mám fiestu MK3 v řekněme značném stádiu úprav (rám, podvozek, i nějaký brzdy, dost odlehčeno, malá nádrž, špéra, nic co tam nemusí bejt tam není) a záměrně sem ještě ani nesáhl na motor, teď je v tom 1,8 zetec 130hp - pouze s jinym filtrem, bez katu a jen jeden průchozí tlumič (za sériovejma svodama). auto jede dost pěkně, ale to jen díky minimální hmotnosti. Co se motoru týče určitě je přede mnou hodně práce než budu spokojenej. Cíl bych viděl přes 170 - 180koní
Ikdyž o to číslo mi nejde, průběh výkonu je pro mě dúležitější. A teď jakou cestou se vydat?
1) 2.0 silvertop ZETEC - to je v plánu od začátku. Se zástavbou není problém, požadovanej výkon se z toho dá dostat za akceptovatelný peníz. Ale ten motor je dost těžkej, pokud vezmu že je to vlastně +- to samý jako moje 1,8. To auto je teď těžký na čumák, ikdyž jízdní vlastnosti jsou kupodivu výborný, mohlo by to být lepší. I vnitřnosti toho motoru nejsou nejlehčí a nijak se to nevrhá do otáček, ikdyž tomu se dá pomoct.
2) 1,6 turbo... předem říkám ten motor neznám, uvítám jakékoliv info a zkušenosti. ten výkon by měl bejt taky dosažitelnej bez extrémních investic. Ale - jakej bude průběh, kolik to točí? (nehrnu se do vysokejch otáček kvůli převodům) Co turboefekt u tohodle motoru? Váha by měla bejt o dost rozumější...
Takže prosím Vás, zkušené, kdo tyto motory znáte o jakejkoliv názor, já si nakonec stejně udělám co chci
Vrhnout se do úprav 2litrový atmosféry, nebo jít cestou pro mě neznámou - přeplňování? Co se rozřazení do jednotlivejch tříd týče, je mi to jedno, bude to jezdit hlavně slalomy, chci zkusit wintercup (zatím pro jistotu jen hoškovice) a někdy se to určitě sveze do kopce
Tak jdu hledat další info, sem zvědav co se dovím tady...
dík za vaše názory