fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 kvě 2024 09:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Focus ST170 - chcípá na dálnici
PříspěvekNapsal: 09 čer 2013 23:53 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
Ahoj forďáci!
Potřeboval bych poradit s mym mazlikem. Zaregistroval jsem už potřetí stejnej problém, kterej se vždy projevuje prakticky stejně.
Jedu po dálnici konstantně cca 120 kmh, plyn v minimální poloze tak, aby auto drželo rychlost a nezpomalovalo. Voda i olej na provozní teplotě. V nádrži lehce pod čtvrtinu benzínu. Autu najednou začne klesat výkon; když přidám plyn, klesá ještě rychleji, dalo by se říct, jak kdyby ten motor brzdil o to víc, čím víc se zmáčkne plyn. Auto zpomaluje a samozřejmě to samý se opakuje i při podřazení. Zastavím u krajnice, motor sám chcípne a nejde nastartovat - startér točí, ale motor nemá náznak škytnutí. Vypnu motor, cca po 2 minutách zkouším nastartovat znovu - po delším (cca po 5vteřinách) startování motor naskočí a jede jak kdyby se nic nestalo a táhne opět bez problému. Žádná kontrolka nebo cokoliv nesvítí po celou dobu. Auto má čerstvě najeto 100 tkm, motor jinak ve fajn kondici (žádný úbytek oleje atd.) Je to celkem nepříjemný, zajímalo by mě, jestli se vám stalo něco podobnýho nebo máte představu, co by to mohlo dělat. Mně napadlo několik možností:

- špatně ukazující ukazatel paliva / nedostatek paliva - vyloučeno, podle tankování bylo v nádrži vždycky minimálně 12 litrů
- nekvalitní palivo - nepředpokládám, beru na serióznějších pumpách (lukoil atd.), navíc často střídám pumpy, asi by bylo znát po celou dobu jízdy
- bordel v nádrži/palivovým ústrojí (?)
- pumpa na odchodu (?)
- ...

Zvláštní je, že pokaždý se to stalo při podobnym režimu jízdy (úsporná jízda na dálnici) a po oživení nebylo znát vůbec nic. Podle mě vše naznačuje problém někde kolem paliva - čím víc plynu, tím víc otevřený sání, ale průtok paliva pořád stejnej - tj. čím dál chudší směs, proto má motor tendenci víc "brzdit" - aspoň tak to působí na mě. Jak kdyby pokaždý pumpa nasála nějakej bordel, kterej to částečně ucpe, po chvíli oddychu se zase uvolní a potom to jede jakoby nic...

Díky za rady a reakce.

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Focus ST170 - chcípá na dálnici
PříspěvekNapsal: 10 čer 2013 11:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Palivovy filtr, pumpa, konektory napajeni pumpy .... ??

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Focus ST170 - chcípá na dálnici
PříspěvekNapsal: 12 čer 2013 13:00 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
Zkoušel jsem odpojit a vyčistit konektor řídící jednotky pumpy a od ty doby auto sice jede, ale svítí ikonka pumpicky

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz