fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

jak muzu zvednout vykon??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=751
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 04 říj 2004 22:26 ]
Předmět příspěvku:  jak muzu zvednout vykon??

je to sice blbej dotaz ale velky zkusenosti nemam... mam ten novejsi tip escorta myslim bud 97 nebo 98 benzinaka a chtel bych ho trochu pozlobit uz tam mam zavodni svicky s platinovym povrchem nebo co ale neni to ono... i kdyby mala blbost pomohla k vykonu aniz bych musel investovat prosim helfnete :cry: :)

Autor:  futura [ 05 říj 2004 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

No nechci te zklamat, ale zvednuti vykonu za maly penize se vetsinou nekona, natoz u fordu, nepises taky, jestli mas 1,6 nebo 1,8. Ta 1,6 je zabita od sameho pocatku, samozrejme muzes dat bavlneny filtr a vyfuk, svicky by platinovy mely byt v serii. Neocekavej zadny zazraky, ale subjektivni pocit muze byt kladny. S 1,8 uz jde delat vic, ale taky to neco stoji, i kdyz je fakt, ze nevim o zadnym jinym motoru, kde by se dalo ziskat 15 -25 semiku tak lacino.

Autor:  Návštěvník [ 06 říj 2004 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

je to 1,8 jo to uz sem zjistil taky ze jsou tam od zacatku s platinou :-) ale ted sem tam daval novy a pry to jsou nejlepsi svicky co sou nebo aspon za tu cenu jedna stala 400,- nad filtrem uvazuju akorat kolik za nej asi dam?? da se nejak vyhrat za maly penize s jednotkou?? thanks

Autor:  bibo [ 06 říj 2004 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

filtr něco málo přidá de to líp do otáček ale šahat na elektroniku je blbost atmosferické motory se nedaj skoro čipovat na to tam musí bejt turbo

Autor:  futura [ 07 říj 2004 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

No 1,8 je docela slusnej zaklad, s tim se da neco delat. Jestli 400 za svicku, tak asi Densa iridium, to je fakt slusny. 1,8 105k jde celkem slusne dostat na 130k jen pouzitim originalnich dilu, podle mne je to nejvetsi prirustek za nejmensi penize i kdyz taky musis pocitat, ze jsou to tisice a ne stovky. Cipovani silene drahy, prinos diskutabilni, spis bych to videl jako doplnek a optimalizaci parametru k mechanickym upravam, takova tresnicka na dortu.

Autor:  Návštěvník [ 08 říj 2004 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

Oooops, to je hudba pro mé uši. Ne že by mi 105 koní nestačilo, ale jen ze zvědavosti by mě zajímalo jak na to. Dá se někde o tuningu 1.8 dočít více? Alespoň obecně, v čem by tato sranda spočívala a co by to stálo.

Autor:  futura [ 08 říj 2004 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

Hele nemely nahodou esca v 96 uz 115k? Jinak obecne jde 1,8 105k jednoduse posilit pouzitim fordovych standardnich dilu z verze 130k, potrebujes k tomu vacky, RJ a skrtici klapku, nic vic a mas navrch 25k. Za kolik ty dily sezenes je cena tuningu.
U verze 1,8 115k myslim, ze tech 10k je danejch rozdilnou RJ, ze tam nejsou zadne rozdily v mechanice, ale opravdu overeny to nemam. V tvem pripade budes mit asi problem se shanenim RJ, je to uz verze s vestavenym edisem, vetsina dostupnych 130k jsou na starsi modely, ktere mely edis zvlast. Ale muzu te utesit, ze to jde resit, mel jsem stejny problem a uz dva roky jezdim s RJ z Mondea 2l. Teoreticky by mozna bylo jeste reseni vymenit cip 130k ze starsi jednotky do jednotky novejsi, ale to je zatim jen muj napad, jestli by realizace byla fakt mozna, to by musel rict spis nekdo, kdo PC rozumi vic, nez ja.
Jeste maly upozorneni, normalni 1,8 nemaji ostrik pistu olejem zespoda a neda se to tam normalne dodelat, pac by se musely vrtat diry do hlavniho olejovyho kanalu z prostoru kliky, ale podle vsech referenci tento handicap neni az tak zasadni a pokud se vykon vyuziva ne stale na maximum, nedojde ke snizeni zivotnosti agregatu.To by asi bylo v kostce vsechno.

