fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 18 kvě 2024 05:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2009 14:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jeste bych doplnil zbynafilip ohledne toho vypinani benzinu. Bo to stale jeste resim/chystam se na svem Esku, neco jsem kolem toho hledal. Studoval jsem detailne program v jednotce a tato funkce se jmenuje DFSO (deceleration fuel shutoff).
Ta hranice zapnuti/vypnuti je pro dane auto vzdy stejna. Bez ohledu na opotrebeni. Je to pevne nastaveno v jednotce. Hranice jsou dve, pro zapnuti a vypnuti. Jsou od sebe napr. 100 otacek vzdalene aby to na kritickych otackach nekmitalo.
Ale bacha - tato funkce se automaticky vypne, pokud ma jednotka v pameti zapsanou chyby snimace klapky nebo MAFu (at uz z jakekoliv priciny, treba jen ze ji zkusite odpojit).
Jinak DFSO je aktivni pouze pokud uz je zahrata voda (tedy vadny snimac teploty vody to take zabije) a lambda uz dava ok signal.
Na mem Esku DFSO z nejakeho duvodu vubec nefunguje a mam chybu o TPS v pameti. Az to vychytam, dam vedet. A nejsem si jisty, ze se ta chyba ztrati po napraveni problemu sama (vite nekdo???, myslim ale VITE, ne se DOMNIVATE).
Omeroval jsem to osciloskopem a zajimave je, ze v druhem Esku ktereho jsem omeroval to take nefungovalo. :(

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Naposledy upravil tomin dne 02 črc 2009 12:41, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2009 22:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2008 00:48
Příspěvky: 24
Bydliště: okres Přerov
jo toho jsem si všiml, že se od sebe ty úrovně kousek liší, ono je to i logické právě kvůli tomu kmitání, díky za rozšíření obzoru :wink: O té klapce jsem věděl, ale s tím mafem jsem myslel, že na tohle by vliv nemusel mít, takže jsem zas o něco chytřejší. Zajímavé, že třeba u Matiza, který má mnohem jednodušší motor a řídící jednotku to vypínání vstřiků funguje hned i se studeným motorem, na tomhle autě to jde poznat úplně krásně, protože má něco kolem 600kg , takže na mém celkem zachovalém motoru u matiza s ještě pořád slušnou kompresí jsou ty přechody krásně poznat, jak říkám už od studena, ta řídící jednotka asi nebere v potaz tolik veličin jako eecIV u forda. Nicméně u forda je zase pohodlnější jízda, protože přepínání není tak razantní (možná i kvůli vyšší váze), s matizem v koloně na 1.,2. rychlost a za střídavého přidávání plynu to zbytečně poskakuje... Jo a s tou chybou-já jsem měl chybu lambdy č.172 (chudá směs tuším), tak jsem bádal bádal,až jsem se dobádal k tomu, že předehřívání lambdy nešlo, naštěstí jenom kablík a ne sonda. Jak jsem to opravil tak závada sama zmizela, nevím ale za jak dlouho, dělal jsem další diagnostiku asi až 2 měsíce po opravě. Nicméně určitě bych udělal reset řídící jednotky (tehdy jsem to nedělal, protože to byl večer před odjezdem na dovolenou a musel jsem ještě měnit olej, destičky...no hrůza, na poslední chvíli).

_________________
Ford SMax 2010 2.0 TDCi 100kW
Ford Mustang 2006
________________________________
VW Passat Variant 1.6
Ford Mondeo kombi MKI 1995 1.6i 16V
Daewoo Matiz 1999 0.8i
Ford Fiesta MKIII 1989, 1.1i
Skoda 120 LS 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2009 23:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Za studena se to DFSO neaktivuje aby byl co nejdriv prohratej katalyzator.
Divim se ze u Matize je to jinak.
Jinak dik za info.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2009 23:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008 23:12
Příspěvky: 284
Bydliště: Líně
čau všem jsem.chtěl bych si koupit jiný auto a nevim pro co se rozhodnout tak mi snad poradíte.z hlediska spotřeby a finanční náročnosti oprav.jedná se o focus combi 1.6 nebo 1.8, nebo mondeo 1.8.akorát u toho mondea jsem slyšel o nějakým motoru co pracuje s chudší směsí a tim pádem má i nižší spotřebu,ale to bude asi něco novějšího,co?u mondea jsem přemýšlel o roku výroby cca 98-99.dík za odpovědi

_________________
ford escort 1,4 mk V, 1992,LPG-minulost
ford mondeo 2.0i, 2000, MKII, gia výbyva - můj sen o výbavě-nyní již LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2009 00:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
sierus: Ta 1,8 s chudší směsí v Mondeu je verze 1,8 SCI, viz. můj podpis. Problém je v tom, že těchto motorů je relativně málo v oběhu, takže ojetiny se hůře shánějí. Já jsem měl v tomhle trochu štěstí, že se zrovna v období, kdy jsem auto sháněl, jedno přijatelné objevilo. Něco už jsem tady o spotřebě uváděl na předchozích stránkách, tak můžeš mrknout. Trochu nevýhoda při jízdách na kratší trasy je pomalejší ohřev motoru a pozdější topení. Takže bych ho asi na krátké trasy nedoporučoval. Zase na delší se s tím dá jezdit hodně úsporně, i díky 6ti stupňové převodovce. Co se týče výkonu, tak těch 96 kW mi připadá tak relativně nejmenší výkon vhodný pro benzínové Mondeo. Ač jsem původně uvažoval i o těch dalších slabších 1,8 (81 a 92 kW), tak zvláště ta 81 kW bude na Mondeo docela slabá. Taky je jich nejvíce v ojetinách.
Ještě doplnění, jsem si totiž hned nevšimnul, že Mondeo zvažuješ ještě Mk II. Ta 1,8 SCI se tuším dávala od konce 2003 a ty další 1,8 jsou Duratecy v MK III a vyšší.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2009 22:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008 23:12
Příspěvky: 284
Bydliště: Líně
no píšou v inzerátech že ty 1:8 s 85kw maj spotřebu kolem 7 litrů tak by mi zajímalo jestli je to reálný.jinak jezdim z 90% vzdálenosti do 15km jedna cesta tak na to to sci asi moc neni co?

_________________
ford escort 1,4 mk V, 1992,LPG-minulost
ford mondeo 2.0i, 2000, MKII, gia výbyva - můj sen o výbavě-nyní již LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 02:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
sierus píše:
no píšou v inzerátech že ty 1:8 s 85kw maj spotřebu kolem 7 litrů tak by mi zajímalo jestli je to reálný.
počítej spíš k osmy litrum.když si to tu pročteš,dovíš se že se dá i za těch 7,ale to musíš mít sakra lehkou nohu.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 17:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2007 18:22
Příspěvky: 108
Bydliště: Liberec
hlavne u focuse uz byly 1.6 74 kw (escort 1.6 66kw) coz uz je novejsi motor a i spotreba je lepsi.

_________________
FORD ESCORT, 1.6i@66kw ZETEC, r.96, hatchback 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 19:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008 23:12
Příspěvky: 284
Bydliště: Líně
no to je asi ještě větší favorit na koupi než mondeo.ikdyž budu jezdit na plyn tak nechci aby to žralo jak tank.u esca co mam teď jezdim do 8,5 litru tak to bych chtěl i u jeho nástupce

_________________
ford escort 1,4 mk V, 1992,LPG-minulost
ford mondeo 2.0i, 2000, MKII, gia výbyva - můj sen o výbavě-nyní již LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 19:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Pánové,musím vás zklamat, včera jsem u benzinky mluvil s kolíkem který koupil funglovku fokuse 1,6 74kw a má ho půl roku. Žere mu to 8,5L to samé jak to escco , a tolik, co moje 2 L mondeo. Tak co si vyberete když fokus je o něco cenově v ojetinách nadhodnocen oproti mondeu. Jinak jsem si pročetl spotřebu na fokusfóru - spotřeba a musím dát za pravdu, že benzínová motorizace 1,6 a 1,8 opravdu žere 8-9 L což se užíví mondeo o třídu ve vyšší třídě. :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 21:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008 23:12
Příspěvky: 284
Bydliště: Líně
sem to na tom fóru čet taky a i jsem tam založil téma a tam mi majitelé 1.6 potvrdili že k 7 i pod tuto hranici mohli dostat tak je to divný.Jinak u focuse II je prý 1.6 málo páč je těžší a doporučuje se tam 1.8.to si měl ten kolík u benzinky zjistit než to koupil.no ale je to i o noze co šlape na plynový pedál

_________________
ford escort 1,4 mk V, 1992,LPG-minulost
ford mondeo 2.0i, 2000, MKII, gia výbyva - můj sen o výbavě-nyní již LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 22:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Jak říká Balu...jedině jít výše,ale to kecám, že jsem z nafty přelezl do odpadu ( benzín ) ,a dá se opravdu dá se jet za 6 litru a pojedu stejně jak Ty...ano máš pravdu chceš vidět jak ,ale jde to.......holt lehká noha a vědět co chci..... :wink:

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2007 18:22
Příspěvky: 108
Bydliště: Liberec
se divim ze pumpare zajima spotreba :). kolega ma focuse I. 1,6@74 kw a dlouhodbe tesne pod 7L. napr. podobne na tom jsem s octavii I.v jobu 1,6 a taky jsem pod sedm, leto 6,5 L (70 %okresky, 10% dalnice, 20 % mesto)

