fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Short Shifters
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=8792
Stránka 1 z 2

Autor:  Huskye [ 02 úno 2007 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Short Shifters

Ahoj všichni :) máte někdo zkušenosti s tímhle http://ford.autodoplnky.cz/ford-escort/ ... 6-s2221613 nebo nějakým podobným? A co na to říkáte? :P

Autor:  Dalibor [ 02 úno 2007 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

zkrácené a přesné řazení taky o tom uvažuju.

Autor:  Jimmy [ 02 úno 2007 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ty joooo super věc, počkám na ohlasy a zkušenosti a popřemýšlím, ani jsem netušil, že se něco takového dělá :-)

Autor:  milos.l [ 02 úno 2007 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

chtel bych nejdriv videt fotku konkretniho reseni na tohle auto... MTX neznam, ale na BC prevodovku to nebude uplne jednoduchy aby to fungovalo dobre...

jinak i na "zavodni" fieste mam obycejny, jen hodne dobre vymezeny vule a predelany ty klouby, a funguje paradne

jinak je pravda ze co sme meli esco a asi 3 fiesty tak tam to bylo jak stourani do h....

Autor:  Mišell [ 03 úno 2007 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Mě se to zdá podezřele levný,na to,aby to nějak pomohlo. Jinak řadičky jsme si zkracovali už na škodovkách:))

Autor:  milos.l [ 03 úno 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

zkrácení klacku je tak akorát na prd, smysluplny je mit radici paku naopak delsi, aby byla bliz u volantu ve spravny pozici, a o neco kratsi drahy

takovy to "razeni je presnejsi" je blbost, tim ze zkratis klacek tak je akorat nutny vyvinout vetsi silu a nejsou tolik cejtit vsechny vule v razeni...

u tehle kitu se vetsinou o neco prodluzuje cast pod kloubem kde se paka otaci, ale cela ta fordi konstrukce mi k tomu prijde trochu nevhodna

Autor:  Jimmy [ 03 úno 2007 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

No uvidíme jestli se najde odvážlivec co to vyzkouší :-)

Autor:  Huskye [ 03 úno 2007 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Mít ty peníze navíc tak jdu do toho :-D teď se ale platí pojistka, stk a jdu do změny osvětlení a chci taky konečně změnit repro... aespoň ty vzadu :)

Autor:  Kesam [ 05 úno 2007 05:52 ]
Předmět příspěvku: 

Hm zajimave me se to zda uplne na hovn* jestli nesprintuji nebo nezavodi m tak na co a stejne ta cena to bu stat za hovn*.

Autor:  Huskye [ 05 úno 2007 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

To můžeš tak stejně řícet, že je na hovno měnit si to podsvícení palubky, nebo kupovat alu kola... dyť v tom ejn jezdim :-D Jde o svůj vlastní pocit :-) Alespoň u mě ;-) A já myslim, že to enbude shit, pro ostatní auta je to dost dražší, pro některé ne, tohle je jen zkrácené řazení, ne sportovní převodovka, nebo spojka.... Nejde tu o nic jiného, než o zkrácení drah řazení... dybych na to měl, tak si to koupim, ale mám teď přednější věci, jak sjem už psal :-) Jsem možná blázen, ale rád zkoušim kraviny, co možná za nic enstojí :-D

Autor:  storr [ 06 úno 2007 13:32 ]
Předmět příspěvku:  asd

docela by me zajimalo jak to funguje, jestli je to zalozeny na páce,
tak "podle me" stejnou praci odveze zkraceni kalcu.
Pokud na nej po zkraceni "normalne" dosahnete, tak si ja si myslim, ze je to stejny + nutna vetsi sila pro prerazeni, ale asi to nebude tak hrozny.
Dneska to krájí kde kdo, doporucuji vyzkouset, uriznuti, nez koupit tohle.
nebo nejak nastavit tu spodni cast, plus nahoru na to vymyslet nejaky domecek.
ty jo, neslo by to vyrobit celý? nevi nekdo jak se to vyrábí?
klidne bych dodal vykresovou dokumentaci, milosi co ty delas v praci?
urco by pak ta cena byla uplne nekde jinde :)
ale stejne tak i kvalita provedeni a vzhled :)

Autor:  Charlie [ 06 úno 2007 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

No chlapi já sem vzal pilku na železo a uříznul klacek o 5 cm.De to uplně stejně těžko jak to šlo a řazení je kratší.už si nepřipadám jak vautobusu.Nemůžu proti tomu říct žádnej protiklad

Autor:  PH [ 06 úno 2007 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Vrobit to jde a vim i o nekom, kdo to vyrabel... zkusim obnovit kontakty. Jinak zkraceni radicky mam podobny efekt, ale jakuz tu zaznelo, jdespis o to, zkratit vzdalenost mezi volantem a radickou, takze shortshift + delsi radici paka. Z vlastni zkusennosti, kdyz jsem zkousel shorshift na jednom Mondeu "nasucho" tak to cvakalo moc pekne.