Autor:  Návštěvník [ 10 říj 2004 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

no vida to sem se dozvedel pekne veci dik lidicky :wink: pokracujte v tom fakt super!!! :D :D :D

Autor:  Návštěvník [ 18 říj 2004 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

A co ty iridiový svíčky......zvedne to pár kobyl nebo ne??? :oops:

Autor:  Návštěvník [ 18 říj 2004 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Chuli píše:
A co ty iridiový svíčky......zvedne to pár kobyl nebo ne??? :oops:

tak o neco znat to je.... ale furt to neni ono. :cry:

Autor:  Návštěvník [ 04 lis 2004 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

JA si myslim ze kdyz chces zvedat vykon motoru tak svícky,filtr kvalitní olej a kvalitni benzín je zaklad ktery se musi udelat pak jsou ty vetsi upravy ale to us je hlavne o penezich.Ja osobne mam na sve kare prevrtanou hlavu-snizenou hlavu zvetseny saci a výfukový kanaly musim uznat ze to fakt jede o dost lip i kdyz to vyslo na 9000 no a ted by to chtelo este ostrou vacku-5000-a cip a komlet sportovní vyfuk vykonu taky hodne pomuze-20000,ale myslim ze vsechny tyhle upravy moc nepomuzou zivotnosti motoru a kdyz spocitas na kolik te to vyjde

Autor:  B1rck0ff [ 25 úno 2005 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

mno ja mam 115-ti kobylu, ale stejne bych rad tech 130 :D
jenze ted musim dar nejdriv prachy do vymeny oleje, filtru (krom vzduchoveho, tam chci casem konus od Greenu (nebo K&N) a vyfuku... (ten mi slibil JR i s resonatorem, tak sem zvedavej :lol:)

Autor:  NTI [ 08 bře 2005 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

No tak ja mam 130HP a taky bych rad neco navrch 8)
tuning motoru neni o nicem jinem nez o penezich, pokud chcete vykon tak vas to rozhodne neprijde na par supu :o) ... zatim predbezne uvazuju o upravach, za ktere prevyzi soucasnou cenu meho auta, otazkou je o kolik 8)

Myslim ze ptat se v tomhle smeru na vykon za rozumne penize je trochu scestne, tuning se vam nikdy nevyplati a bud se s tim smirite a nebo jdete od toho :o)

Jen si zpocitejte procentualni narust vykonu vzhledem k vynalozenym prostredkum, o kolik mi stoupne uzitna hodnota kdyz se mi porari pridat dejme tomu 13HP? a to si vemte ze je to navyseni o 10%!!

diskuze o uprave motoru ZETEC 1.8i 16V 130HP je zde

Autor:  carPWR [ 08 bře 2005 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

NTI píše:
No tak ja mam 130HP a taky bych rad neco navrch 8)
tuning motoru neni o nicem jinem nez o penezich, pokud chcete vykon tak vas to rozhodne neprijde na par supu :o) ... zatim predbezne uvazuju o upravach, za ktere prevyzi soucasnou cenu meho auta, otazkou je o kolik 8)

Myslim ze ptat se v tomhle smeru na vykon za rozumne penize je trochu scestne, tuning se vam nikdy nevyplati a bud se s tim smirite a nebo jdete od toho :o)

Jen si zpocitejte procentualni narust vykonu vzhledem k vynalozenym prostredkum, o kolik mi stoupne uzitna hodnota kdyz se mi porari pridat dejme tomu 13HP? a to si vemte ze je to navyseni o 10%!!



...muj nazor na zvysovani vykonu je takovy, ze proc cpat tolik prachu do zvyseni vykonu, to je levnejsi koupit uz rovnou karu se silnejsim motorem, treba mondeo 2.5 V6 stoji stejne nebo jeste min nez 1.8 a pritom te strci do kapsy (slovo do pranice :-)

Autor:  NTI [ 08 bře 2005 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

jen tak mimochodem, levnejsi asi nebude

Jestli jsem hledal dobre tak to mondeo 2.5 V6 ma 125kW, je skoro jednou tak tezsi a je to na muj vkus uz docela velka krava :o) ... asi by me dal o tom se nehodlam hadat, nikdy jsem se s nim nepotkal 8)

Samozrejme zalezi co chces ... zajima te jen co nejvetsi vykon, chces si hrat s turbem? ... ja osobne chci maly a rychli auto ... dostat vykon z 1.8 N/A motoru a nebojim se v tom "utopit" prachy 8)

Autor:  Bendy&Macíček [ 08 bře 2005 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

ASi začni filtrem a výfukem, nějakou tepelnou izolací svodu výfuku a pak uvažuj o něcem zásadnějším, ale jak píšou kluci předemnou bez peněz to nejde :-(

Autor:  kiblick [ 09 říj 2008 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

jen přídavek ještě je tu možnost upravy laděné svody je to investice cca 10000 s komplet závodním výfukem a optimalizací jednotky 18000,- ale podle mě to pomůže dost pak jen zakazkové upravy a desetitisíce se nedají spočítat na prstech jedné ruky

Autor:  king2 [ 09 říj 2008 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

to uz se pomalu vyplati tam dat jinej (vykonejsi) motor ne?

Autor:  angličák [ 09 říj 2008 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

..myslim ze u te 105 HP verze je idealni zastavba vacek a dalsich veci ze 130 HP motoru, plus aplikovat svody z RS2000....upravit trochu vyfuk a sani a troufam si tvrdit ze to pojede mnohem lepe....dulezite je i investovat minimalne do prednich brzd....z RS2000 opet...to je ideal...cele toto nestoji az tak silene penize, ma to realny efekt, na rozdil od ruznych chipu a tak...


Futy...ridici EPROM prece jde v podstate v pohode prehodit do RJ s Edisem a navic imobilizerem...to se uz delalo...dle tve rady...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/