_________________
FORD ESCORT, 1.6i@66kw ZETEC, r.96, hatchback 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 22:58 
Offline
Nováček

Registrován: 26 úno 2007 21:13
Příspěvky: 1
Bydliště: Uherský Brod
já jen doplním to v úvodu napsané "mylného tvrzení o vyšší spotřebě více obsahových motorů" - u V6 kombi dlouhodobě těch techničákových 9,5/100, když člověk přemýšlí (tzn. +- předpisová jízda a orientační hlídání otvírání sání), a 10,8 když jezdím tak jak mě to bavi... (půl na půl město/mimo, výjimečně dálnice, ale hlavně když už tam ti koníci jsou, tak jim dávám napapat dle jejich chuti bez ohledu na magických 3200 na otáčkoměru... :lol:) Extremy mam zaznamenány 7.9/100 při noční poklidné cestě k móři a 16,7/100 při spěšném přesunu Praha-Uh. Brod (1:55 hod). Palubák nemaje (naštěstí :-D ) tak jsou ty čísla taková orientační podle čerpání, když mě to napadlo počítat - nijak moc to radši nesleduju :twisted:

_________________
´98 Mondeo 2.5 V6 Ghia Turnier
´86 Sierra 1.6 Turnier


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 12:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
No tak s focusem 1,8 16V mám něco najeto, kolega má 1,6 74 kw a jezdí za 9, já jezdím trasu do práce 23 tam a 23 zpět průměrem od 7,9-8,3 vcelku v pohodě, dálka se dá i pod 8 a to noha nemusí bejt nejlehčí

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: spotřeba
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 17:34 
Offline
Nováček

Registrován: 03 úno 2009 17:29
Příspěvky: 16
Bydliště: Tejn - Jižní čechy
ahoj. mám Escorta r.v 1996
1.6 16V-66KW

Chvíli po koupi, se mi stávalo, že občas chcípl motor, proto jsem nechal vyměnit svíčky. Byli tam Bosch a teď mi tam dál NGK.

Dříve byla kombinovaná spotřeba kolem 7-8litrů.

Teď už motor nechcípá, ale spotřeba vylezla na 10,5 litru.

Jinak to kombinovaná=spíš město a 10km kolem...

Je to normální tak vysoká spotřeba?

_________________
Ford Escort liftback. r.v. 1996
1.6 16V - 66KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 20:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
Tak já s Orionem dlouhodobě kolem 6,7 až 8,záleží kam jedu a další drobnosti.Mno a ted poslední tankování jsem měl spotřebu asi 9,5 ale to jsem ho toho chudáka vůbec nešetřill. :oops:

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 22:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Moje zena ted se stejnym 1.6 16v 66kw dlouhodobe 7.2, ale umela to i za 9.5 - 10L. A to JEN STYLEM JIZDY ! Pritom zadna zavodnice, jezdi cocku, ale blbej styl jizdy.
V jinem vlakne jsem uz psal - dal jsem ji pred budiky ledkovy meric vstrikovanyho benzinu a hned byla o 2 litry niz. Neveril bych, kdybych to nevidel (a neplatil) :-)

Jinak co jsem kontroloval kdyz jsme byly na 10L:
- lambda
- termostat - jak rychle se ti ohreje motor
- snimac teploty vody pro jednotku ECU
- vzduchovy filtr

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2009 15:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak jsem to tu čet docela zajímavý já teda s podobným 2l motorem jezdím mezi 9,5 a 12l :-D podle stylu, délky cesty a bodu mrazu :-)

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2009 11:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2008 17:49
Příspěvky: 148
Bydliště: Zákolany (okr. Kladno)
Tak já mám s Červenáčkem(viz. můj podpis) dlouhodobou spotřebu 6,9. Je ale pravda, že jsem nedávno vyměnil budíky bez otáčkoměru za otáčkoměrové a zjistil jsem, že používám v 99% rozsah otáček 1400 - 2200. Takže to bude asi tím.

_________________
Červenáček - mkVII 1,6 16V ZETEC combi, úspěšně zdoláno 350 000km stále první majitel Komplet nově vyvařeno, nové prahy, podlaha a půlka motorové přepážky. Dodělána el. zrcátka, el. sedačky s vyhříváním, alarm, el. odskok kufru.
Žabička - Scorpio II 2.9 24V Cosworth - dárce orgánů
Modrásek - Scorpio II 2.9 24V Cosworth Turnier - mutrkára (facelift 2012)
Stříbrný vítr - Scorpio II 2.9 24V Cosworth - fotrkára
Žluťák - Jumper 1,9TD - pracant
Nej(ne)šťastnější forďák v Česku... Angličák mi sídlí na dvoře


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz