Adaptace po cca 600 km byli misty jeste horsi (max. 23.45 pro 50% load) nez pred vymenou hadice odvetrani klikovky, tak jsem preventivne vymenil palivovej filtr. Zadnej velkej rozdil v chovani auta to neudelalo, tak predpokladam, ze v adaptacich to casem taky nebude velkej rozdil. Jeste je dnes vyctu, ale bude to jen po najeti cca 150 km. Subjektivne mi prijde, ze auto jede lip po smazani adaptaci. Casem zacina byt ve strednich otackach takovy linejsi. Mohl by to zpusobovat MAP? Teplota v sani sedela rano s teplotou venku +- stupen, takze to je asi v poradku. TPS senzor vypada dobre. Mel jsem ho i na klasickym osciloscopu. Jednotka spravne hlasi zavrenou, otevrenou a plnou klapku. Lambda kmita celkem svizne (muzu pripadne zmerit i nejaky casy).
Prikladam nejaky screenshoty (mereno na stojicim aute), co si o tom myslite?
Dle meho nazoru ty prubehy nejsou vylozene spatne, ale oproti tomu co jsem nasel tady
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=70&t=33128&hilit=tmap&start=40 se mi ten map zda jinak fazove posunutej s polohou klapky a otackama motoru, ale nevim jak by to melo vypadat spravne...
Tady ma foru i na
http://www.talkford.com jsem nasel, ze vymena TMAPu nekomu pomohla na podobny problemy (oscilace pri studenym startu, sem tam drobne nekultivovanej chod). Dal se mi od zacatku zda, ze to auto ma takovou linou odezvu na plyn, ale bohuzel s jinym duratecem 2.0 jsem nejel, takze to muze bejt jen pocit. Taky na neutral poradne nejde drzet konstantni otacky - na prvnim grafu to je videt. I pri trose plynu se motor postupne roztaci az k cca 3000 ot./m.