Autor:  milos.l [ 06 úno 2007 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

da se to udelat, nedela mi problem navrh ani konstrukce, ale cas na to... moznosti k tomu mam...

no co si budem povidat, lip to diky tomu nepojede, jde akorat o pocit, a v zavodnim pouziti o rychlost a presnost

ale zas nejaka prehnana presnost a tuhost neni na miste... priklad za vsechny... svezl sem se F-350 spiderem, tak tuhy razeni sem v nicem nezazil, a fakt naprosto presny bez vule, musis rukou presne do toho pravyho uhlu, presne tam kde ma ten kvalt bejt, az hnusne tuhy a presny a neprijemny, ale za ten pocit to stoji, jako cely to auto, je neprijemny, vse jde ztuha, silou, ale v tom je to kouzlo... pochybuju ale ze diky tomu to auto zajede lepsi cas na okruhu, spis naopak, jde o pocit...

Autor:  storr [ 06 úno 2007 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

jasne ze jde o pocit, premyslim, kde na to sehnat material, to by se nechalo obrobit cnc? nebo jen vyfrezovat? nebo nezahnuty soustruhem?
A taky v tom spyderu by bylo asi o dost vic nepohodlny, kdybys slapal na spojku obema abys ji uslapl a pak radil jako kdyz se rejpes buhvi v cem :)
Treba ma i vliv to, ze ecko ma nalitano asi 6x tolik co ten spyder :)

kurna a ty mas nekde moznost si to pujcit? nebo jak jsi se za ten volant dostal?

Autor:  Huskye [ 07 úno 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim, možná se mílím, ale ten short shifter, nemá zkrácenou páku nebo tak něco, on zajišťuje kratší dráhu kterou musí páka urazit aby to přeřadilo... Nebo alespoň co jsem se kde bavil, četl nebo i podle toho co je v popisu to zmenšuje dráhu řazení, ne zmenšuje délku řadící páky...

Autor:  Huskye [ 07 úno 2007 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem pročetl pár for, hlavně hondu a vysvětlují tam, že short shifter dělá to, že prodlužuje část páky z druhé strany kloubu či co... že řadička je dlouhá stejně, ale úhel zařazení se změní například z 45stup. na 20stup.. Prý je to řazení přesnější a trochu tužší. Dá se to i udělat doma, jen je prý nebezpečné když prudčeji zařadíté, že se to urve, proto asi lepší koupit origo. Toď co jsem anšel já :-)

Autor:  zdenal8 [ 07 úno 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

No určitě to bude chtít nějakej lepší materiál. A taky povrchovou úpravu. Aby to náhodou nezarezlo.

Autor:  storr [ 07 úno 2007 15:00 ]
Předmět příspěvku:  asd

No urcite to bude pridavat na delce pod kloubem, jinak ani razeni zkratit nejde ( vymena prevodovky? ), jenze pak se zase musi podle me resit to, ze kdyz pod kloubem pridas, tak ho dostanes vys, takze na to musi byt nejak klicka, domecek, kterej se pridela na tunel a ve kterem bude ten klacek.
Ma to nekdo nekde? uvital bych nejaky foto.
Jinak co se tyce materialu, myslim ze by to slo udelat hlinikovy, ale kdo sezene takovej kusanec? :)
No ja nejsem technolog, co treba pozinkovanej obrobek?
Dneska ti pozinkujou kde co obrobí toho snad jeste vic.
Tak jak to teda udelame? mam zajem.

Autor:  zdenal8 [ 07 úno 2007 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

No bude to chtít spíš nějakej materiál aby něco vydržel. Hliník nebud moc vhodnej. Bude lepší ocel s povrchovou úpravou. No když to pak všechno sečteš, nebude to levnější si to koupit?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/