fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Olejovy chadic na zetec instalace?
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 15:36 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Lidi daval uz nekdo z vas chadic oleje na zeteca? Kam ho umistit? Kam ho zapojit? A kam dat cidla na tlak a teplotu? Kvuli pridavnym budikum...

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 15:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 2006 19:12
Příspěvky: 85
Bydliště: Kadaň
Copak,spatne ti to chladi ?? :shock:

_________________
Ford Escort MK7 1.6 16V Zetec 95HP / 5850 ot.
--------------------------------------
Sluneční Folie LUMEN
Interier z RS2000
Alu kola SPEEDLINE 7Jx15
BARUM Bravuris 195/50R15
Přední maska v tahokovu
interiér s doplňkama imitace karbonu a podsvícený 2 neony
Brzdové kotouče BREMBO.
Sportovní vzduchový Filtr EUFAB
kit saní 3A-RACING USA & JACKY SPORT
Zapalovací svíčky DENSO iridium
Autoradio SONY CDX-GT100
Repro Pioneer TS-S15 TS-A1303i TS-A6904i
Repro Blaupunkt GT300
Kapacitor TOXIC 1F
Zesilovač COMODO 1000W 4-kanal
-----------------------------------------
KDN&KNO Sewer Street Tuning
www.sewertuning.tym.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mel bys mit adapter pod filtr oleje, nejlip s vestavenym termostatem, ten sice muze bejt i mimo, ale uz je to dalsi napojeni, takze komplikace.Umisteni nejlip nekde pred chladic vody. Cidlo na tlak misto zaslepovaciho sroubu vedle cidla na kontrolku, zmetec ma dve diry vedle sebe. Teplotu nejjednodussi do vany misto vypoustaku, nekdo preferuje spis u motoru.Ale nez budes davat chladic, dej si budik na teplotu, jestli je vubec zapotrebi, navic podle teploty muzes usoudit i jak velkej asi pouzit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:28 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Pises o adapteru s vestavenym termostatem? mas na nej nekde odkaz? Umisteni treba za diru v RS narazniku ?

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:36 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
pro predstavu: za tu spodni diru?
Obrázek

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
nekde sem cetl ze zetec nema rad studenej olej... nevim co je na tom pravdy ale termostat by byl dobrej

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 2006 19:12
Příspěvky: 85
Bydliště: Kadaň
No kazdopadne , jestli budes takto zvisovat chlazeni a budes mit studenej motor jak psi cumak,pojedes na sytic furt a spotrebu jak tank :D

_________________
Ford Escort MK7 1.6 16V Zetec 95HP / 5850 ot.
--------------------------------------
Sluneční Folie LUMEN
Interier z RS2000
Alu kola SPEEDLINE 7Jx15
BARUM Bravuris 195/50R15
Přední maska v tahokovu
interiér s doplňkama imitace karbonu a podsvícený 2 neony
Brzdové kotouče BREMBO.
Sportovní vzduchový Filtr EUFAB
kit saní 3A-RACING USA & JACKY SPORT
Zapalovací svíčky DENSO iridium
Autoradio SONY CDX-GT100
Repro Pioneer TS-S15 TS-A1303i TS-A6904i
Repro Blaupunkt GT300
Kapacitor TOXIC 1F
Zesilovač COMODO 1000W 4-kanal
-----------------------------------------
KDN&KNO Sewer Street Tuning
www.sewertuning.tym.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Umisteni chladice musis podfle velikosti chladice a mista, proste, kam ho narves a bude to funkcni. Termostat bez diskuse, pokud se s tim nejezdi jen obcas a i takhle bych to tam radsi mel. Adapter jsem nasel kdysi na ebay, odkaz bohuzel nevim, ale na strankach Sandtler maji vsechny veci na to.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 17:24 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Nejak ten adapter nemuzu najit.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 19:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
čoveče moje 1,8i má 128kW a olej dostanu maximálně na 110°

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 02:05 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
s chladicem nebo bez? Jak moc tomu davas? Treba na vrskach? Zkousel si ho drzet treba 30 min fakt v plnej zatezi?

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 10:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Lukasi to me teda rekni, kde je chyba, ja bych se na chladfic klidne vyprdnul, je to jen dalsi zdroj mozny poruchy, chce to vic oleje ats. atd. Jenze bez nej mi to hazi tak pri 20st venku a dalnicni jizde v ramci predpisu pres 115.je jasny, ze to nejsou uplne presny udaje, ale zase uplne zcestny taky nebudou, termostat je nastavenej na 85 a kdyz je zavrenej, tak to tech cca 80 fakt ukazuje. Cidlo mam ve vane.Voda je v pohode.Pricitam to ostriku pistu, ze to nejteplejsi ze dna pistu jde rovnou k tomu cidlu, navic ten 2l asi udela vic tepla, nez 1,8 a okolo to zrovna moc vetrat nemuze, esco je prece jen vetsi.
Kazdopadne je asi nejlepsi nejdriv poridit budiky a podle hodnot uvazovat, jestli chladic jo,nebo ne.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 13:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak 30 minut jsem to opravdu nikdy nedržel mám takovej pocit, že by to ten motor asi nepřežil
Ale jinak má kompresi 11,2:1 plnění tlakově a nejvyšší výkon v 7200 ot, ale to asi žádnej upravenej motor není stavěnej na takovejhle styl jízdy jak píšeš (a když si vemu, že by to bylo schopný jet nějakejch 200km/h kopec nekopec, tak mě ani nenapadá kde to vyzkoušet)
Prostě počítám, že bude odlehčovanej při brždění do zatáček a tak se nebojím.........
čidlo mám taky ve vaně a ostřik pístů to má taky a zatím jsem se tak nějak přez 110° nedostal, zkusím to v létě až bude kolem 30° venku

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 13:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
A mám to bez chladiče

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 14:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No prave, mas to vylozene nabuseny a ja mam vylozenou serii jen s vackama, nejde mi to do palice. Pred zimou jsem chladic zkusil sundat, ze bude zima a uichladi se to. Jenze omyl, pri stabilni jizde pohodovy dobry, tech 90, jak prisel delsi kopec, tak to zaclo splhat, proste kazdy pridani plynu bylo videt na teplote.Takze jsem tam chladic kopnul zpatky a kdybych mel misto, tak dam o fous vetsi a byl by uplnej klid.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 20:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
futy pises ze vidis na teplote oleje temer kazdy seslapnuti plynu, ja bych videl moznou pricinu tech vasich rozdilnejch udaju v tom ze Lukas muze mit cidlo(budik) s vetsi setrvacnosti ci jak to napsat, proste ze tobe ukazuje temer okamzity hodnoty a Lukasovi rekneme prumer za nejakou dobu, v tom bych videl moznej rozdil. Ja v tom mam vlastne uplne seriovej motor, bez chladice oleje a jediny s cim mam problem je teplota vody kdyz to honim rekneme pul hodiny po okruhu a pak zastavim v depu. Teplotu oleje sem nemeril, ale prepalenej neni tak v tom zatim nehledam problem. Taky se mi nechce dalsi chladic, hadice...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
No můj motor je opravdu zvláštní, v létě jsem jel asi 30km a tam auto půl dne stálo, pak jsem jel zpět jen tak lážo plážo kolem 2500 otáček, no a po patnácti kilometrech, olej na 70 a teploměr vody na nule, tak jsem zastavil, jestli mi nevytekla voda, koukám a voda je tam všechna, a motor ohřátej, no tak jsem nastoupil, vytočil jsem motor na 4000 ot a ručička se okamžitě zvedla, ujel jsem tímto stylem dalších asi 10km a voda zase na nule....... tak nevím když jedu po kotárech tak pohoda ručička se drží pěkně uprostřed stupnice, i když to točím, ale jak je delší rovinka a nemusím moc řadit tak jedu prostě se studeným motorem......

Jak když se neotevře termostat a k čidlu nejde teplá voda, je to situace do který se moc nedostanu, ale stejně mě to zarazilo. Je to divný čidlo jsem měřil, v budíkách studeňáky taky nejsou tak si to neumím vysvětlit........

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:34 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Kdyz auto honim na okruhu nebo na kopci tak voda o.k. Ted dam teplotu a tlak oleje a uvidim. Oil cooler sem dostal zadarmo takze investice jen do toho termostatu.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz