fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: příruba na svody - ZETEC
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 19:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
vzhledem k tomu ze svody z RS2000 na zetec pasujou, ale jen trochu, teda spis nepasujou, tak si budu nechavat vyriznout novou prirubu. Takze kdyby mel nekdo stejnej zamer, pripadne resil jiny svody na Zetec (delam to na silvertop 1,8, ale mely by bejt stejny snad az po st170 Focus) tak muzu nechat udelat vic ks najednou, melo by to vyjit levnejc. Necham to riznout vodnim paprskem nebo laserem, cenu a termin budu vedet pristi tyden. Takze zajemci?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 19:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jo jeste detail... nevali se nekomu doma? neresil to uz nekdo?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 23:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
za pětikilo ti pošlu výkres :-D


Dělám si srandu, kdybys měl zájem tak to pošlu (za předpokladu, že to najdu on mi od té doby 2x lehnul disk), ale dělal jsem to na zvětšenej průměr kanálů. Navíc jsem to dělal i s těma nesmyslama na ty trysky pro přisávání vzduchu. Ideální je nechat to vypálit podle těsnění který použiješ

Obrázek
Obrázek

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 23:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ses pomalej, vykres uz mam :D ted sem to dokreslil, jj podle tesneni + trochu zesileni...

jeste si v praci vyriznu plastovej prototyp jen to zkusit a sup s tim na vodni paprsek

to mas to same ze? jsou to RS svody? sopovany hlinikem, nebo je to jen nejaka barva?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2007 12:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Nene se svodama z RS to nemá nic společnýho, je to čistá domácí práce, a je to šopovaný hliníkem, a na tom hliníku je nyní nějaká silikonová stříbřenka do 700 st má to krásnej lesk, a nešpiní se to, myslím že je to od druchemy taková malá pixlička, je docela hustá a krásně zapravila póry po šopování

Obrázek

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 14:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
cena z 10mm vyriznuto vodnim paprskem za cca litr, dodani nekdy pristi tyden, kdo ma zajem?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 14:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Doporučuju nechat udělat alespoň z 15mm silné plotny, po zavaření se příruba silně zkroutí a je nutno ji nechat přefrézovat.
Já jsem ji měl z 16mm, a po přefrézování má nejslabší místo 9,5mm !
Asi záleží na technice svařování, ale se stahem je třeba počítat

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 15:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
jojo taka doporucuju silnejsi, aspon 12 kdyz uz a varit zevnitr jako origo. Ten pripravek na vyladeni polohy je krasnej. I kdyz dneska bych mozna radsi pouzil rovnou celej motor, aby se to chytlo dole do ty prohlubne vany, bylo by to jednodussi asi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
mam ted dva motory venku takze to muzu delat na motoru, s kroucenim tak nejak pocitam ale tolik se mi nezda... Lukas: varily ste to autogenem nebo COckem?

Se mi do toho celyho prestava chtit, mozna zkusim sehnat neco jinyho, ale zas bych to rad zkusil

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 19:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
milos.l bylo to vařený CO, ale nebylo to kvůli lícování vařeno vevnitř ale zvenku. Přefrézovat se to musí tak jako tak, ubylo to hlavně díky tomu, že se takovej patvar velice špatně upíná, jinak se to seklo asi 2,5mm

futura ten přípravek byl až ke katu udělanej podle origo svodů, takže mi to krásně vyšlo, měl jsem tam i kusy dřeva jako model pumpy serva nebo startéru....... celý se to povedlo s přesností 4mm na délky nejkratší a nejdelší větve

Obrázek

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 19:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Pokud máš svody z RS tak by to na motoru asi šlo tam už s dýlkou jednotlivejch větví stejně nic nenaděláš, ale pokud to děláš z gruntu pak by to na motoru dělat opravdu nešlo, nebylo by jak trefit délku...........

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 00:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
na kolik by ty svody vyšli celkem,udělá to něco s vykonem,nebo s kroutákem?docela bych měl zajem,závit na lambda sondu tam bude?

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 10:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Lukasi, ty jsi taky jeden ze znamej peclivku, ja ten pripravek trosku odflaknul a nejde mi to uplne prostredkem vany, dneska bych to radsi delal rovnou na motoru. Porad jeste uvazuju o lambde, mam tam zatim dve puvodni diry , tj, bere to udaje vzdycky jen ze dvou valcu, zkusil jsem udelat i jednu na konci pred katem, ale podle chovani to asi je uz moc daleko a navic je tam moznost, ze to kloubem muze prisat neco falesnyho. Je moznost udelat spojeni ve vetvich jako to ma origo 130, ale do toho se m i zatim nechce, ten efekt by asi neodpovidal vynalozenymu usili.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 13:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Já mám tu lambdu přesně jako to měly ty origo, tj. mezi oběma větvema, lambdu dál jsem taky zkoušel ale je to nanic. Kat jsem připojil místo kloubu přez asi 80mm vlnovec, mě se ten kloub moc nelíbil.

Svody mě vyšly v podstatě na pár flašek a nákup trubek, přírubu jsem měl za stovku, když člověk co mi ji dával dělat si vzal za cestu ke známýmu :-D , nicméně práce na tom bylo hodně a pokud člověk nemá známý který maj příslušný náčiní který je třeba pak se takováhle akce mnohdy realizovat nedá

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 14:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ten vlnovec me zajima, kloub se mi taky nelibi, ale mam problem s tim, ze stredak neni nesenej vzadu a vodorovny koleno ma tendenci padat dolu, krouti se to a drzej to ty srouby u katu a zaveseni katu. Kdybych dal vlnovec, byl by asi moc namahanej na krut, pac to koleno vzadu nemam misto, abych zavesil, jsou to holt starosti. No jestli to parozi nekdy budu vyndavat, zkusim tu lambdu taky zakomponovat mezi vetve, aby si to bralo prumer ze vsech ne jen ze dvou.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Pošlu sem foto vlnovce někdy o víkendu (jestli ho najdu), teď ho tu nemám,
zavěšení výfuku taky trochu táhne ke straně, ale jen minimálně

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 20:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak tady je ten vlnovec, lepší foto nemám, nevím proč jsem to nevyfotil při výrobě

Obrázek

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 21:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 19:20
Příspěvky: 297
Bydliště: Brno-venkov - Pozořice
Ty vole to je podvozek, z toho by se dalo aji jíst... :-D

_________________
-Ford Escort Cabrio 1.4, r.v.97-
Obrázek


Škoda Octavia RS 1.8 T 132 kW - r.v. 2003, černá metalíza
Škoda Fabia RS 1.9 TDi 96 kW - r.v. 2005, stříbrná metalíza - motokára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2007 08:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Joj, to je ale pastva pro oci, hned bych ti pristavil to my. Tobe ten zadek vubec nepada,takhle by mi to uplne vyhovovalo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2007 20:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
futura já jsem ten výfuk celej rozpižlal, doladil renonce a pak zase vařil dohromady tak je to takovej trochu originál a nevím jestli by mi tam pasoval jinej, ale tak snad tak rychle neklekne :-D

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz