fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

příruba na svody - ZETEC
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=9147
Stránka 1 z 2

Autor:  milos.l [ 03 bře 2007 19:26 ]
Předmět příspěvku:  příruba na svody - ZETEC

vzhledem k tomu ze svody z RS2000 na zetec pasujou, ale jen trochu, teda spis nepasujou, tak si budu nechavat vyriznout novou prirubu. Takze kdyby mel nekdo stejnej zamer, pripadne resil jiny svody na Zetec (delam to na silvertop 1,8, ale mely by bejt stejny snad az po st170 Focus) tak muzu nechat udelat vic ks najednou, melo by to vyjit levnejc. Necham to riznout vodnim paprskem nebo laserem, cenu a termin budu vedet pristi tyden. Takze zajemci?

Autor:  milos.l [ 03 bře 2007 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

jo jeste detail... nevali se nekomu doma? neresil to uz nekdo?

Autor:  Lukas1 [ 03 bře 2007 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

za pětikilo ti pošlu výkres :-D


Dělám si srandu, kdybys měl zájem tak to pošlu (za předpokladu, že to najdu on mi od té doby 2x lehnul disk), ale dělal jsem to na zvětšenej průměr kanálů. Navíc jsem to dělal i s těma nesmyslama na ty trysky pro přisávání vzduchu. Ideální je nechat to vypálit podle těsnění který použiješ

Obrázek
Obrázek

Autor:  milos.l [ 03 bře 2007 23:50 ]
Předmět příspěvku: 

ses pomalej, vykres uz mam :D ted sem to dokreslil, jj podle tesneni + trochu zesileni...

jeste si v praci vyriznu plastovej prototyp jen to zkusit a sup s tim na vodni paprsek

to mas to same ze? jsou to RS svody? sopovany hlinikem, nebo je to jen nejaka barva?

Autor:  Lukas1 [ 04 bře 2007 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

Nene se svodama z RS to nemá nic společnýho, je to čistá domácí práce, a je to šopovaný hliníkem, a na tom hliníku je nyní nějaká silikonová stříbřenka do 700 st má to krásnej lesk, a nešpiní se to, myslím že je to od druchemy taková malá pixlička, je docela hustá a krásně zapravila póry po šopování

Obrázek

Autor:  milos.l [ 06 bře 2007 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

cena z 10mm vyriznuto vodnim paprskem za cca litr, dodani nekdy pristi tyden, kdo ma zajem?

Autor:  Lukas1 [ 06 bře 2007 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Doporučuju nechat udělat alespoň z 15mm silné plotny, po zavaření se příruba silně zkroutí a je nutno ji nechat přefrézovat.
Já jsem ji měl z 16mm, a po přefrézování má nejslabší místo 9,5mm !
Asi záleží na technice svařování, ale se stahem je třeba počítat

Autor:  futura [ 06 bře 2007 15:29 ]
Předmět příspěvku: 

jojo taka doporucuju silnejsi, aspon 12 kdyz uz a varit zevnitr jako origo. Ten pripravek na vyladeni polohy je krasnej. I kdyz dneska bych mozna radsi pouzil rovnou celej motor, aby se to chytlo dole do ty prohlubne vany, bylo by to jednodussi asi.

Autor:  milos.l [ 06 bře 2007 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

mam ted dva motory venku takze to muzu delat na motoru, s kroucenim tak nejak pocitam ale tolik se mi nezda... Lukas: varily ste to autogenem nebo COckem?

