fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zřejmě kontrukční vada - Mondeo MK3, Duratec HE 2,0i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=70&t=20660
Stránka 7 z 9

Autor:  balu [ 08 črc 2009 06:51 ]
Předmět příspěvku: 

Po odstranění klapek jde lépe motor za plynem v nízkých otáčkách a má i lepší zátah od 2500 ot. Jen když se tomu přišlápne , zvýšil se zvukový efekt sání, jako by byl dán sportovní filtr /hříbek/. Je nádherně slyšet , jak se zvýrazní zvuk , když se motor dostane na krouťák, jako by zaplo turbo. No a tento zvuk retušuje CD přehrávač, ale sám si rád poslechnu při otevřeném okně, jak se při přidání plynu koně staví na zadní. Nemusí se čekat ani na 4500 ot., bez klapek je znatelný nástup krouťáku již od 4 tisíc.

Autor:  otas.pe [ 08 črc 2009 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi a co spotřeba, nezvýšila se po vymontování klapek? Je složité ty klapky vymontovat nebo to musím dávat do servisu? (kde budou vědět stejný kulový jako já)

Autor:  Wizzy [ 08 črc 2009 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Já spotřebu nějak zvlášť neřeším, průměr mám kolem devíti a to jezdím minimálně z půlky město a nebojím se tomu dost často šlapat na krk. Když jsem chtěl, jel jsem dálku i za sedm a půl, ale vůbec mě to nebavilo.
Na tom odstranění nic není, chce to mít jen šikovné ruce a vhodné nástroje. A právě ty nástroje mohou být zádrhel, málokdo má prodloužené trubkové klíče, magnet na husím krku a podobně. Asi by se to dalo, ale budeš se s tím drbat celý den, mě (a Baluovi) to udělal známý mechanik za tři hodiny a vyšlo to na 1500,-

Autor:  balu [ 08 črc 2009 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

Taky spotřebu neřeším, jen ji kontroluji, protože na ní člověk pozná, zda li je motor OK. Když ho pohoním dosti razantně tak jsem na 10,5l , při razantnějším ježdění a to mně málo co stačí těch 9,2 l jinak při normální jízdě bez hlídání spotřeby se dostanu i pod 8l. A to vše na tři díly město, okrsky a dálnice. Při jízdě jen po okrskách kolem 7 l . Bez těch klapek motor znatelně lépe dýchá. :-D

Autor:  otas.pe [ 08 črc 2009 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě to nějak promyslím co s tím provedu. Ale jak jsem již psal, není nic slyšet, takže to nebude snad tak akutní.

Autor:  pajo [ 29 črc 2009 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Po vymontovaní sania som mal v dolnej časti asi deci oleja, mali ste ho tam aj Vy ktorý ste klapky demontovali.

Autor:  Wizzy [ 29 črc 2009 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Já nejspíš ne, nevzpomínám si, že by mi z toho něco teklo. Mě to olej žere spíš přes kroužky :-)

Autor:  otas.pe [ 29 črc 2009 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

Kolik máte najeto (jestli to teda víte)?

Autor:  Wizzy [ 31 črc 2009 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

Já aktuálně 142 tisíc a nějaký drobný... Auto starý skoro devět let, to odpovídá.

Autor:  dj.DEKL [ 31 črc 2009 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

To mám na Transitu za rok a půl :-D

Autor:  balu [ 31 črc 2009 14:38 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
To mám na Transitu za rok a půl :-D

Na zpátečku :-D :-D :-D

Autor:  otas.pe [ 31 črc 2009 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám 187 000,- (serviska) a jestli to žere olej ještě nevím, měnil jsem ho je to 1000 km zpátky. Tak uvidím. Jinak klapky zatím nechávám, byl jsem ujištěn, že nerachtají a že to nemám řešit... :-D

Autor:  Wizzy [ 03 srp 2009 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

A jsou tam vůbec? ;-)

Autor:  otas.pe [ 07 srp 2009 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak to nevím.... :-D

Autor:  sierus [ 07 srp 2009 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

jak to čtu tak tento problém se týká poze motorů s 107kw a ne mého 96kw?

Autor:  balu [ 08 srp 2009 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.tipcars.com/applications/mag ... pcars&kodb

Autor:  kysela_rybicka [ 22 úno 2010 08:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zřejmě kontrukční vada - Mondeo MK3, Duratec HE 2,0i

Zdravim coby novacek zdejsi matadory. Ke klapkam, taky mi tam cosi seveli, v nizkych otackach kdyz pridam plyn tak to zni jako chrastici bovden tachometru, ale je mi jasny, ze tohle auto zadnej bovden nema. Nedela to ale nejakej kraval, musim mit vyply radio a pak je slyset takovy tichy tap-tap-tap-tap, zhruba mezi 1300-2000 otackama. Myslite ze je to ono? Mam preventivne pri vymene oleje udelat sborku-rozborku? Dík

Autor:  balu [ 22 dub 2010 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zřejmě kontrukční vada - Mondeo MK3, Duratec HE 2,0i

Dneska provedeno STK a emise. Motor má demontovány klapky sání a jelikož jsem nepřítel oleje Ford specifikace A1, jezdím na olej Valvoline SynPower 5W40 A3
Za brzdy jsem byl pochválen za velkou účinnost a stejnoměrný brzdný efekt na všech kolech /bremba kotouče a ferodo destičky/ . Jediný problém mě dělali s tažným, které mám v papírech, ale na autě není /po opravě nenamontováno/.

Dávám zde hodnoty z protokolu emisí, kde by se demontáž klapek a špatná volba oleje musela projevit.

Na volnoběh = 730 ot/min

CO předepsané - 0,5 naměřené - 0,087
HC předepsané - 100 naměřené - 76

Na zvýšené otáčky = 2860 ot/min

CO předepsané - 0,3 naměřené - 0,009
Lambda má být 0,98 - 1,02 naměřeno za 1
HC předepsané - 100 naměřené - 9

Závěr si udělejte každý sám :smt006 :smt006 :smt006

Autor:  otas.pe [ 22 dub 2010 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zřejmě kontrukční vada - Mondeo MK3, Duratec HE 2,0i

Já teda nevím ale mám už najeto 200 000 a o klapkách pořád nevím. Je to jen blud a to mám potvrzeno z více zdrojů. Není to nic masově rozšířeného.

Autor:  dj.DEKL [ 22 dub 2010 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zřejmě kontrukční vada - Mondeo MK3, Duratec HE 2,0i

balu píše:
jelikož jsem nepřítel oleje Ford specifikace A1, jezdím na olej Valvoline SynPower 5W40 A3


Co z toho?

Stránka 7 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/