fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Olejovy chadic na zetec instalace?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=9195
Stránka 1 z 1

Autor:  O.S.L.I.K. [ 06 bře 2007 15:36 ]
Předmět příspěvku:  Olejovy chadic na zetec instalace?

Lidi daval uz nekdo z vas chadic oleje na zeteca? Kam ho umistit? Kam ho zapojit? A kam dat cidla na tlak a teplotu? Kvuli pridavnym budikum...

Autor:  Cwecko [ 06 bře 2007 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

Copak,spatne ti to chladi ?? :shock:

Autor:  futura [ 06 bře 2007 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Mel bys mit adapter pod filtr oleje, nejlip s vestavenym termostatem, ten sice muze bejt i mimo, ale uz je to dalsi napojeni, takze komplikace.Umisteni nejlip nekde pred chladic vody. Cidlo na tlak misto zaslepovaciho sroubu vedle cidla na kontrolku, zmetec ma dve diry vedle sebe. Teplotu nejjednodussi do vany misto vypoustaku, nekdo preferuje spis u motoru.Ale nez budes davat chladic, dej si budik na teplotu, jestli je vubec zapotrebi, navic podle teploty muzes usoudit i jak velkej asi pouzit.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 06 bře 2007 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

Pises o adapteru s vestavenym termostatem? mas na nej nekde odkaz? Umisteni treba za diru v RS narazniku ?

Autor:  O.S.L.I.K. [ 06 bře 2007 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

pro predstavu: za tu spodni diru?
Obrázek

Autor:  milos.l [ 06 bře 2007 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

nekde sem cetl ze zetec nema rad studenej olej... nevim co je na tom pravdy ale termostat by byl dobrej

Autor:  Cwecko [ 06 bře 2007 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

No kazdopadne , jestli budes takto zvisovat chlazeni a budes mit studenej motor jak psi cumak,pojedes na sytic furt a spotrebu jak tank :D

Autor:  futura [ 06 bře 2007 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Umisteni chladice musis podfle velikosti chladice a mista, proste, kam ho narves a bude to funkcni. Termostat bez diskuse, pokud se s tim nejezdi jen obcas a i takhle bych to tam radsi mel. Adapter jsem nasel kdysi na ebay, odkaz bohuzel nevim, ale na strankach Sandtler maji vsechny veci na to.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 06 bře 2007 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Nejak ten adapter nemuzu najit.

Autor:  Lukas1 [ 06 bře 2007 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

čoveče moje 1,8i má 128kW a olej dostanu maximálně na 110°

Autor:  O.S.L.I.K. [ 07 bře 2007 02:05 ]
Předmět příspěvku: 

s chladicem nebo bez? Jak moc tomu davas? Treba na vrskach? Zkousel si ho drzet treba 30 min fakt v plnej zatezi?

Autor:  futura [ 07 bře 2007 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi to me teda rekni, kde je chyba, ja bych se na chladfic klidne vyprdnul, je to jen dalsi zdroj mozny poruchy, chce to vic oleje ats. atd. Jenze bez nej mi to hazi tak pri 20st venku a dalnicni jizde v ramci predpisu pres 115.je jasny, ze to nejsou uplne presny udaje, ale zase uplne zcestny taky nebudou, termostat je nastavenej na 85 a kdyz je zavrenej, tak to tech cca 80 fakt ukazuje. Cidlo mam ve vane.Voda je v pohode.Pricitam to ostriku pistu, ze to nejteplejsi ze dna pistu jde rovnou k tomu cidlu, navic ten 2l asi udela vic tepla, nez 1,8 a okolo to zrovna moc vetrat nemuze, esco je prece jen vetsi.
Kazdopadne je asi nejlepsi nejdriv poridit budiky a podle hodnot uvazovat, jestli chladic jo,nebo ne.

Autor:  Lukas1 [ 07 bře 2007 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak 30 minut jsem to opravdu nikdy nedržel mám takovej pocit, že by to ten motor asi nepřežil
Ale jinak má kompresi 11,2:1 plnění tlakově a nejvyšší výkon v 7200 ot, ale to asi žádnej upravenej motor není stavěnej na takovejhle styl jízdy jak píšeš (a když si vemu, že by to bylo schopný jet nějakejch 200km/h kopec nekopec, tak mě ani nenapadá kde to vyzkoušet)
Prostě počítám, že bude odlehčovanej při brždění do zatáček a tak se nebojím.........
čidlo mám taky ve vaně a ostřik pístů to má taky a zatím jsem se tak nějak přez 110° nedostal, zkusím to v létě až bude kolem 30° venku

Autor:  Lukas1 [ 07 bře 2007 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

A mám to bez chladiče

Autor:  futura [ 07 bře 2007 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

No prave, mas to vylozene nabuseny a ja mam vylozenou serii jen s vackama, nejde mi to do palice. Pred zimou jsem chladic zkusil sundat, ze bude zima a uichladi se to. Jenze omyl, pri stabilni jizde pohodovy dobry, tech 90, jak prisel delsi kopec, tak to zaclo splhat, proste kazdy pridani plynu bylo videt na teplote.Takze jsem tam chladic kopnul zpatky a kdybych mel misto, tak dam o fous vetsi a byl by uplnej klid.

Autor:  milos.l [ 07 bře 2007 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

futy pises ze vidis na teplote oleje temer kazdy seslapnuti plynu, ja bych videl moznou pricinu tech vasich rozdilnejch udaju v tom ze Lukas muze mit cidlo(budik) s vetsi setrvacnosti ci jak to napsat, proste ze tobe ukazuje temer okamzity hodnoty a Lukasovi rekneme prumer za nejakou dobu, v tom bych videl moznej rozdil. Ja v tom mam vlastne uplne seriovej motor, bez chladice oleje a jediny s cim mam problem je teplota vody kdyz to honim rekneme pul hodiny po okruhu a pak zastavim v depu. Teplotu oleje sem nemeril, ale prepalenej neni tak v tom zatim nehledam problem. Taky se mi nechce dalsi chladic, hadice...

Autor:  Lukas1 [ 07 bře 2007 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

No můj motor je opravdu zvláštní, v létě jsem jel asi 30km a tam auto půl dne stálo, pak jsem jel zpět jen tak lážo plážo kolem 2500 otáček, no a po patnácti kilometrech, olej na 70 a teploměr vody na nule, tak jsem zastavil, jestli mi nevytekla voda, koukám a voda je tam všechna, a motor ohřátej, no tak jsem nastoupil, vytočil jsem motor na 4000 ot a ručička se okamžitě zvedla, ujel jsem tímto stylem dalších asi 10km a voda zase na nule....... tak nevím když jedu po kotárech tak pohoda ručička se drží pěkně uprostřed stupnice, i když to točím, ale jak je delší rovinka a nemusím moc řadit tak jedu prostě se studeným motorem......

Jak když se neotevře termostat a k čidlu nejde teplá voda, je to situace do který se moc nedostanu, ale stejně mě to zarazilo. Je to divný čidlo jsem měřil, v budíkách studeňáky taky nejsou tak si to neumím vysvětlit........

Autor:  O.S.L.I.K. [ 07 bře 2007 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz auto honim na okruhu nebo na kopci tak voda o.k. Ted dam teplotu a tlak oleje a uvidim. Oil cooler sem dostal zadarmo takze investice jen do toho termostatu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/