Se mi do toho celyho prestava chtit, mozna zkusim sehnat neco jinyho, ale zas bych to rad zkusil

Autor:  Lukas1 [ 06 bře 2007 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

milos.l bylo to vařený CO, ale nebylo to kvůli lícování vařeno vevnitř ale zvenku. Přefrézovat se to musí tak jako tak, ubylo to hlavně díky tomu, že se takovej patvar velice špatně upíná, jinak se to seklo asi 2,5mm

futura ten přípravek byl až ke katu udělanej podle origo svodů, takže mi to krásně vyšlo, měl jsem tam i kusy dřeva jako model pumpy serva nebo startéru....... celý se to povedlo s přesností 4mm na délky nejkratší a nejdelší větve

Obrázek

Autor:  Lukas1 [ 06 bře 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud máš svody z RS tak by to na motoru asi šlo tam už s dýlkou jednotlivejch větví stejně nic nenaděláš, ale pokud to děláš z gruntu pak by to na motoru dělat opravdu nešlo, nebylo by jak trefit délku...........

Autor:  Tony [ 07 bře 2007 00:34 ]
Předmět příspěvku: 

na kolik by ty svody vyšli celkem,udělá to něco s vykonem,nebo s kroutákem?docela bych měl zajem,závit na lambda sondu tam bude?

Autor:  futura [ 07 bře 2007 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi, ty jsi taky jeden ze znamej peclivku, ja ten pripravek trosku odflaknul a nejde mi to uplne prostredkem vany, dneska bych to radsi delal rovnou na motoru. Porad jeste uvazuju o lambde, mam tam zatim dve puvodni diry , tj, bere to udaje vzdycky jen ze dvou valcu, zkusil jsem udelat i jednu na konci pred katem, ale podle chovani to asi je uz moc daleko a navic je tam moznost, ze to kloubem muze prisat neco falesnyho. Je moznost udelat spojeni ve vetvich jako to ma origo 130, ale do toho se m i zatim nechce, ten efekt by asi neodpovidal vynalozenymu usili.

Autor:  Lukas1 [ 07 bře 2007 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám tu lambdu přesně jako to měly ty origo, tj. mezi oběma větvema, lambdu dál jsem taky zkoušel ale je to nanic. Kat jsem připojil místo kloubu přez asi 80mm vlnovec, mě se ten kloub moc nelíbil.

Svody mě vyšly v podstatě na pár flašek a nákup trubek, přírubu jsem měl za stovku, když člověk co mi ji dával dělat si vzal za cestu ke známýmu :-D , nicméně práce na tom bylo hodně a pokud člověk nemá známý který maj příslušný náčiní který je třeba pak se takováhle akce mnohdy realizovat nedá

Autor:  futura [ 07 bře 2007 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ten vlnovec me zajima, kloub se mi taky nelibi, ale mam problem s tim, ze stredak neni nesenej vzadu a vodorovny koleno ma tendenci padat dolu, krouti se to a drzej to ty srouby u katu a zaveseni katu. Kdybych dal vlnovec, byl by asi moc namahanej na krut, pac to koleno vzadu nemam misto, abych zavesil, jsou to holt starosti. No jestli to parozi nekdy budu vyndavat, zkusim tu lambdu taky zakomponovat mezi vetve, aby si to bralo prumer ze vsech ne jen ze dvou.

Autor:  Lukas1 [ 07 bře 2007 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Pošlu sem foto vlnovce někdy o víkendu (jestli ho najdu), teď ho tu nemám,
zavěšení výfuku taky trochu táhne ke straně, ale jen minimálně

Autor:  Lukas1 [ 09 bře 2007 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady je ten vlnovec, lepší foto nemám, nevím proč jsem to nevyfotil při výrobě

Obrázek

Autor:  Kashak [ 09 bře 2007 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ty vole to je podvozek, z toho by se dalo aji jíst... :-D

Autor:  futura [ 12 bře 2007 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

Joj, to je ale pastva pro oci, hned bych ti pristavil to my. Tobe ten zadek vubec nepada,takhle by mi to uplne vyhovovalo.

Autor:  Lukas1 [ 13 bře 2007 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

futura já jsem ten výfuk celej rozpižlal, doladil renonce a pak zase vařil dohromady tak je to takovej trochu originál a nevím jestli by mi tam pasoval jinej, ale tak snad tak rychle neklekne :-D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/