Předešlé poznatky musím poopravit, zapomněl jsem to zde napsat. Všechny tyto problémy dělalo vadné čerpadlo s plovákem, které rozhasilo i PP který ukazoval nesmysle v dojezdech a vyhodnocování obsahu nádrže, jen spotřeba / jelikož je braná ze vstřiků/ byla přesná. Jinak s novým čerpadlem a spodivem při dotankování na první vypnutí dle stojanu , dotankovávám i 59 L /udávaný 58,5L/?? a přitom mám na dojezdu ještě 50 km. To znamená, že i při prvním vypnutí mně natankovaná plná nádrž dělá kolem 63L dle pěnění benzínu, a po hrdlo 65 L. Dle výrobců aut , rezerva vzduchové kapse pro diletaci paliva dělá dle velikosti nádrže 8 - 12 L
Proto při porovnávání spotřeby dle PP a plné nádrže, se musí dotankovat až po hrdlo jinak ten rozdíl může být i 1 L na 100km. Po roce a půl sledování spotřeby a odrážení řečí , že 2,0L žere jak tank mohu potvrdit, že spotřeba u tohoto benzíňáku je v rozmezí 6,8 - 9,5L průměrné spotřeby, což dělá celkovou průměrnou kolem 8,2 L/100 km. Žádný si však nemůže myslet, že při 6,8 L se auto plouží , takovou spotřebu udělá při dodržování rychlosti přes dědiny 50 a mimo do 90 km/hod. A těch 9,5 L/100 km mám max po městě a zároveň na dálnici při rychlostech 150 - 180 km/hod a to kopec - nekopec a dle naložení.