fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
škubání motoru Mondeo MKII 2.0i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=70&t=26843 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | sierus [ 03 pro 2009 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | škubání motoru Mondeo MKII 2.0i |
Čau všem chtěl bych se zeptat co by mohlo dělat škubání motoru po přidání plynu.Nejvíc to dělá kolem 2000 otáček při razantním sešlápnutí plynu.Mam podezření na váhu vzduchu ale radši se zeptám než začnu něco rozebírat.Díky za rady |
Autor: | Wizzy [ 03 pro 2009 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Váha by dělala spíš "zdechlost" motoru, já bych spíš tipnul svíčky a kabely... |
Autor: | miki21 [ 03 pro 2009 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
U Focusu mi přesně tohle dělala vadná zapalovací cívka. |
Autor: | EwanS50 [ 04 pro 2009 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
nám to taky dělala cívka na Mondeu II (to co máš na fotce). Ve Fordu v UnL zkontrolovali jako první ji a bylo po problému.... |
Autor: | sierus [ 04 pro 2009 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
díky za rady necham zkontrolovat cívku a uvidíme.Ewansi kolik tě ta oprava stála? |
Autor: | EwanS50 [ 04 pro 2009 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Nevim jistě, bylo to auto našich, myslim, že něco přes 2t. |
Autor: | spooon [ 12 pro 2009 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
a to zacuká u dvou tisíc a pak to lze vytočit plynule až k omezovači? Mě to začlo cukat tak od dvou tisíc a při plným knedlu to cukalo pořád až někde do 5 tisíc, víc to nešlo vytočit. Po výměně palivového a vzduchového filtru, svíčkách, kabelech k nim, pročištění škrtící klapky a pročištění MAFu to nakonec dělala jedna blbý prasklinka sání za MAFem, takže to přisávalo falešný vzduch... |
Autor: | sierus [ 12 pro 2009 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
no začne to cukat u 2000 a cuká stále dokud držim plnej plyn.takže ještě zkontrolovat sání.se vsadim pokud by to v tom bylo, že to bude na tom nejmíň přístupným místě |
Autor: | sierus [ 12 pro 2009 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
jo a jak zhruba velká byla ta prasklinka? |
Autor: | tomin [ 12 pro 2009 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Jestli to zpusobuje prisavani mezi MAFem a skrtici klapkou muzes vyloucit tim, ze zkusis MAF odpojit. Pokud to zpusobuje to prisavani, tak se to po odpojeni MAFu odstrani. Pokud to bude cukat stale, hledej jinde. |
Autor: | spooon [ 12 pro 2009 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
bylo to prasklí u tý voloviny na ztišení motoru a prasklinka byla asi 5cm velká a uprostřed tak 2mm. Zalepil sem to motorářským tmelem a bylo po problémech. S tou váhou vzduchu to je dobrý nápad |
Autor: | pišta [ 10 úno 2010 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
nazdar koupil sem si ford mondeo 2,0i ghia r.v93 pred měsicem a zacalo mi to taky škubat motorem bil jsem s tim v servisu.diagnostika se nespojila sani mam v pořadku odpojili sme baterku na 20 minut,dali nove svičky a nove kabely pak sem na tom ujel asi 3 kilaky a jeste to delalo pak se to z niceho nic uklidnilo nevim ja dlouho to tak vydrži kdybi se to vratilo jak vypada to prisavanie mezi MAFem a škrtici klapkou a kde se nachzi ta sranda na stišeni motoru a vahu vzduchu sme menili pišta |
Autor: | spooon [ 10 úno 2010 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
ještě by mohl být na vinně snímač polohy plynu. Když držíš plyn furt stejně, tak to škube a nebo jenom když přidáváš? je to taková věc, která je připojená na sání za MAFem a je na tom napsaný 1.8(a nebo výkon, teď nevim), vede to jakoby mimo sání, je to mezi baterkou a motorem. |
Autor: | tomin [ 10 úno 2010 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
I u snimace polohy skrtici klapky plati jednoduche odzkouseni tim ze ho odpojis a jezdis. |
Autor: | pišta [ 10 úno 2010 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
dela to i když drzim stejne otacky a taky když pridavam plynule.Pokud tocim kazdý kvalt kolem 3000 otacek tak to neškube.Ale pokud ho sešlapnu pri škubani tak se dostane pouze k 3000 otacek ale na rýchlosti to nepozoruju je to jako kdybi šmýkala spojka neco na ten styl |
Autor: | spooon [ 10 úno 2010 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
tak hodně záleží, jestli vynechává kvůli něčemu motor, a nebo je problém někde v přenosu točivého momentu na kola.. |
Autor: | Perňa [ 10 úno 2010 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Zkus pročistit tyto dvě věci!!!! a samozřejmě věechny konektory co najdeš v motorovém prostoru rozpoj a pročisti. Pokud nepomůžou tyhle rady tak zkus zapřemýšlet o plném výfukovém traktu!!! viewtopic.php?f=66&t=24316 viewtopic.php?f=66&t=24319 |
Autor: | pišta [ 14 úno 2010 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Perna diky nevim co to delalo ale asi nejakej kontakt lebo ten filtr na odvod spalin sem nesehnal tak sem skoušel kontakty jak si poradil a jede to ale kde si sehnal to sitko? |
Autor: | Perňa [ 14 úno 2010 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Teď Tě nějak nechápu....jako jsi nenašel ten filtr? Možná dvoulitry nemají pulzní čistič.....jen jsem zkoušel poradit...jsem rád, že aspoň něco pomohlo |
Autor: | pišta [ 15 úno 2010 12:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
na aute to mam to co si mi poslal na fotkach ale když sem dojel do prodejny tak jim tam na počitaču ukazalo že se da koupit jenom celej ten system trubek i s tou krabičkou a ješte to nevypadalo tak jak u miho auta |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |