost těžkej, pokud vezmu že je to vlastně +- to samý jako moje 1,8. To auto je teď těžký na čumák, ikdyž jízdní vlastnosti jsou kupodivu výborný, mohlo by to být lepší. I vnitřnosti toho motoru nejsou nejlehčí a nijak se to nevrhá do otáček, ikdyž tomu se dá pomoct.

2) 1,6 turbo... předem říkám ten motor neznám, uvítám jakékoliv info a zkušenosti. ten výkon by měl bejt taky dosažitelnej bez extrémních investic. Ale - jakej bude průběh, kolik to točí? (nehrnu se do vysokejch otáček kvůli převodům) Co turboefekt u tohodle motoru? Váha by měla bejt o dost rozumější...

Takže prosím Vás, zkušené, kdo tyto motory znáte o jakejkoliv názor, já si nakonec stejně udělám co chci :D Vrhnout se do úprav 2litrový atmosféry, nebo jít cestou pro mě neznámou - přeplňování? Co se rozřazení do jednotlivejch tříd týče, je mi to jedno, bude to jezdit hlavně slalomy, chci zkusit wintercup (zatím pro jistotu jen hoškovice) a někdy se to určitě sveze do kopce :D

Tak jdu hledat další info, sem zvědav co se dovím tady...
dík za vaše názory

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2006 21:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
menší náznak do čeho se řeší motorizace... auto má za sebou již první závody, takže fotka není aktuální, ale mě se líbí :D

Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2006 21:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
a ještě jedna... auto vypadá dost obyčejně schválně, ještě není polepená, na fotce je vysoko čumák ze dvou důvodů - sériový péra (dnes už je ve správný vejšce) a je to při startu ze 4000ot na slickách....

Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 13:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Pokud se chceš vydat ke 180k cestou relativně vyvážený charakteristiky pak asi jedině turbo, ze zeteca není problém dostat těch 180k ale bude charakteristika dost hrbatá. Turbomotory nedělám, takže tam ti neporadim (nemám rád když se v motoru točí něco rychlejc než klika), pošlu ti po SZ kontakt na člověka co dělá MK IV esco, to bude s hmotností podobně jak ta fiana a o turbu by moh něco vědět jelikož mají asi 3 auta a všechny atakují hranu 190k.
Já mám v autě <a href='http://carekl.wz.cz/auto_foto/1_8i_motor1.jpg' target='_blank'>zeteca 1.8</a> a s tím je kloudná řeč až od 4500 ot, a nejlíp až od 6000 ot, kde je cítit opravdu silný zátah.
<a href='http://www.carekl.wz.cz/smeti/0_100_kmh.wmv' target='_blank'>Takhle to hýbe s MKV escem</a>

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 13:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ten motorek vypadá dobře... co jsou zač ty svody a sání? na zakázku, nebo čí to je výroba? já se spíš přikláním k tý atmosféře, je mi to tak nějak bližší, až na tu hmotnost. Jo, ta 1,8 mi taky táhne tak od 4 do 7 ale nějakej kopanec v 6 se nekoná... tak od 5 do 7 zátah stejnej, ale je to lehká fiesta, na malinkejch kolech...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 13:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Svody a sání jsou made in Garage, ostatně jako všechno na tom motoru v mým podpisu najdeš všechny jeho úpravy. Tady je rozdíl oproti sérii znatelnej, zatímco série má nejvyšší točák v 4500 a v 6300 povolí, tak tenhle má nejvyšší točák kolem 6t a povolí až s omezovačem, přičemž už od 4500 táhne víc než ta série.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: zmeny
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 15:27 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Hele a co se na tom motoru vsechno meni, aby se to takhle krasne tocilo? Je to fakt super. Zakladem je teda 1.8 Zetec, a jak je to s dalsima vecma? To je nejaka jina RJ, vacky . . . ja nevim, co se tam tak necha udelat, aby to slo takhle pekne? dik

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 19:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ta 1,8 130hp je super motor už z výroby, stačí aby byl v pořádku. úplně sériová točí přes 6900, bez katu, trochu si pohrát se sáním....

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 20:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Storr : možná by sis mohl přečíst to vlákno znovu :wink:

milos.l : tady píšeš jak chceš vyváženou charakteristiku a pak vyndáš kat :roll:

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 21:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
určitě sem nepoznal žádný zhoršení tím že tam kat není :D v jednom autě mam ten motor se sériovym vejfukem a funkčnim (nevymlácenym) katem a v druhym bez, řekl bych že bez nějaký zásadní změny. Ale změřený to nemám... Jaký s tim máš zkušenosti ty?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2006 08:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2006 10:24
Příspěvky: 42
Bydliště: Plzeň
milos.l:

Já ti teda moc neporadím, ale doporučoval bych důkladně pročíst stránky http://www.fiestaturbo.com , hlavně pak technickou sekci, protože je tam dost dobře popsaný jak zvyšovat výkon právě u zetecu a u turbíčka...a píšou to lidi, co s tím mají bohatý zkušenosti, takže bych těm radám věřil...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz