fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vačky, 1,8 16v
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=7562
Stránka 1 z 1

Autor:  RS1400 [ 08 říj 2006 23:14 ]
Předmět příspěvku:  vačky, 1,8 16v

zdravim, příští rok bych chtěl koupit něco mladšího a silnějšího buď to 1,8 nebo 2,0 , tak mě jen napadlo jestli někdo nezkoušel dák do 1,8 16v Z.(85kw) vačky z motoru 1,8 (96kw) a jestli to je vůbec zaměnitelný??? díky za odpovědi

Autor:  mrazik [ 09 říj 2006 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

RS dát vačky z 96kW verze je běžné a zaměnitelné to samozřejhmě je. Pak ještě větší klapku (Mondeo 2l ) a řídící jednotku pro XR3i, která měla právě 96kW a máš o 15 koní vic, i když jen ve vyšších otáčkách - nad 4500 otáček.

Autor:  RS1400 [ 09 říj 2006 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

to Mrazík: dík za info, xr3 tahá taky jen od 4500, nebo je to daný tou změnou, možná by bylo jednodušší dát tam rovnou zeteca z mondea 2,0? motory jsou vzhledově stejnýa je tam větší krouťák mno zatim ještě nevim, spíš bych chtěl víc to RSo jenže mě sere to povinný ručení, navíc na ty co jsem koukal tak maj dost najeto a chtěj za ně taky docela dost tak se uvidí, jo a s tou jednotkoum,, nemaj ty jednotky z novějších modelů 95 => víc pinů???

Autor:  mrazik [ 10 říj 2006 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

RS2000 i s větším nájezdem je v pohodě, ty motory vydrží fakt hodně.
XR3i tahá do těch 4500 v podstatě stejně jako 115 koňová verze, ale pak nastoupí ty vačky s větším zdvihem spolu s řídící jednotkou a větší zátah je hodně citelný až skoro do 7 tisíc.
Mondeo 2.0 má větší krouťák a výměna motoru je jednoduchá.
Záleží co seženeš.

Autor:  Lukas1 [ 10 říj 2006 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nechci se hádat, ale motor RKC 85kW bude mít podle mě vačky se stejným zdvihem jako RQB 96kW. Mimo to si nejsem tak úplně jistý zda jsou ty vačky mezi těmito dvěma motory zaměnitelné, určitě to jde z RQB na RDA 77kW. to by se chtělo podívat do nějakého katalogu, a ještě postřeh --------> s RKC se jezí líp než s RQB, protože je vyváženější viz JR a Peha na dálnici :wink:

Autor:  futura [ 10 říj 2006 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

Chtelo by to asi ty vacky fyzicky porovnat, ale co vim, tak vacky to zmetca by mely pasovat do hlavy az snad do novy konstrukce snad 98. Dalo by se mozna porovnat podle katalogu Kent a Piper, ale pochopitelne nad primy srovnani neni.Vlastni poznatek nemam, ale venku tvrdej, ze rozdil mezi 77 a 85 kW je v RJ v nicem jinym. Takze jsme zase na zacatku.
Ale z vlastni zkusenosti muzu rict, ze mondi 2l je na jezdeni moc prijemny, da se s tim jezdit pomalu jako s ropakem a pritom kdyz je zapotrebi, tak se to da roztocit.

Autor:  RS1400 [ 10 říj 2006 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

, tak teď já vůbec nevim co na to =)) To:Lukas v čem je to vyváženější, v chodu motoru že ten 16 s 85kw není tak vyhnanej jako to z xr3? a proto se to líp chová?? docela bvy mě zajímala ta spotřeba kolik si to vezme u 1,8 a u RS2000, abych celej měsíc nešetřil jenom na benzín, psal jsem si zs Destroyerem a ten říkal že se s RS pod 10 litrů jedostal ani při klidný jízdě

to Futura: dělal jsem těsnění pod hlavou na mondeu 2,0 pěknej voser =)), ale hejbalo se to slušně , s takovou krávou, jeniný v čem jsem viděl na první pohled rozdíl oproti 1,6 z esca bylo sání, ale oni tam jsou asi 2 verze , když jsme tam měli nějákou 98 1,6 16v měla klapku naležato a , teď tam máme 95 už taky delfína, a ten jí má zase jako starý cvh, jinak tu 1,8 (85kw ) jsem ješttě v escu neviděl tak nevim,

a ještě jedna otázečka, nevim jestli mam zkusit přehodit vačku 1,6 cvh(77), jestli se to trochu zlepší nebo ne, víc benzínu tam stejně nepoteče, ale možná to má jiný časování

díky za odpovědi

Autor:  futura [ 11 říj 2006 07:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tesneni pod hlavou je stejnej voser na kazdym zmetcovi, teda ani ne to tesneni, ale spis to, ze se musej dat dolu i vacky, blbe se stelujou rozvody atd. No, pocita se, ze to clovek dela malokdy a ze to soupne do servisu. Na ebay jsem videl u prodeje origo vacek specifikaci na 1,6 CVH, ze prej to jde i na 1,4 a turbo. Takze ono je to s tema vackama takovy nejaky ne moc jasny, aspon pro mne.

Autor:  RS1400 [ 11 říj 2006 23:12 ]
Předmět příspěvku: 

to : futura
mno jo, podobný to je taky u jinejch aut třeba u opla , 16v ecotek má šrouby na hlavu přesně pod vačkou takže se to musí taky sundat, naštěstí jsem to dělal na omeze kde je motor podél takže rozvody brnkačka horší to bude u vectry nebo astry =),u toho mondea je třeba ještě na ... ta trubka od svodů k Agr ventilu to je taky mazec, mno a s těma vačkama bude nejlepší když si bujčim tu z 1,6 na vrakáči a porovnám jí s tou mojí

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/