fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Keramické pásky na výfuk
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=8391
Stránka 1 z 1

Autor:  nat [ 20 pro 2006 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Keramické pásky na výfuk

Názory, zkušenosti, rady.

Máte někdo něco podobného?

Autor:  Mišell [ 20 pro 2006 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

K čemu je to dobrý?

Autor:  nat [ 20 pro 2006 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tím, že výfukové plyny na své cestě z motoru potrubím chladnou, snižuje se jejich rychlost, čili brzdí odvod spalin pryč - nižší výkon.

Navíc mám nad výfukem intercooler, kterýmu teplo nesvědčí - snižuje to zase výkon motoru.

Takhle jsem to někde čet´ ......

Autor:  Bendy&Macíček [ 20 pro 2006 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak já to taky četl a uvažoval jsem o nich, ale pak mi to bylo rozmluveno. No a taky cena, spočítal jsem si kolik vlasteně bych asi potřeboval metru a kupovat dvě balení bylo celkem drahé.

Někde na autodoplnky.cz nebo fun-tuning.cz jsem o tom četl.

Zase prej to zvedne spotřebu a zničí katalyzator - osobně sem to nezkoušel i když se mi to líbilo.

Autor:  futura [ 21 pro 2006 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ja je mam uz 3 rok, ze by to byl na normalnim aute nejaky zazrak, kterej kdyz namontuju, tak je z toho letadlo, nebo ze by se to projevilo nejak viditelne, to opravdu rict nemuzu.Ale ze by to neco nicilo, to mi taky nepripada. Jediny viditelny a pozitivni prinos je, ze to opravdu castecne zmirni salani od vyfuku, coz je zvlast u Zmetca se sanim pres hlavu dost zadouci. Ale upresnuju, ze mam svody ocelovy a delsi,takze omotat se to da celkem slusne, u seriovyho litinovyho odlitku by se vetve od valcu omotat nedaly vubec a na trubce od kloubu dolu uz to celkem postrada smysl.Takze kdyz to zrovna nemate, zase o moc neprichazite podle mne.

Autor:  Nagant [ 21 pro 2006 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Takže tím se omotává výfuk? A co myslíte, šlo by tím omotat pletenec katalyzátoru? Nejlíp, aby to stále zůstalo poněkud pohyblivé, ale utěsněné.

Autor:  futura [ 21 pro 2006 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud myslime oba stejnou pasku, tak konkretne Termo Tec, kterej mam ja, je hodne porezni, vypada jako hustsi skelna tkanina asi na nejaky utesnovani zrovna nebude. I kdyz v nekterych pripadech se omotani jeste natira zaruvzdornou barvou, nebo nejakym sajrajtem, ale neni to uplne zapotrebi, funguje to i bez toho. I s tim naterem by to udelalo slupku, pod kterou by netesnosti stejne foukaly. Jestli mas deravej pletenec, nebo ti to fouka pod tesnicim krouzkem, tak bych videl jedine moznost dat novy veci.Podle mejch zkusenosti nevydrzi v pohyblivym spojeni na vejfuku dlouhodobe zadna nahrazka.Ta paska je fakt jen na castecnou izolaci tepla.

Autor:  Nagant [ 21 pro 2006 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

No ten pletenec děravý není a když vlezu pod nastartované auto, tak z pletence nikde nefouká, ale za jízdy jde odtamtud často docela značný hluk - a toto je podle mne jediné, kde by mohla být netěsnost.

Autor:  futura [ 21 pro 2006 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

No s hlukem je to zradny, obcas se hrozne blbe hleda, odkud to jde. Ale u vejfuku, pokud to neni klepani, ale unikani spalin, melo by to bejt videt i pri stani. Muzes zkusit trosku pricpat vejfuk vzadu a pokud to ma nekde slaby misto, je velka pravdepodobnost, ze to tam bude foukat. Muze ti s tim nekdo vzadu i zahejbat. Zalezi fakt na zpusobu hluku. Kazdopadne termo paska nesplni vubec nic jinyho, nez na co je primo urcena.

Autor:  Nagant [ 21 pro 2006 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ucpáním se to jevilo těsné, možná jde jen o rozpínající se výfukové plyny v katalyzátoru, nevím. Ještě na to mrknu, až přestane být bahno.

Autor:  nat [ 21 pro 2006 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

na utěsňování a nouzový opravy výfuku jsou taky pásky, ale jiný.

Ty keramický jsou na to teplo, termotec je jedna za značek....

Autor:  Tomashek [ 22 pro 2006 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim si, ze ty pasky maji vyznam u vykonych turbomotoru, ale do Escorta mi to prijde spis jako skoda penez. vykon to neprida (a jestli ano tak cca 1-2 kone a za ty penize mi to prijde hodne malo).

Autor:  PH [ 27 pro 2006 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

Podle vyrobce by to melo odostinit az cca 80% tepla, omotavaji se tim svody a pripadne cast vyfuku v motorovem prostoru a to ciste jen z toho duvodu, aby se snizila teplota motoru (respektive odstranil se zdroj tepla). Vyznam to ma u motoru, ktere by mohly mit problem s prehrivanim (tusim ze treba sierra DOHC na tom nebyla uplne idealne). Motat to na na cely vyfuk je naprosta hovadina.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/